Povinné ručení - délka bezeškodního průběhu

Prostor pro osobní dotazy, které nelze jinde dopasovat, případně které přímo nesouvisí s bastlením či elektrotechnikou obecně (protože i bastlíři jsou většinou normální lidé, co nedrží v ruce štípačky a šroubovák 24 hodin denně). Neslouží pro přeposílání obecně známých informací z komerčních webů.

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Standa99
Příspěvky: 3476
Registrován: 29 čer 2004, 02:00

Povinné ručení - délka bezeškodního průběhu

#1 Příspěvek od Standa99 »

Jsem na dovolené, ale musím řešit změnu smlouvy, protože to zrovna takhle vyšlo. Díval jsem na stránky ČKP, ale tam to zjistit nejde, přitom by to mělo být v jejich databázi.
Direct po mě chce potvrzení, jenže jsem našel, že předchozí Generali toto několik let neposílá.
Netušíte, jestli to jde zjistit z nějakého otevřeného zdroje?
.
..
...
Ať žije zdejší FOSILOVNA :D

termit256
Příspěvky: 10071
Registrován: 06 pro 2007, 01:00

#2 Příspěvek od termit256 »

Tohle by si meli jednoduse zjistit sami.

Uživatelský avatar
Kvicala_r
Příspěvky: 3221
Registrován: 19 led 2005, 01:00
Bydliště: Haná / N.J.

#3 Příspěvek od Kvicala_r »

Jo podle iniciál si to jsou schopni najít v registru. Mně taky oponovala, že na auto vidí jen pár měsíců, i když moto už mám desítky let..

p32
Příspěvky: 15069
Registrován: 13 led 2007, 01:00
Bydliště: Olomouc

#4 Příspěvek od p32 »

Při přechodu z jedné pojišťovny do druhé ti musejí při ukončení smlouvy vždycky dát výpis se škodním nebo bezeškodním průběhem!
Na druhé straně, pojišťovna má možnosti si to vždycky zjistit a pokud mají omezené možnosti, protože to neumějí, tak první věc, co bych udělal, tak bych od nich velmi rychle zdrhal jinam.

termit256
Příspěvky: 10071
Registrován: 06 pro 2007, 01:00

#5 Příspěvek od termit256 »

Ja uzaviram nekolik smluv rocne a nikdy to po mne nechteli. Zjistili si to vzdy bez problemu, casto i v prubehu tel. rozhovoru.

Vidim to stejne jako p32, takove pojistovne bych se obloukem vyhnul. Kdyz te zatezuji papirovanim u takove prkotiny, jak to asi bude vypadat pri skodni udalosti...

Uživatelský avatar
PCmaniac99
Příspěvky: 749
Registrován: 07 úno 2008, 01:00
Bydliště: Jablonec nad Nisou

#6 Příspěvek od PCmaniac99 »

Taky to po mně u directu chtěli. Když jsem jim to neposlal tak si našli na ČKP 18 měsíců. Tak jsem nakonec nelenil a dokument našel, byl od české pojišťovny a bylo na něm 141 měsíců. Tak chtěli doložit všechna předchozí pojištění vzhledem k tomu že se mi to neshoduje s ČKP.

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#7 Příspěvek od EKKAR »

V momentě, kdy by mi pojišťovna tvrdila, že ČKP udává jinej údaj o bezeškodní době jim a jinej údaj mám od svejch předchozích pojišťoven já, bych se hodně hlasitě začal zajímat o to, jakým že to způsobem se ptala ta nová pojišťovna na ČKP - protože to smrdí podezřením na snahu tý nový pojišťovny vyhnout se povinnosti slevit na pojistným. A asi bych začal hodně nahlas ječet na veřejnejch médiích o tom, jak se ta daná pojišťovna chová, aby od ní ani prašivej pes nevzal kus chleba, natož aby u ní někdo zřizoval pojištění ... Ono je totiž obrovskej rozdíl sjednat pojistku za plnou cenu, respektive za cenu sníženou jen o malej počet % (kvůli krátký předchozí bezeškodní době) a sjednat pojistku stejně velkejch rizik na stejný pojistný limity za cenu míň než poloviční, jak je jasně definovaný zněním zákona číslo 168 z roku 1999 Sbírky o malusech a bonusech, který musí pojišťovny za předchozí bezeškodní průběh poskytovat ...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
Standa99
Příspěvky: 3476
Registrován: 29 čer 2004, 02:00

#8 Příspěvek od Standa99 »

To mám asi podobně, vzpomněl jsem si, že po vyplnění formuláře u Directu mi to psalo, že mám sice max. bonus, ale že jsem měl jednu škodu, což není pravda, tak jsem to změnil ručně na žádnou a i tak bonus zůstal stejný.

Ale stejně mě štve, že si to nemám jak v té databázi ověřit a případně zažádat o změnu, protože evidentně tam jsou chyby.
.
..
...
Ať žije zdejší FOSILOVNA :D

Uživatelský avatar
vasilceral
Příspěvky: 380
Registrován: 09 led 2011, 01:00
Bydliště: Hradec Králové

#9 Příspěvek od vasilceral »

Já každý rok vypovím smlouvu a hledám kam z károu vlezu. Stálý klient je znevýhodněn. Ať se jedná o poistku, tak o energii.

p32
Příspěvky: 15069
Registrován: 13 led 2007, 01:00
Bydliště: Olomouc

#10 Příspěvek od p32 »

Přesně tak, tento rok budu taky vypovídat smlouvu a u jiné budu chtít o pět stovek dolů než platím teď. Stejně by to z nějakých nesmyslných důvodů chtěli zvedat, takže kulový.

Uživatelský avatar
forbidden
Příspěvky: 8808
Registrován: 14 úno 2005, 01:00
Bydliště: Brno (JN89GF)
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od forbidden »

Přesně tak, taky každej rok vypovídám smlouvy. I když třeba zůstanu u stejný pojišťovny, ale za nižší cenu. Na stálý klienty serou zvysoka. Jinak po mě nikdy žádná pojišťovna doklad bezeškodního průběhu nechtěla, vždy mi uznali plnej 50 % bonus.
Jo, na to jsem ještě zapomněl, jak vždycky posílají dopis před výročím a brečí tam jak musejí zvedat ceny, protože jim zase kdosi cosi nařídil platit. :D Mě, za kterýho nikdy nic platit nemuseli. :evil: Tím tu moji výpověď ještě utvrdí.

Uživatelský avatar
Hill
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 18898
Registrován: 10 zář 2004, 02:00
Bydliště: Jičín, Český ráj

#12 Příspěvek od Hill »

Ano, v evidenci jsou chyby a měla by být možnost si to zkontrolovat. A zdarma.
Paralelně s pojišťovnami totiž existuje ještě registr Dekry, do kterého mi v roce 2013 zapsali místo jedné škody (jeden dobrák mi nacouval na tři měsíce nové, ale zaparkované, auto, ale neujel, tak se to plstilo z jeho povinného ručení). S tím záznamem jsem souhlasil, o výmaz druhého jsem musel požádat - zapsali totiž tutéž škodu ještě jednou o šest týdnů později, kdy servis provedl a vyfakturoval opravu. Těch šest týdnů jsem normálně s tím dál jezdil, šlo jen o blatník, ale nikdo se neobtěžoval oznámit, že se servis s prodejnou v Jičíně ruší, nakonec mi auto odvezli do Čáslavi na plošiňáku a zase přivezli domů. Pochopitelně zapůjčením náhradního vozidla na ty čtyři dny se (jinak nevelká) výše škody vyšplhala na dvojnásobek.
Pokud jde o pojišťovnu, musí být záznam v registru ČKP a musí být kdykoli dostupný, alespoň zatím jsem s bonusem za bezeškodní průběh povinného ručení neměl problém, jenže co bylo před 10 lety, už stejně není důležité.

Uživatelský avatar
Standa99
Příspěvky: 3476
Registrován: 29 čer 2004, 02:00

#13 Příspěvek od Standa99 »

To je zajímavé Hille, proč se tam ukládá záznam, když jsi škodu nezpůsobil? U Dekry jsem se letmo také díval a žádnou databázi jsem tam nenašel.
Každopádně žádná škoda nebyla způsobena ani mě, tak nevím, kde si to vycucali.
Když si ještě vzpomínám, tak mi v červnu přišel předvyplněný nový návrh na povinné ručení + havarijní pojištění od předchozí Generali (končí mi dvouletý leasing) a tam bylo 194 měsíců beze škody. Když vezmu, že se toto eviduje od 1.1.2000, tak k červnu to bylo 17 let + 5 měsíců, takže dohromady 209 měsíců. Tím pádem mi tam 15 měsíců nesedí, jako bych v březnu 2001 něco způsobil! Až přijedu po víkendu domů, tak jim to zkusím naskenovat a poslat, pokud budou neodkladní, protože jsem jim už svoje napsal.
Jinak mi Direct vyhovuje, cena se stejnými podmínkami vyšla o 4 tisíce levněji, mají dokonce aplikaci, kterou jsem si auto (kvůli havarijní pojistce) nafotil sám atd.
.
..
...
Ať žije zdejší FOSILOVNA :D

Uživatelský avatar
Hill
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 18898
Registrován: 10 zář 2004, 02:00
Bydliště: Jičín, Český ráj

#14 Příspěvek od Hill »

Ta služba není dostupná u Dekry přímo, ale přes několik agentur, které to zprostředkují, pochopitelně si za úplnou informaci nechají zaplatit. A ještě jde jen o informace, které někdo přiznal (řada autodílen to z nějakého důvodu nikam nehlásí). Takže zkus třeba Cenia, Vincheck, autoDNA, těch služebníků je víc.
Zajímalo by mě, jak získávají všechny informace. A za kolik, když je pak prodávají...

Uživatelský avatar
sis2
Příspěvky: 1155
Registrován: 07 říj 2012, 02:00
Bydliště: Brno

#15 Příspěvek od sis2 »

Pojišťovny to drze (ale dnes se říká asertivně) zkouší a chovají se jak jim klienti dovolí. Nebo jak se s kým znáš... Máme auta u hasičské, ale až po intervenci známého u někoho z vedení, pak najednou šlo při převodu aut z firmy na firmu nebo při výměně starší / novější auto uznat předchozí historii a stejně jde upravovat výši platby podle klesající hodnoty auta. Ale nejde to automaticky, to mají všechno nastavené na max... a kdo neprotestuje, tomu každý rok pošlou dopis, jak uvádí někdo výše, že by chtěli "navyšovat".

Třeba výše uvedená Generali se chová hnusně - např. v jistém velkobazaru klient musí namístě uzavřít pojistnou smlouvu i když má jinou pojišťovnu (jako součást podmínek převzetí a splácení auta) - a i když ji ještě ten den vypoví a jde ke "své" pojišťovně, naúčtují si několik stovek, protože mají výpovědní lhůtu - a za celou inkasují.

Odpovědět

Zpět na „Nezařaditelné“