![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
tesla B101
Moderátor: Moderátoři
tesla B101
Je možne že motor v kotučovom mgf. stratil požadovane otačky? Mam tu jednu B101 pustim pasku ktora bola nahravana na rychlosti 9 a hraje pomaly.Nanahravka na rychlosti 4 zas hraje rychlo,tak už neviem čo s tym je.Posledna vec čo ma napada je motor. Stretol sa u niekto s niečim takym?
Ďakujem za každu odpoveď.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Mechanicky mezi nimi rozdíl není, jen v koncovém stupni a designu.
Na řemenici motoru bych zatím nesahal, leda by se na hřídeli protáčela.
Neškodí jemně olejem máznout ložiska motoru a setrvačníku, ale BACHA: nezamastit nic okolo!
Dál zkontroluj, jestli neklouže řemínek a mezikolo, co pohání setrvačník.
Preventivně mázni na tyhle gumové části kapku obyčejného saponátu a nech ho rozleštit, až začnou táhnout.
Pokud jde o přítlačnou kladku, tak na tu ne, tou se budeme zabývat až tehdy, kdy předchozí nepomohlo.
Na řemenici motoru bych zatím nesahal, leda by se na hřídeli protáčela.
Neškodí jemně olejem máznout ložiska motoru a setrvačníku, ale BACHA: nezamastit nic okolo!
Dál zkontroluj, jestli neklouže řemínek a mezikolo, co pohání setrvačník.
Preventivně mázni na tyhle gumové části kapku obyčejného saponátu a nech ho rozleštit, až začnou táhnout.
Pokud jde o přítlačnou kladku, tak na tu ne, tou se budeme zabývat až tehdy, kdy předchozí nepomohlo.
re:
Pokles vykonu motora možu mat na svädomí aj vybehane ložiska.Pokles rýchlosti posuvu pasku maju na svädomí najme vytahane remienky a stvrdla vyleštena a popraskana tonova kladka.Akurat som tu mal Teslu B 101 na GO a tak zruntovaný magf. som ešte nevidel rotor mal "osmičku" ložiska prekročenu vôlu remienky leskle vytahane o tonovej kladke nehovoriac,v hlave vyjazdena cesta ako keby to bežalo 24 hodin denne odkedy to zišlo z vyrobneho pasu. No jedna "hrúúúúza"
takže dostal zanovný rotor, ložiska remienky hlavy ton. kladku medzikolo. A magnetak je pripravený na dalšich 15 rokov služby pokim neodide elektronika,ale aj ta sa da spravit ved je to tranzistorak, okrem koncakov. ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Budu-li moci, tak nepřijdu, ale nebudu-li moci, pak určitě přijdu
-
- Příspěvky: 3886
- Registrován: 06 kvě 2007, 02:00
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Jo,Hill je starej praktik, zkusenosti k nezaplaceni, jeste ze ho mame tady na foru(kua ja ale splham)Lukas-Peca píše:jak jste na to přišel? Vyzkoušel jsem to na jednom starém magneťáku, kterému prokluzoval řemínek tak, že to nepřetáčelo (dopředu vůbec, dozadu trochu) a teď to funguje jako nový!Hill píše: Preventivně mázni na tyhle gumové části kapku obyčejného saponátu a nech ho rozleštit, až začnou táhnout.
Náhoda, vlastně jsme na to přišli s kámošem společně - báli jsme se jeden čas i lihem odmašťovat v magneťákách obložení a řemínky, tak se to dělalo Saponem, to byl takový na podlahy, bez kosmetických přísad. A vždycky jsme ty gumy pečlivě omyli čistou vodou, jenže to dlouho nevydrželo. Jednou někdo z nás zapomněl ten saponát otřít. Ono to proklouzlo, zamlaskalo a začalo táhnout. A pak pokaždé a bez výjimky.
Když se to udělalo s novými řemínky, stačilo každé dva roky zopakovat a některé takto makají bez výměny dodnes!
U výrobce to však nevzali jako zlepšovák - odpověděli, že prý zkoušejí šestou nebo sedmou gumovou směs, která už bude mít dostatečnou životnost. A že opravny jsou povinny postupovat podle předpisu výrobce a vadné díly vyměnit za originální.
Jenže dodávky vázly, do 8 měsíců se měnila mezikola a do roka řemínky. Někdy ještě v záruce, tehdy trvala 6 měsíců. Ta lepší gumová směs se objevila v magneťákách až snad za tři roky (nebo ten odmítnutý zlepšovák začali z tichého zoufalství aplikovat už ve výrobě, kdo ví?).
A šplhání na mě neplatí.
Když se to udělalo s novými řemínky, stačilo každé dva roky zopakovat a některé takto makají bez výměny dodnes!
U výrobce to však nevzali jako zlepšovák - odpověděli, že prý zkoušejí šestou nebo sedmou gumovou směs, která už bude mít dostatečnou životnost. A že opravny jsou povinny postupovat podle předpisu výrobce a vadné díly vyměnit za originální.
Jenže dodávky vázly, do 8 měsíců se měnila mezikola a do roka řemínky. Někdy ještě v záruce, tehdy trvala 6 měsíců. Ta lepší gumová směs se objevila v magneťákách až snad za tři roky (nebo ten odmítnutý zlepšovák začali z tichého zoufalství aplikovat už ve výrobě, kdo ví?).
A šplhání na mě neplatí.
- zdenoeddie
- Příspěvky: 2411
- Registrován: 31 říj 2007, 01:00
- Bydliště: uz len Presov :)
- Kontaktovat uživatele:
Renovujem B101 zdedenu po rodicoch. Ked som dal pretacat pasku, tak asi od cca polovice nemohlo pretocit pasku (je jedno ci pri pretacani vpred alebo vzad). Tak som vzal a pootocil planzetkou na unasaci tak, ze som ju trochu viac napruzil (posunul som to o jeden "dielik"), a uz to beha ok. Je to tak spravne, alebo je nutne este nieco s tym spravit? Dakujem
- Přílohy
-
- DSC08313.JPG
- (40.23 KiB) Staženo 49 x
- zdenoeddie
- Příspěvky: 2411
- Registrován: 31 říj 2007, 01:00
- Bydliště: uz len Presov :)
- Kontaktovat uživatele:
Tak magnetofon uz funguje ako jeden, este mam jeden problem. Pri pretacani vzad, ked je paska vlavo este plna, tak neutiahne pasku z praveho kotuca, je potrebne pomoct rukou. Miesto presmyku je medzi unasacom laveho kotuca a medzikolom (medzikolo je medzi remenickou motora a unasacom). Da sa tomu nejak pomoct, alebo je to jednoducho tak? Dakujem