Švédové u mě mají palec nahoru, dotují opravy.
Moderátor: Moderátoři
Švédové u mě mají palec nahoru, dotují opravy.
..to bude jen ňákej odpůrek
U nás je to taky, to je hustý!
http://hobby.idnes.cz/hobby-dilna-ve-zd ... -dilna_bma
Je to i zastřešený EU, super! Dám to hned na fejs!
http://dfens-cz.com/zdrojovna-odpadu-za-vase-prachy/
http://hobby.idnes.cz/hobby-dilna-ve-zd ... -dilna_bma
Je to i zastřešený EU, super! Dám to hned na fejs!
http://dfens-cz.com/zdrojovna-odpadu-za-vase-prachy/
-
- Příspěvky: 650
- Registrován: 24 črc 2016, 02:00
I kolo je nutné opravit.
http://www.metro.cz/praha-bude-mit-nova ... metro_lupo
" ... evidujeme čtyři výpůjčky kola denně" Jů Praha a čtyry kola, já jsem primář Sova.
http://www.metro.cz/praha-bude-mit-nova ... metro_lupo
" ... evidujeme čtyři výpůjčky kola denně" Jů Praha a čtyry kola, já jsem primář Sova.
- radioelectrum
- Příspěvky: 2055
- Registrován: 11 lis 2011, 01:00
- Bydliště: Oslavany
- Kontaktovat uživatele:
To je, jak v té pohádce, ve které kovář spálil zákazníkovo železo, ze kterého měl vykovat pluh, tak mu s ním předvedl alespoň pšík - ten rozpálený zbytek hodil do vody.
Přitom je spočítáno (naposledy jsem to četl na konci této stránky), že používání auta o 5 let déle způsoí méně škody v životním prtostředí, než jeho likvidace a výroba nového. Totéž platí i pro ostatní spotřebiče a elektroniku, mobily, počítače... Jenže kšeft by v pohybu zpomalil, tak budeme majitele otravovat emisními limity, hlukovými limity, častějšími povinnými technickými kontrolami a revizemi, aktualizacemi software, které vyžadují výměnu hardware atd.
Ano, ať si z odpadu kdekdo tvoří, co chce, a co umí. Ale rozebrat auto jen proto, že má elektrické stahování okýnek, které dobře poslouží k zavírání kurníku na noc (to už jsem také viděl), a zbytek se dá sešrotovat, to mi jako úleva životnímu prostředí zrovna nepřijde.
Přitom je spočítáno (naposledy jsem to četl na konci této stránky), že používání auta o 5 let déle způsoí méně škody v životním prtostředí, než jeho likvidace a výroba nového. Totéž platí i pro ostatní spotřebiče a elektroniku, mobily, počítače... Jenže kšeft by v pohybu zpomalil, tak budeme majitele otravovat emisními limity, hlukovými limity, častějšími povinnými technickými kontrolami a revizemi, aktualizacemi software, které vyžadují výměnu hardware atd.
Ano, ať si z odpadu kdekdo tvoří, co chce, a co umí. Ale rozebrat auto jen proto, že má elektrické stahování okýnek, které dobře poslouží k zavírání kurníku na noc (to už jsem také viděl), a zbytek se dá sešrotovat, to mi jako úleva životnímu prostředí zrovna nepřijde.
- elektrosvit
- Příspěvky: 2512
- Registrován: 27 čer 2016, 02:00
Jenže provoz starých aut nám budou chtít prodražit. A na nová dotace. Ať už jdou s těmi dotacemi do ****.
Svět se v prdel obrací. Tedy jestli se už neobrátil...elektrosvit píše:Jenže provoz starých aut nám budou chtít prodražit. A na nová dotace. Ať už jdou s těmi dotacemi do ****.
Jirka
Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
ano, ovšem ! nepovedená či už nepotřebná CD-R...podšálek, plašič ptáků na balkon, zahradu nebo anténu, stylová dekorace stěny baru, studia, hi-fi projedny a tak podobně
a vyřazená ozvučnice bass reflex coby ptačí budka ? též dobrý
stará SAT anténa ? lovci zvuků přírody no když se do ohniska paraboly místo LNB umístí nějaký dynamický mikrofon a je to
nefunkční sluchátka ? pasívní ochrana sluchu, automobilová žárovka s jedním spáleným vláknem nahradí vakuovou diodu a tak bych mohl pokračovat
a vyřazená ozvučnice bass reflex coby ptačí budka ? též dobrý
stará SAT anténa ? lovci zvuků přírody no když se do ohniska paraboly místo LNB umístí nějaký dynamický mikrofon a je to
nefunkční sluchátka ? pasívní ochrana sluchu, automobilová žárovka s jedním spáleným vláknem nahradí vakuovou diodu a tak bych mohl pokračovat
- Přílohy
-
- CD mirror.jpg
- (104.84 KiB) Staženo 22 x
Co se může pokazit to se taky pokazí. Co se nemůže pokazit to se pokazí taky. (Murphy)
- radioelectrum
- Příspěvky: 2055
- Registrován: 11 lis 2011, 01:00
- Bydliště: Oslavany
- Kontaktovat uživatele:
V Německu šrotovali při takovéto dotaci Fordy staré cca 6-8 let, všechny byli pojízdné, mnohým vůbec nic nebylo. Dotace na ně byla tuším že 4000 eur. Šlo to pouze na Ford. Ty auta se nesměla dovést k nám nebo jinam do východní části EU kde by jistě dobře posloužila a kdyby byli pouze pro ty co sešrotují svůj vůz řekněme starší 15 let tak by to i pomohlo ekologii. To je skutečná tvář ekodotací, jde pouze o zisky nadnárodních korporací.
Dotace poslouží těm co si kupují každých 5-6 let nové auto. Běžný smrtelník s autem starým 15-20 let i kdyby dostal dotaci 100 000Kč tak na nové auto nedostane.
Dovedu si představit i to že na venkově se rapidně zvýší nezaměstnanost neboť spousty těch co denně dojíždí svým starým vozem do práce těch řekněme 10-20km nezbyde nic jiného než jít na pracák, na nové auto nebude, a platby za staré nepokryjí to co vydělají.
Dotace poslouží těm co si kupují každých 5-6 let nové auto. Běžný smrtelník s autem starým 15-20 let i kdyby dostal dotaci 100 000Kč tak na nové auto nedostane.
Dovedu si představit i to že na venkově se rapidně zvýší nezaměstnanost neboť spousty těch co denně dojíždí svým starým vozem do práce těch řekněme 10-20km nezbyde nic jiného než jít na pracák, na nové auto nebude, a platby za staré nepokryjí to co vydělají.