OK, ale asi nechápem čo má spoločné FABIA s OCTAVIOU II...???Autoelektro píše:2. Elektrické zapojení
Před montáží odpojte záporný pól akumulátoru. Připravte si kabeláž autoalarmu. Nejprve ze svazku vyjměte nepoužitý modrobílý vodič (stiskem západky z boku tělesa konektoru).
Vložte skřínku autoalarmu do prostoru za kovovou konzolí, konektory směřujte k motoru a zajistěte jej. Do místa vzdáleného přibližně 40 cm od alarmu umístěte skrytě VALET tlačítko.
Ukostření alarmu provedeme na rámu vozu pod palubní deskou.
Na konektoru ve dveřích u spolujezdce vyhledejte v bílé 6-ti pólové svorkovnici - pin č.5, zelený vodič. Zamykání je aktivováno minusovým signálem, odemykání minusovým signálem přes odpor 180 ohmů na stejném vodiči. Tento odpor je včetně propojení připraven v kabeláži alarmu cca 50 cm od jednotky alarmu. Při testování uveďte dveřní zámky do stavu zavřených dveří.
Autoalarm CA-320 / CA-321 „Akcent“ - montáž do vozu ŠKODA FABIA 1/2 MDF58803
Citovano z Jablotronu !!!!!
Snad to pomuze.
http://www.jablotron.cz/docs/manualy/mdf58803.pdf
tady je cely clanek
Octavia II - centrál (vodiè)
Moderátor: Moderátoři
autoelektronika
Do Octavie II prosimvás nic takovýho nemontujte...když mi to potom přijede do servisu,a je tam el. problém,první co dělám,stříhám tyhle "zbastleniny"...vše je ovládané přes CAN,jak už bylo uvedeno...každé dveře mají svou jednotku,která je samostatně schopná diagnostiky.Např. špatně zapojené neoriginál rádio je schopné způsobit odběr proudu i v režimu spánku auta,nebo způsobit to že se vůbec nedostanu do diagnostiky...(ale to platí i u Fabie...)
tento problem som vyriesil nasledovne... (sice na inom aute ale...) Na spolujazdcovych dverach bol tiez napojeny motorcek so snimanim polohy (central sa zamykal aj odtial) tak som prerusil original napajanie motorceka a pripojil som ho iba k univerzalnemu dialkovemu... priebeh je asi takyto : zamknutim cez alarm-dialkove sa zamkne ten jeden motorcek, ten da cez ovladacie kable informaciu original centralu (ako keby ste zavreli klucom) a ten zamkne ostatne.. Takto je vsetko elektricky v poriadku a nic nenarusuje originalnu kabelaz v aute.. cela elektronika ovladania je elektricky oddelena.