VW Golf 1.4 BASIS r.výroby 2001 - odpojení aku

Poruchy, opravy, rady, návody (kromě návodů na UNLOCK !)

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Milan
Příspěvky: 1283
Registrován: 02 dub 2012, 02:00
Bydliště: Vysočina

VW Golf 1.4 BASIS r.výroby 2001 - odpojení aku

#1 Příspěvek od Milan »

Nechtěně jsem se stal majitelem . Potřebuji vyměnit aku, už to sotva startuje, je tam cca 10 let. Ztratí se kód rádia nebo se nahraje zpět z ŘJ ?
Autorádio je originál, kód neznám , papíry jsou jen italské , kde to bylo uvedeno do provozu. Díky za radu popř. odkaz , jak to udělat bez ztráty kytičky . Hledal jsem na foru VW , ale žádná jednoznačná odpověď
tam asi není.

Uživatelský avatar
ace_ventura
Příspěvky: 267
Registrován: 25 led 2005, 01:00
Bydliště: Praga mater urbium

#2 Příspěvek od ace_ventura »

Myslím, že všechny 1DIN rádia ikdyž komunikují po CANu tuto možnost nenabízí. Jedině snad 2DIN Gamma 6 to umí.

Uživatelský avatar
Jodr
Příspěvky: 1357
Registrován: 20 led 2008, 01:00
Bydliště: na vejminku

#3 Příspěvek od Jodr »

Pro jistotu připoj ještě jednu baterii nebo startovací bustr. Co tam je za rádio?? Něco je na něm určitě napsané. Pokud je rádio montované z prvovýroby, pak Ti kod najdou v databázi v servisu VW asi za 400Kč. 2001 ročník ještě nekomunikuje s řídící jednotkou auta. Pokud nemá záměrně upravený SW, pak s jistotou budeš kód potřebovat. (Vlastně ani nemusí být originál, zjišťují to podle výrobního čísla rádia na něm vyraženého)
Jen blbec se učí svými chybami opakovaně....

Uživatelský avatar
Milan
Příspěvky: 1283
Registrován: 02 dub 2012, 02:00
Bydliště: Vysočina

#4 Příspěvek od Milan »

Díky, tak holt to zkusím s tou paralelní baterkou , snad ta stará nechytne nebo se té nové nezkroutí desky, až bude nabíjet tu starou :) .

Uživatelský avatar
rnbw
Příspěvky: 32312
Registrován: 21 bře 2006, 01:00
Bydliště: Bratislava

#5 Příspěvek od rnbw »

Pouzi tenke kable, posluzia ako ochrana.
Pred spojenim baterii zmeraj napatie na tej starej - podla mna bude dobre, ale vnutorny odpor velky, takze sa ziadne velke nabijanie konat nebude.

Uživatelský avatar
Kvicala_r
Příspěvky: 3221
Registrován: 19 led 2005, 01:00
Bydliště: Haná / N.J.

#6 Příspěvek od Kvicala_r »

Octa r.v. 2004 už mi po CAN načte kod s původním 1 DIN radiem. Tipuju že by ten golf taky mohl - ale ta záložní AKU je jistota

Uživatelský avatar
Jodr
Příspěvky: 1357
Registrován: 20 led 2008, 01:00
Bydliště: na vejminku

#7 Příspěvek od Jodr »

Kvicala_r píše:....Tipuju že by ten golf taky mohl - ale ta záložní AKU je jistota
Koncern rv. 2001 má standartně v panelu Alpha Blaupunkt, nebo Grundig. V lepším případě Beta, pokud to má repro i v zadních dveřích. Všechny varianty jsou implicitně s kódem.
Jen blbec se učí svými chybami opakovaně....

Uživatelský avatar
Kvicala_r
Příspěvky: 3221
Registrován: 19 led 2005, 01:00
Bydliště: Haná / N.J.

#8 Příspěvek od Kvicala_r »

Jo pravda já mám symphony... Takže překvápko, že škoda měla celkem v závěsu stejnou/lepší výbavu

Uživatelský avatar
Standa99
Příspěvky: 3476
Registrován: 29 čer 2004, 02:00

#9 Příspěvek od Standa99 »

Měl jsem Boru 2001 (což je to samé) a v ní rádio Betu, které kód při odpojení baterie nevyžadovalo. Dokonce jsem místo Bety používal několik let jiné rádio, kde jsem je před prodejem znova prohodil a taky to bylo bez kódu.
.
..
...
Ať žije zdejší FOSILOVNA :D

Uživatelský avatar
Jodr
Příspěvky: 1357
Registrován: 20 led 2008, 01:00
Bydliště: na vejminku

#10 Příspěvek od Jodr »

Standa99 píše:...... kód při odpojení baterie nevyžadovalo
Psal jsem: Požadavek na kód je možné vyřadit. U mnohých přístrojů dokonce z ovládacího panelu bez rozebírání..., pokud kód přistroje znáš. Jinak je to o rozborce. :(
Jen blbec se učí svými chybami opakovaně....

Uživatelský avatar
Standa99
Příspěvky: 3476
Registrován: 29 čer 2004, 02:00

#11 Příspěvek od Standa99 »

U tohodle ročníku (u mě byla výbava HighLine) vše fungovalo na CAN sběrnici, takže pokud bylo rádio správně spárováno s gateway jednotkou (žádná výměna rádia bez LCode), tak to žádný kód nevyžaduje. Takhle to u koncernu funguje, žádné vyřazování kódu v rádiu.
.
..
...
Ať žije zdejší FOSILOVNA :D

Uživatelský avatar
adamscho
Příspěvky: 105
Registrován: 22 dub 2016, 02:00
Bydliště: Liptovský Hrádok
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od adamscho »

JA som nechal nastartovane auto a prehodil bateriu :) + preistotu som nechal zapnute svetla aby mal alt. odber.

Uživatelský avatar
Habesan
Příspěvky: 6924
Registrován: 12 led 2009, 01:00
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Habesan »

Běžně se používá baterie zapojená do konektoru "zapalovače".
Prý stačí běžná 9V, ale já bych raději použil 12V z UPS.
Sháním hasičák s CO2 "sněhový", raději funkční.
(Nemusí mít platnou revizi.)
(Celkově budu raději, když se to obejde bez papírů.)

Uživatelský avatar
Jodr
Příspěvky: 1357
Registrován: 20 led 2008, 01:00
Bydliště: na vejminku

#14 Příspěvek od Jodr »

Habesan píše:Běžně se používá baterie zapojená do konektoru "zapalovače"....
To je možné, :( ale pozor na to, že dost aut má zásuvku spínananou klíčkem :idea:
Jen blbec se učí svými chybami opakovaně....

Uživatelský avatar
PCmaniac99
Příspěvky: 749
Registrován: 07 úno 2008, 01:00
Bydliště: Jablonec nad Nisou

#15 Příspěvek od PCmaniac99 »

A proto máme v práci OBD zásuvku která je spojená s malou gelovkou. Při výměně baterie se jen tato gelovka připojí k OBD. To je totiž z 99% stále pod napětím.

Odpovědět

Zpět na „Autorádia“