Výber jazdenky
Moderátor: Moderátoři
Ja som Ti za ne len vďačný. Tú Feldu som potom stiahol, ale to si už bol rozpísaný. Ale dobre, možno to nájde ešte niekto ďalší. Čím viac vieš, tým lepšie si vyberieš, že áno.
Hurá, podarilo sa mi nájsť grafy tých motorov. Len farby mohol pán navoliť inak. Pre mňa to ale znamená, že čokoľvek iné nahor bude lepšie.
Dobral som sa k nasl. zoznamu:
https://auto.bazos.sk/inzerat/79517243/Citroen-Saxo.php - - - - - - - - - - prelakovať kapotu bude brnkačka, len aby len to;
https://www.autobazar.sk/15038322/vw-golf-1-6/ - - - - - - - - - - - - - - - - skúsim sa nedať -- ale zdá sa mi, že ho odspodu chytá hrdza;
https://www.autobazar.sk/15202128/skoda ... v-comfort/ - - - - sázka na istotu;
https://www.autobazar.sk/15232714/skoda ... 4-comfort/ - - - občas treba čo-to preniesť.
Už si to len zrovnať.
Neviem, čo si myslieť o tomto. Má vymenenú spojku a nevie osadiť tiahlo k prevodovke? Ešte ho pekne linkuje. To smrdí.
Hurá, podarilo sa mi nájsť grafy tých motorov. Len farby mohol pán navoliť inak. Pre mňa to ale znamená, že čokoľvek iné nahor bude lepšie.
Dobral som sa k nasl. zoznamu:
https://auto.bazos.sk/inzerat/79517243/Citroen-Saxo.php - - - - - - - - - - prelakovať kapotu bude brnkačka, len aby len to;
https://www.autobazar.sk/15038322/vw-golf-1-6/ - - - - - - - - - - - - - - - - skúsim sa nedať -- ale zdá sa mi, že ho odspodu chytá hrdza;
https://www.autobazar.sk/15202128/skoda ... v-comfort/ - - - - sázka na istotu;
https://www.autobazar.sk/15232714/skoda ... 4-comfort/ - - - občas treba čo-to preniesť.
Už si to len zrovnať.
Neviem, čo si myslieť o tomto. Má vymenenú spojku a nevie osadiť tiahlo k prevodovke? Ešte ho pekne linkuje. To smrdí.
Od konce - ta 1,4 50kW má motor Škoda 1,4 OHV s 3x uloženou klikou se vším, co k tomu patří. To znamená lacinej motor, laciný díly, ale dynamika víc jak tunovýho "vydlabanýho ingotu" kdesi v (_!_).
Ta druhá od konce je "stokoňka" s motorem VW - 5x uložená klika, umí až 200km/h, ale má velkej zápor - vysokou náchylnost ke žraní voleje, na vině jsou stírací kroužky, který byly v prvovýrobě udělaný z nějaký čínský sračky a stačí jedinkrát ten motor ohřát k hranici vybublání z expanzky (poskakování v koloně nebo tažení naloženýho přívěsu do dlouhýho táhlýho kopce nízkou rychlostí, kdy se motor nestihne uchladit sám ani náporem, ani Saharou), kroužky se vyhřejou, ztratí pružnost a motor i když je jinak naprosto v pořádku, začne žrát klidně až přes litr másla na 1000km - neboli během 3,5 tisíce km je schopnej se zadřít, pokud ho nezkontroluješ a nedoleješ, protože si sám sežere mazací náplň. Oprava je možná, ale vyjde na zhruba 10 000 v českejch = přibližně 400€. Trvá to zhruba 1 den. Jde při tom dolů palice i vana motoru a vyndavají se komplet ojnice s pístama, jediná klika zůstává na místě, protože se musejí komplet vyměnit všecky kroužky. Následuje cca 1000km na "zajetí" a pak se motor může znovu plně zatěžovat. Je to v podstatě taková "malá generálka", můžeš při tom nechat i přeměřit hlavu na rovinnost a nechat ji případně srovnat, vyměnit gufera na ventilech, zkontrolovat rozvody nebo je i vyměnit, dtto vodní pumpu a olejový čerpadlo, zkontrolovat hydroštely ... Samozřejmě to jsou pak i prachy za opravu navrch. Jedna taková s uvedeným problémem jezdí po Mladý Boleslavi a majitel se rozmejšlí už dva roky, jestli se mu vyplatí nechat ji opravit, nebo každej den kontrolovat měrkou hladinu másla a poctivě každejch 500-600km dolívat po půllitru ...
Ta druhá od konce je "stokoňka" s motorem VW - 5x uložená klika, umí až 200km/h, ale má velkej zápor - vysokou náchylnost ke žraní voleje, na vině jsou stírací kroužky, který byly v prvovýrobě udělaný z nějaký čínský sračky a stačí jedinkrát ten motor ohřát k hranici vybublání z expanzky (poskakování v koloně nebo tažení naloženýho přívěsu do dlouhýho táhlýho kopce nízkou rychlostí, kdy se motor nestihne uchladit sám ani náporem, ani Saharou), kroužky se vyhřejou, ztratí pružnost a motor i když je jinak naprosto v pořádku, začne žrát klidně až přes litr másla na 1000km - neboli během 3,5 tisíce km je schopnej se zadřít, pokud ho nezkontroluješ a nedoleješ, protože si sám sežere mazací náplň. Oprava je možná, ale vyjde na zhruba 10 000 v českejch = přibližně 400€. Trvá to zhruba 1 den. Jde při tom dolů palice i vana motoru a vyndavají se komplet ojnice s pístama, jediná klika zůstává na místě, protože se musejí komplet vyměnit všecky kroužky. Následuje cca 1000km na "zajetí" a pak se motor může znovu plně zatěžovat. Je to v podstatě taková "malá generálka", můžeš při tom nechat i přeměřit hlavu na rovinnost a nechat ji případně srovnat, vyměnit gufera na ventilech, zkontrolovat rozvody nebo je i vyměnit, dtto vodní pumpu a olejový čerpadlo, zkontrolovat hydroštely ... Samozřejmě to jsou pak i prachy za opravu navrch. Jedna taková s uvedeným problémem jezdí po Mladý Boleslavi a majitel se rozmejšlí už dva roky, jestli se mu vyplatí nechat ji opravit, nebo každej den kontrolovat měrkou hladinu másla a poctivě každejch 500-600km dolívat po půllitru ...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!
Má jen €uro 3, na rozdíl od tý 74kW fóblije = budeš za něj platit ekoteroristický výpalný. Jinak 1,6 77kW motory platí za výkonný, ale nenažraný - ve všem, v oktávce, v golfu i třeba v roomsteru. Výhodou bylo, že s nima se na fóbliju i na rooma dávala zadní náprava s kotoučema - na všecky ostatní motorizace v beneli šly dozadu jen bubny.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!
To modrý podsvícení budíků jsou takhle original.
Zkus se ještě zeptat na dieselpower foru. Slízaj se tam servisáci a dá se tam najít fůra užitečnejch věcí.
Zkus se ještě zeptat na dieselpower foru. Slízaj se tam servisáci a dá se tam najít fůra užitečnejch věcí.
Naposledy upravil(a) Milan_F dne 27 pro 2017, 02:08, celkem upraveno 1 x.
Ale áno. Neuvedomil som si, že kľukovka piest nepustí. Predpokladal som, že keď sa vhodne otočí, že tam toľko miesta je. Rozobraté som to nemal (nepýtal by som sa). A celé to rozoberať, to radšej tú hlavu. Ospravedlňujem sa.
Naposledy upravil(a) Duvsan dne 27 pro 2017, 11:58, celkem upraveno 1 x.
Ono nejde jen porovnávat kW. Hodně záleží na stálém převodu. Teda u benzínu speciálně. Já a strýc jsme koupili faforita stejný měsíc. Já 136, on 135. I když měl papírově o pár koní míň, vždycky mi lehko ujížděl, hlavně v kopcovitém terénu. Ve všech příručkách bylo, že 135 a 136 mají stejný stálý převod, formany měly kratší. Až nedávno v rozhovoru jeho konstruktér H. napsal, že 136 dostala kvůli homologaci (eko) dlouhý převod, a potom 135 měla kratší. Také francouzská auta (10-20) let stará měla kratší převody, takže po okreskách jezdí svižně, ale na dálnici to moc není. U němců stižených ekoúchyláctvím je to naopak.
A u favorita nešly písty vyndat spodem, ani když byla venku klikovka. Žebra bloku mezi válci pod jejich spodním okrajem byla širší a přečnívala do průřezu válce.
A u favorita nešly písty vyndat spodem, ani když byla venku klikovka. Žebra bloku mezi válci pod jejich spodním okrajem byla širší a přečnívala do průřezu válce.
Ja som naučený pre 50 km/h na štvorke točiť približne 2000ot/min. U Fabie to platí. Pravda, švagrova stará Laguna je sprevodovaná inak. Tá by chcela trojku. Ale je to 1,9 turbo, tak nevadí. Akurát brebtá. Možno už pýta vymeniť silentbloky, neviem. Ale bol by som na to pozabudol. Ďakujem za pripomenutie.
Tedy ani u tej starej Fabii. To je asi podobne.
Ešte jeden dotaz, mal mi trknúť skôr. Ako rýchlo sa zohreje haťapka a ako rýchlo 1,4-ka 50kW? Pre moje krátke trasy, no neviem.
Tedy ani u tej starej Fabii. To je asi podobne.
Ešte jeden dotaz, mal mi trknúť skôr. Ako rýchlo sa zohreje haťapka a ako rýchlo 1,4-ka 50kW? Pre moje krátke trasy, no neviem.
Naposledy upravil(a) Duvsan dne 24 kvě 2018, 20:07, celkem upraveno 1 x.