Každý den kolem 21-té hodiny zkolabuje internet

Vše, co se týká mobilních telefonů, GSM bran, mobilních datových připojení

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Artaban001
Příspěvky: 9457
Registrován: 01 dub 2004, 02:00
Bydliště: Pendrov

Každý den kolem 21-té hodiny zkolabuje internet

#1 Příspěvek od Artaban001 »

Zdravím. Setkali jste se s tím už někdy? ADSL připojení kolem deváté hodiny večer každý den zkolabuje a již do půlnoci je ztraceno. Modem je Zyxel P660Hw-T3 v2 a připojení od O2.
Když vlezu do "statusu" routeru modemu, tak v "DSL mode " je buď "error", nebo "ADSL_G.dmt" a vedle "dsl initializing". Nepomůže reset ADSL linky a ani restart modemu. Druhý den se situace opakuje. Do osmé večer vše OK. Pak připojení zase takhle spadne. Přípojku "nevlastním", můžu zasahovat do nastavení modemu, ale nemám přístup na nastavení služeb u paušálu ( a nepamatuju si bývalý telefonní číslo, na který funguje tato teď už pouze ADSL přípojka)
Napadá mě, když mám celý den puštěný webový rádio (tak od tří odpoledne), zda se takhle neprojevuje třeba FUP, jestli se jej nechystají naroubovat i na DSL? Je to den co den, asi tři týdny, co jsem si toho všiml.

Uživatelský avatar
dobrman
Příspěvky: 1470
Registrován: 12 srp 2012, 02:00
Bydliště: J H

#2 Příspěvek od dobrman »

A co na to support O2?

Uživatelský avatar
Hill
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 18898
Registrován: 10 zář 2004, 02:00
Bydliště: Jičín, Český ráj

#3 Příspěvek od Hill »

Zkusils některý den mít puštěné normální rádio a internetové vynechat?
Tím bys případné FUP jako pachatele vyloučil.

termit256
Příspěvky: 10071
Registrován: 06 pro 2007, 01:00

#4 Příspěvek od termit256 »

Stavalo se mi kdysi neco podobneho. Kyslici to chvili koumali, nakonec pry prepojili draty nekde v kanale a bylo to OK. Kdyz jsem se ptal cim to bylo, rekli mi ze vedle v hospode pripojili terminal sazky a pry se to hadalo. Prepojili mne na jiny drat a bylo po problemu. Je treba to resit s o2, delali i nejakou diagnostiku linky na dalku.

Uživatelský avatar
Otkundes
Příspěvky: 1581
Registrován: 14 bře 2010, 01:00

#5 Příspěvek od Otkundes »

Číslo telefonní linky je přece na faktuře a někdo ji musí platit.

Uživatelský avatar
Artaban001
Příspěvky: 9457
Registrován: 01 dub 2004, 02:00
Bydliště: Pendrov

#6 Příspěvek od Artaban001 »

Tak jsem zvědavej. Číslo jsem nakonec od našich zjistil (mezi tím se vrátili od známých). Po nahlášení na O2 uznali, že je na lince porucha, tak ji začali řešit. (dělali diagnostiku na dálku) Jsme zvědavej, kdy se mi ozvou, že to opravili. A proč se to připojení hroutí vždy ve stejnou dobu (když jsem si dal vyjet diagnostiku DSL, tak tam byly samý nuly). Zatím mi nezbývá nic jinýho, než se připojovat přes LTE přes tablet.

Uživatelský avatar
mi-ro
Příspěvky: 7651
Registrován: 08 úno 2005, 01:00
Bydliště: rovina u Kolína

#7 Příspěvek od mi-ro »

Mám podobné problémy i když s jiným dodavatelem. na vině bude pravděpodobně agregace. Ono to chodí a tak se na jeden kabel připojuje a připojuje. Pak přijde 19-22hodina, kdy mají všichni steně blbý nápad, pustit si internet. A je vymalováno.
..to bude jen ňákej odpůrek

Uživatelský avatar
rnbw
Příspěvky: 32312
Registrován: 21 bře 2006, 01:00
Bydliště: Bratislava

#8 Příspěvek od rnbw »

Agregacia neznamena, ze ti to prestane fungovat. Moze sa to spomalit maximalne na hodnotu udavanu poskytovatelom. Ked vypadne linkova vrstva DSL, tak je to jednoznacne zavada.

Uživatelský avatar
Artaban001
Příspěvky: 9457
Registrován: 01 dub 2004, 02:00
Bydliště: Pendrov

#9 Příspěvek od Artaban001 »

Z odpovědí jsem trochu váhal, abych tomu dal čas na vyzkoušení. Asi den po tom, co jsem nahlásil problém na technickou podporu, byl tu technik od O2 a našel tu prý přelomený vodič v kabelu k modemu (zvláštní). Zatím asi tejden je internet stabilní.

Odpovědět

Zpět na „GSM / CDMA / LTE technika a telefony“