martin-f píše:Predpokladám že na tom grafe čo si sem dal je daná závislosť maximálneho výkonu práve voči teplote čipu, nie chladiča. Aspoň dúfam.
jj, je to opravdu závislost "ztrátového výkonu" /Ptot/ na teplotě přechodu.
Mám někde graf i pro KD15003 ale ty se těžko shání, ovšem pokud se povede, tak jsou to docela slušné tranzistory, snad nejsilnější, co kdy tesla vyrobila.
Ano, ventilátory určitě. Ten chladič jsem si myslel, že použiješ větší, nějaký profilový a žebrovaný, který dáš po celý délce té skříňky vzadu. Když jsem toto chtěl tehdy dělat, vybral jsem si ve sběru hlinikové "Účko"asi 4mm sílné, bylo dost široké, které jsem si nechal ve škole uříznout na přesné pile, to Učko mělo sedět vzadu po celé délce kovové skříňky Tesla Almes, kde byl původně namontovaný jiný zdroj, který někdo různě překopával a protože to byla práce nějakého výzkumáku, nebyla k tomu žádná dokumentace, ani co to má vlastně dělat. Našel jsem vevnitř dobastlenou nějakou zapalovací cívku z auta a vyvedené konektory do krytu, mimo toho trafa 24V/9A které bylo již uvnitř. Říkám si, jestli by to Účko bylo vlastně dostačující, sice to má plochu velkou ale protože to má jen omezené žebrování, bude odvod tepla z chladiče do vzduchu omezený.
Budu Ti držet palce. Tak pak poreferuj, jak jsi se zapojením vlastně dopadl.