Koupě ojetiny (přesunuto)

Vše, co se týká elektroniky v automobilech, motocyklech a jiných samohybech

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
TAKJAN
Příspěvky: 5866
Registrován: 17 lis 2011, 01:00

#46 Příspěvek od TAKJAN »

Bawo není zas tak vysokonákladové. Spousta dílů druhovýroba, dobří kámoši, svoje dílna:-)) Ne, fakt, většina lidí to tak vidí. Pokud nekoupíš vraždu, ale dlouho hledaný kus, aspoň 12 let starý, ne naftu, je to v pohodě.

Uživatelský avatar
Hydrawerk
Příspěvky: 7678
Registrován: 13 pro 2011, 01:00
Bydliště: Earth

#47 Příspěvek od Hydrawerk »

BOBOBO
Projde to vůbec ještě STK? Kolik to má najeto km?

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#48 Příspěvek od EKKAR »

A proč by neprošlo? Pokud nemá vysloveně rezatý plechy (který se pořád ještě dají koupit a navařit za pár stovek), nemá podpálený ventily ani zapečený kroužky a tím pádem nežere volej víc než by bylo zdrávo a má čistej vzduchovej filtr, normálně seřízenej karbík a čistý kabely, fajfky a svíčky plus celej rozdělovač, pak není důvod, proč by šáde neměla projít STKčkem minimálně ještě za 10 let - je to vo lidech, pokud na ní budeš šetřit a nedáš jí občas (když to je potřeba) nový čepy, tlumiče, silentbloky a brzdový obložení, tak se ti vysere do roka a do dne. Solidně udržovaná šáde bude jezdit klidně ještě 20 let - a pořád bude plnit limit obsahu 0,8% CO, protože je na to mechanicky postavená bez jakýhokoliv dalšího oj*bávání pomocí dodatečný chemie nebo elektroniky - prostě a jednoduše MECHANICKÝM nastavením karbce a zapalování ... A ten limit se pro ni nezmění, protože byla homologovaná v době platnosti takovejch norem. A ujišťuju tě, že taková koncentrace šla nastavit včetně solidní dynamiky motoru i uchometricky, jen s "karburátorovým" šroubovákem v ruce a s hlavou pod kapotou zdviženou někde u chodníku, nebylo na to potřeba žádný extra elektronický hebla...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
PeteBurns
Zablokován
Zablokován
Příspěvky: 2576
Registrován: 08 říj 2007, 02:00

#49 Příspěvek od PeteBurns »

BOBOBO, tebe by som odporucil Ford Sierra 1.8TD, ak by sa dala este zohnat v pouzitelnom stave - ma tiez zadny nahon, ale komfort a vybava sa so Skodovkou neda ani len porovnat, mal som ju viac nez 3 roky bez jedinej poruchy, jednoduchy motor s malinkou spotrebou, ktory tiez jazdil na hocijaku horlavu kvapalinu ;) Ale je tam cerpadlo Lucas, nie Bosch, takze treba byt pri mixovani rozneho paliva viac opatrny :twisted:

Uživatelský avatar
TAKJAN
Příspěvky: 5866
Registrován: 17 lis 2011, 01:00

#50 Příspěvek od TAKJAN »

Fordem tam, vlakem zpátky:-))

Uživatelský avatar
PeteBurns
Zablokován
Zablokován
Příspěvky: 2576
Registrován: 08 říj 2007, 02:00

#51 Příspěvek od PeteBurns »

Co sa tyka novsich Fordov, tak s tym suhlasim, tie by som urcite neodporucal a ked mam nejaky opravovat, vyhovaram sa ako to len ide :lol:

Uživatelský avatar
TAKJAN
Příspěvky: 5866
Registrován: 17 lis 2011, 01:00

#52 Příspěvek od TAKJAN »

Ale tohle pořekadlo znám tak 20-25 let.

Uživatelský avatar
PeteBurns
Zablokován
Zablokován
Příspěvky: 2576
Registrován: 08 říj 2007, 02:00

#53 Příspěvek od PeteBurns »

Tak to presne sedi, moja Sierra bola rocnik 1990 ;) Vtedy sa este vyrabali relativne kvalitne auta, kamarat ma dodnes Audi cigaro, taky isty rocnik, rovnake som mal kedysi aj ja, dodnes vyzera ako nove, ziadna hrdza - zato o 10 rokov novsie Audiny kvitnu len taky fukot :?

Uživatelský avatar
BOBOBO
Příspěvky: 18110
Registrován: 25 úno 2008, 01:00
Bydliště: Rychnovsko

#54 Příspěvek od BOBOBO »

Já jsem to koupil ze stodoly a mělo to 64 000 . Nyní to má asi 110 , nejde mi počitadlo , tacho jo , ale není čas a není proč . Měnil jsem pravý blatník , nechal vyvařit prahy , jen levý blatník je horší . Dříve bylo ve stodole , nyní v garáži ...

Uživatelský avatar
TAKJAN
Příspěvky: 5866
Registrován: 17 lis 2011, 01:00

#55 Příspěvek od TAKJAN »

Profukovaná stodola je lepší, než teplá garáž.

p32
Příspěvky: 15069
Registrován: 13 led 2007, 01:00
Bydliště: Olomouc

#56 Příspěvek od p32 »

Stodola nebo garáž mají smysl jen tehdy, pokud to sváteční řidič vyveze jen v sobotu nebo v neděli na týdenní nákup či v pondělí k doktorovi. Pokud s tím jezdí denně, tak jen proto, že to v zimě nemá zasněžené a v létě rozpálené. Jinak je to naprosto k ničemu.
Zavřít mokré do garáže přijde levněji přehodit plachtou za tři stovky, zrezaví to stejně.

Uživatelský avatar
PixelOrgy
Příspěvky: 1933
Registrován: 04 zář 2007, 02:00

#57 Příspěvek od PixelOrgy »

http://www.sauto.cz/osobni/detail/jagua ... oFrom=list

Moje doporuceni. Stravil jsem s nim 2.5 roku a naprosto bez problemu. Akorat jsem mel 2.5, ne 3.0 (bohuzel) a manual. Je to 4x4, s 2.5V6 spotreba cca 13l/100km mesto, kolem 7 mimo mesto pri "normalni" jizde.
je to V6 duratec, navic na bloku i hlavach je psano "cosworth engineering". :-)

Nevim jaky je ten automat, nikdy jsem s nim nejel, manual byl vyborny a presny..

Dily jsou celkem v pohode, pasuje na to par veci z mondea, jinak britishparts.co.uk, nebo xtypeparts.com

V otackach krasny zvuk :-)
Vymenil jsem ho jen proto, ze jsem chtel neco trosku vykonejsiho...

Uživatelský avatar
robo
Příspěvky: 3228
Registrován: 08 dub 2004, 02:00
Bydliště: Brno

#58 Příspěvek od robo »

Tak jsem koukal po Lagunach, uz jsem si nejakou 2.2 dci vybral, rok 03, a druhy den jsem se docetl ze tyhle motory kdyz se o to nikdo nestaral tak stoji za houby, slozita vymena rozvodaku a zasto se sere- se nepovedl. Tak jsem sesel na 1.9 dci-88kw, lepsi motor a snad i dostatek nahradnich dilu, jen si rikam ze na to courani bude asi lepsi benzin. Koukam po bazaru po autech, pak koukam pres okno na vybavu, A nedari se me najit neco kloudneho, neco jako renault laguna, lancia apod. vetsiho. S lepsi vybavou, palubnim pc, automatickou klimou v benzinu, trochu bezpecnosti- ABS, EPS, slusny prevody- treba lancia na stovce ma pres 3000 otacek, pri 130 uz to bylo neco pres 4000 otacek. a pak to nema chlastat a i motor uz pak moc sticha neni. S cenou do tech 70 tisic. Jak pak prosmejdim net a zkusim neco sehnat. Nebo treba i link na nejaky dobry auto. Diky

Uživatelský avatar
Martin_Fio
Příspěvky: 186
Registrován: 28 pro 2005, 01:00

#59 Příspěvek od Martin_Fio »

Na firmě máme flotilu koncernových vozů, v době leasingu jsou všechny auta servisovaný přeně dle příruček výrobce, pravidelně měněny díly, ikdyž vlastně měněny být nemusely a jezdí to se slušnou spolehlivostí. Tak 5. rokem si to zakoupí vyšší management za téměř nulu, rok dva s tím odlétá bez jakéhokoli servisu a při prodeji za vícejak stovku vlastně bere premii.
V rodině dodávka tranit 2006, dneska samá díra, i když byla několikrát v dutinách voskovaná, nadruhou stranu nějaká cenově dražší oprava nebyla. Stařičký transporter jezdí tak akorát za drobný spotřební materiál a plechy co jsem někde neškráb jsou pětatřicetileté, auto stojí venku. Manželčina fábka SDi sice nerezne, ale kostice přední nápravy, utržené silentbloky motoru snímač posilovače řízení, převodovka .... prostě kasička a nájezd nicotný.

Uživatelský avatar
PeteBurns
Zablokován
Zablokován
Příspěvky: 2576
Registrován: 08 říj 2007, 02:00

#60 Příspěvek od PeteBurns »

robo píše:Tak jsem koukal po Lagunach, uz jsem si nejakou 2.2 dci vybral, rok 03...
Ak ti mozem dobre poradit, tak od tohoto auta chod co najdalej, celkovo francuzske auta by som nikomu neodporucal, ale zrovna tuto Lagunu s tymto motorom ani omylom, rovnake problemy ma aj Nissan s tymto motorom, kedze obe automobilky zdielaju spolocne motory - bola tam nejaka chyba od vyroby, nieco podobne, ako novsi koncernovy 2.0TDI motor, kde sa casom posralo olejove cerpadlo a odniesol to motor aj turbo...

Odpovědět

Zpět na „Auto - Moto technika“