Povinné ručení - délka bezeškodního průběhu
Moderátor: Moderátoři
Povinné ručení - délka bezeškodního průběhu
Jsem na dovolené, ale musím řešit změnu smlouvy, protože to zrovna takhle vyšlo. Díval jsem na stránky ČKP, ale tam to zjistit nejde, přitom by to mělo být v jejich databázi.
Direct po mě chce potvrzení, jenže jsem našel, že předchozí Generali toto několik let neposílá.
Netušíte, jestli to jde zjistit z nějakého otevřeného zdroje?
Direct po mě chce potvrzení, jenže jsem našel, že předchozí Generali toto několik let neposílá.
Netušíte, jestli to jde zjistit z nějakého otevřeného zdroje?
.
..
...
Ať žije zdejší FOSILOVNA
..
...
Ať žije zdejší FOSILOVNA
Při přechodu z jedné pojišťovny do druhé ti musejí při ukončení smlouvy vždycky dát výpis se škodním nebo bezeškodním průběhem!
Na druhé straně, pojišťovna má možnosti si to vždycky zjistit a pokud mají omezené možnosti, protože to neumějí, tak první věc, co bych udělal, tak bych od nich velmi rychle zdrhal jinam.
Na druhé straně, pojišťovna má možnosti si to vždycky zjistit a pokud mají omezené možnosti, protože to neumějí, tak první věc, co bych udělal, tak bych od nich velmi rychle zdrhal jinam.
- PCmaniac99
- Příspěvky: 749
- Registrován: 07 úno 2008, 01:00
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
V momentě, kdy by mi pojišťovna tvrdila, že ČKP udává jinej údaj o bezeškodní době jim a jinej údaj mám od svejch předchozích pojišťoven já, bych se hodně hlasitě začal zajímat o to, jakým že to způsobem se ptala ta nová pojišťovna na ČKP - protože to smrdí podezřením na snahu tý nový pojišťovny vyhnout se povinnosti slevit na pojistným. A asi bych začal hodně nahlas ječet na veřejnejch médiích o tom, jak se ta daná pojišťovna chová, aby od ní ani prašivej pes nevzal kus chleba, natož aby u ní někdo zřizoval pojištění ... Ono je totiž obrovskej rozdíl sjednat pojistku za plnou cenu, respektive za cenu sníženou jen o malej počet % (kvůli krátký předchozí bezeškodní době) a sjednat pojistku stejně velkejch rizik na stejný pojistný limity za cenu míň než poloviční, jak je jasně definovaný zněním zákona číslo 168 z roku 1999 Sbírky o malusech a bonusech, který musí pojišťovny za předchozí bezeškodní průběh poskytovat ...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!
To mám asi podobně, vzpomněl jsem si, že po vyplnění formuláře u Directu mi to psalo, že mám sice max. bonus, ale že jsem měl jednu škodu, což není pravda, tak jsem to změnil ručně na žádnou a i tak bonus zůstal stejný.
Ale stejně mě štve, že si to nemám jak v té databázi ověřit a případně zažádat o změnu, protože evidentně tam jsou chyby.
Ale stejně mě štve, že si to nemám jak v té databázi ověřit a případně zažádat o změnu, protože evidentně tam jsou chyby.
.
..
...
Ať žije zdejší FOSILOVNA
..
...
Ať žije zdejší FOSILOVNA
- vasilceral
- Příspěvky: 380
- Registrován: 09 led 2011, 01:00
- Bydliště: Hradec Králové
- forbidden
- Příspěvky: 8808
- Registrován: 14 úno 2005, 01:00
- Bydliště: Brno (JN89GF)
- Kontaktovat uživatele:
Přesně tak, taky každej rok vypovídám smlouvy. I když třeba zůstanu u stejný pojišťovny, ale za nižší cenu. Na stálý klienty serou zvysoka. Jinak po mě nikdy žádná pojišťovna doklad bezeškodního průběhu nechtěla, vždy mi uznali plnej 50 % bonus.
Jo, na to jsem ještě zapomněl, jak vždycky posílají dopis před výročím a brečí tam jak musejí zvedat ceny, protože jim zase kdosi cosi nařídil platit. Mě, za kterýho nikdy nic platit nemuseli. Tím tu moji výpověď ještě utvrdí.
Jo, na to jsem ještě zapomněl, jak vždycky posílají dopis před výročím a brečí tam jak musejí zvedat ceny, protože jim zase kdosi cosi nařídil platit. Mě, za kterýho nikdy nic platit nemuseli. Tím tu moji výpověď ještě utvrdí.
Ano, v evidenci jsou chyby a měla by být možnost si to zkontrolovat. A zdarma.
Paralelně s pojišťovnami totiž existuje ještě registr Dekry, do kterého mi v roce 2013 zapsali místo jedné škody (jeden dobrák mi nacouval na tři měsíce nové, ale zaparkované, auto, ale neujel, tak se to plstilo z jeho povinného ručení). S tím záznamem jsem souhlasil, o výmaz druhého jsem musel požádat - zapsali totiž tutéž škodu ještě jednou o šest týdnů později, kdy servis provedl a vyfakturoval opravu. Těch šest týdnů jsem normálně s tím dál jezdil, šlo jen o blatník, ale nikdo se neobtěžoval oznámit, že se servis s prodejnou v Jičíně ruší, nakonec mi auto odvezli do Čáslavi na plošiňáku a zase přivezli domů. Pochopitelně zapůjčením náhradního vozidla na ty čtyři dny se (jinak nevelká) výše škody vyšplhala na dvojnásobek.
Pokud jde o pojišťovnu, musí být záznam v registru ČKP a musí být kdykoli dostupný, alespoň zatím jsem s bonusem za bezeškodní průběh povinného ručení neměl problém, jenže co bylo před 10 lety, už stejně není důležité.
Paralelně s pojišťovnami totiž existuje ještě registr Dekry, do kterého mi v roce 2013 zapsali místo jedné škody (jeden dobrák mi nacouval na tři měsíce nové, ale zaparkované, auto, ale neujel, tak se to plstilo z jeho povinného ručení). S tím záznamem jsem souhlasil, o výmaz druhého jsem musel požádat - zapsali totiž tutéž škodu ještě jednou o šest týdnů později, kdy servis provedl a vyfakturoval opravu. Těch šest týdnů jsem normálně s tím dál jezdil, šlo jen o blatník, ale nikdo se neobtěžoval oznámit, že se servis s prodejnou v Jičíně ruší, nakonec mi auto odvezli do Čáslavi na plošiňáku a zase přivezli domů. Pochopitelně zapůjčením náhradního vozidla na ty čtyři dny se (jinak nevelká) výše škody vyšplhala na dvojnásobek.
Pokud jde o pojišťovnu, musí být záznam v registru ČKP a musí být kdykoli dostupný, alespoň zatím jsem s bonusem za bezeškodní průběh povinného ručení neměl problém, jenže co bylo před 10 lety, už stejně není důležité.
To je zajímavé Hille, proč se tam ukládá záznam, když jsi škodu nezpůsobil? U Dekry jsem se letmo také díval a žádnou databázi jsem tam nenašel.
Každopádně žádná škoda nebyla způsobena ani mě, tak nevím, kde si to vycucali.
Když si ještě vzpomínám, tak mi v červnu přišel předvyplněný nový návrh na povinné ručení + havarijní pojištění od předchozí Generali (končí mi dvouletý leasing) a tam bylo 194 měsíců beze škody. Když vezmu, že se toto eviduje od 1.1.2000, tak k červnu to bylo 17 let + 5 měsíců, takže dohromady 209 měsíců. Tím pádem mi tam 15 měsíců nesedí, jako bych v březnu 2001 něco způsobil! Až přijedu po víkendu domů, tak jim to zkusím naskenovat a poslat, pokud budou neodkladní, protože jsem jim už svoje napsal.
Jinak mi Direct vyhovuje, cena se stejnými podmínkami vyšla o 4 tisíce levněji, mají dokonce aplikaci, kterou jsem si auto (kvůli havarijní pojistce) nafotil sám atd.
Každopádně žádná škoda nebyla způsobena ani mě, tak nevím, kde si to vycucali.
Když si ještě vzpomínám, tak mi v červnu přišel předvyplněný nový návrh na povinné ručení + havarijní pojištění od předchozí Generali (končí mi dvouletý leasing) a tam bylo 194 měsíců beze škody. Když vezmu, že se toto eviduje od 1.1.2000, tak k červnu to bylo 17 let + 5 měsíců, takže dohromady 209 měsíců. Tím pádem mi tam 15 měsíců nesedí, jako bych v březnu 2001 něco způsobil! Až přijedu po víkendu domů, tak jim to zkusím naskenovat a poslat, pokud budou neodkladní, protože jsem jim už svoje napsal.
Jinak mi Direct vyhovuje, cena se stejnými podmínkami vyšla o 4 tisíce levněji, mají dokonce aplikaci, kterou jsem si auto (kvůli havarijní pojistce) nafotil sám atd.
.
..
...
Ať žije zdejší FOSILOVNA
..
...
Ať žije zdejší FOSILOVNA
Ta služba není dostupná u Dekry přímo, ale přes několik agentur, které to zprostředkují, pochopitelně si za úplnou informaci nechají zaplatit. A ještě jde jen o informace, které někdo přiznal (řada autodílen to z nějakého důvodu nikam nehlásí). Takže zkus třeba Cenia, Vincheck, autoDNA, těch služebníků je víc.
Zajímalo by mě, jak získávají všechny informace. A za kolik, když je pak prodávají...
Zajímalo by mě, jak získávají všechny informace. A za kolik, když je pak prodávají...
Pojišťovny to drze (ale dnes se říká asertivně) zkouší a chovají se jak jim klienti dovolí. Nebo jak se s kým znáš... Máme auta u hasičské, ale až po intervenci známého u někoho z vedení, pak najednou šlo při převodu aut z firmy na firmu nebo při výměně starší / novější auto uznat předchozí historii a stejně jde upravovat výši platby podle klesající hodnoty auta. Ale nejde to automaticky, to mají všechno nastavené na max... a kdo neprotestuje, tomu každý rok pošlou dopis, jak uvádí někdo výše, že by chtěli "navyšovat".
Třeba výše uvedená Generali se chová hnusně - např. v jistém velkobazaru klient musí namístě uzavřít pojistnou smlouvu i když má jinou pojišťovnu (jako součást podmínek převzetí a splácení auta) - a i když ji ještě ten den vypoví a jde ke "své" pojišťovně, naúčtují si několik stovek, protože mají výpovědní lhůtu - a za celou inkasují.
Třeba výše uvedená Generali se chová hnusně - např. v jistém velkobazaru klient musí namístě uzavřít pojistnou smlouvu i když má jinou pojišťovnu (jako součást podmínek převzetí a splácení auta) - a i když ji ještě ten den vypoví a jde ke "své" pojišťovně, naúčtují si několik stovek, protože mají výpovědní lhůtu - a za celou inkasují.