Koupě ojetiny (přesunuto)
Moderátor: Moderátoři
A proč by neprošlo? Pokud nemá vysloveně rezatý plechy (který se pořád ještě dají koupit a navařit za pár stovek), nemá podpálený ventily ani zapečený kroužky a tím pádem nežere volej víc než by bylo zdrávo a má čistej vzduchovej filtr, normálně seřízenej karbík a čistý kabely, fajfky a svíčky plus celej rozdělovač, pak není důvod, proč by šáde neměla projít STKčkem minimálně ještě za 10 let - je to vo lidech, pokud na ní budeš šetřit a nedáš jí občas (když to je potřeba) nový čepy, tlumiče, silentbloky a brzdový obložení, tak se ti vysere do roka a do dne. Solidně udržovaná šáde bude jezdit klidně ještě 20 let - a pořád bude plnit limit obsahu 0,8% CO, protože je na to mechanicky postavená bez jakýhokoliv dalšího oj*bávání pomocí dodatečný chemie nebo elektroniky - prostě a jednoduše MECHANICKÝM nastavením karbce a zapalování ... A ten limit se pro ni nezmění, protože byla homologovaná v době platnosti takovejch norem. A ujišťuju tě, že taková koncentrace šla nastavit včetně solidní dynamiky motoru i uchometricky, jen s "karburátorovým" šroubovákem v ruce a s hlavou pod kapotou zdviženou někde u chodníku, nebylo na to potřeba žádný extra elektronický hebla...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!
BOBOBO, tebe by som odporucil Ford Sierra 1.8TD, ak by sa dala este zohnat v pouzitelnom stave - ma tiez zadny nahon, ale komfort a vybava sa so Skodovkou neda ani len porovnat, mal som ju viac nez 3 roky bez jedinej poruchy, jednoduchy motor s malinkou spotrebou, ktory tiez jazdil na hocijaku horlavu kvapalinu Ale je tam cerpadlo Lucas, nie Bosch, takze treba byt pri mixovani rozneho paliva viac opatrny
Stodola nebo garáž mají smysl jen tehdy, pokud to sváteční řidič vyveze jen v sobotu nebo v neděli na týdenní nákup či v pondělí k doktorovi. Pokud s tím jezdí denně, tak jen proto, že to v zimě nemá zasněžené a v létě rozpálené. Jinak je to naprosto k ničemu.
Zavřít mokré do garáže přijde levněji přehodit plachtou za tři stovky, zrezaví to stejně.
Zavřít mokré do garáže přijde levněji přehodit plachtou za tři stovky, zrezaví to stejně.
http://www.sauto.cz/osobni/detail/jagua ... oFrom=list
Moje doporuceni. Stravil jsem s nim 2.5 roku a naprosto bez problemu. Akorat jsem mel 2.5, ne 3.0 (bohuzel) a manual. Je to 4x4, s 2.5V6 spotreba cca 13l/100km mesto, kolem 7 mimo mesto pri "normalni" jizde.
je to V6 duratec, navic na bloku i hlavach je psano "cosworth engineering".
Nevim jaky je ten automat, nikdy jsem s nim nejel, manual byl vyborny a presny..
Dily jsou celkem v pohode, pasuje na to par veci z mondea, jinak britishparts.co.uk, nebo xtypeparts.com
V otackach krasny zvuk
Vymenil jsem ho jen proto, ze jsem chtel neco trosku vykonejsiho...
Moje doporuceni. Stravil jsem s nim 2.5 roku a naprosto bez problemu. Akorat jsem mel 2.5, ne 3.0 (bohuzel) a manual. Je to 4x4, s 2.5V6 spotreba cca 13l/100km mesto, kolem 7 mimo mesto pri "normalni" jizde.
je to V6 duratec, navic na bloku i hlavach je psano "cosworth engineering".
Nevim jaky je ten automat, nikdy jsem s nim nejel, manual byl vyborny a presny..
Dily jsou celkem v pohode, pasuje na to par veci z mondea, jinak britishparts.co.uk, nebo xtypeparts.com
V otackach krasny zvuk
Vymenil jsem ho jen proto, ze jsem chtel neco trosku vykonejsiho...
Tak jsem koukal po Lagunach, uz jsem si nejakou 2.2 dci vybral, rok 03, a druhy den jsem se docetl ze tyhle motory kdyz se o to nikdo nestaral tak stoji za houby, slozita vymena rozvodaku a zasto se sere- se nepovedl. Tak jsem sesel na 1.9 dci-88kw, lepsi motor a snad i dostatek nahradnich dilu, jen si rikam ze na to courani bude asi lepsi benzin. Koukam po bazaru po autech, pak koukam pres okno na vybavu, A nedari se me najit neco kloudneho, neco jako renault laguna, lancia apod. vetsiho. S lepsi vybavou, palubnim pc, automatickou klimou v benzinu, trochu bezpecnosti- ABS, EPS, slusny prevody- treba lancia na stovce ma pres 3000 otacek, pri 130 uz to bylo neco pres 4000 otacek. a pak to nema chlastat a i motor uz pak moc sticha neni. S cenou do tech 70 tisic. Jak pak prosmejdim net a zkusim neco sehnat. Nebo treba i link na nejaky dobry auto. Diky
- Martin_Fio
- Příspěvky: 186
- Registrován: 28 pro 2005, 01:00
Na firmě máme flotilu koncernových vozů, v době leasingu jsou všechny auta servisovaný přeně dle příruček výrobce, pravidelně měněny díly, ikdyž vlastně měněny být nemusely a jezdí to se slušnou spolehlivostí. Tak 5. rokem si to zakoupí vyšší management za téměř nulu, rok dva s tím odlétá bez jakéhokoli servisu a při prodeji za vícejak stovku vlastně bere premii.
V rodině dodávka tranit 2006, dneska samá díra, i když byla několikrát v dutinách voskovaná, nadruhou stranu nějaká cenově dražší oprava nebyla. Stařičký transporter jezdí tak akorát za drobný spotřební materiál a plechy co jsem někde neškráb jsou pětatřicetileté, auto stojí venku. Manželčina fábka SDi sice nerezne, ale kostice přední nápravy, utržené silentbloky motoru snímač posilovače řízení, převodovka .... prostě kasička a nájezd nicotný.
V rodině dodávka tranit 2006, dneska samá díra, i když byla několikrát v dutinách voskovaná, nadruhou stranu nějaká cenově dražší oprava nebyla. Stařičký transporter jezdí tak akorát za drobný spotřební materiál a plechy co jsem někde neškráb jsou pětatřicetileté, auto stojí venku. Manželčina fábka SDi sice nerezne, ale kostice přední nápravy, utržené silentbloky motoru snímač posilovače řízení, převodovka .... prostě kasička a nájezd nicotný.
Ak ti mozem dobre poradit, tak od tohoto auta chod co najdalej, celkovo francuzske auta by som nikomu neodporucal, ale zrovna tuto Lagunu s tymto motorom ani omylom, rovnake problemy ma aj Nissan s tymto motorom, kedze obe automobilky zdielaju spolocne motory - bola tam nejaka chyba od vyroby, nieco podobne, ako novsi koncernovy 2.0TDI motor, kde sa casom posralo olejove cerpadlo a odniesol to motor aj turbo...robo píše:Tak jsem koukal po Lagunach, uz jsem si nejakou 2.2 dci vybral, rok 03...