Cinema 4d - kopie vrstvy v časové ose + texturování stromu

Prostor pro osobní dotazy, které nelze jinde dopasovat, případně které přímo nesouvisí s bastlením či elektrotechnikou obecně (protože i bastlíři jsou většinou normální lidé, co nedrží v ruce štípačky a šroubovák 24 hodin denně). Neslouží pro přeposílání obecně známých informací z komerčních webů.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
kejsler
Příspěvky: 71
Registrován: 06 bře 2015, 01:00
Kontaktovat uživatele:

Cinema 4d - kopie vrstvy v časové ose + texturování stromu

#1 Příspěvek od kejsler »

Zdravím všechny,

vím že se to sem nehodí, ale nevím kam jinam napsat dotaz. Učím se modelovat v Cinemě 4D a na internetu jsem narazil na výuková videa od Ing. Zocha:
https://vimeo.com/album/1816901/video/36725298

Momentálně se snažím udělat newtonovo kyvadlo, ale narazil jsem na menší problém a nevím si s ním rady. Jde mi o to, že se mi nedaří zkopírovat vrstvu z kyvné osy 1 do kyvné osy 2.

Pro lepší představu jsem vytvořil video, které lépe popisuje můj problém:

Video:
https://www.youtube.com/watch?v=bw286W4 ... e=youtu.be

Dále bych se vás chtěl zeptat, jak naimportovat model stromu formátu FBX do cinemy (viz. obrázek, který vše znázorňuje). Nedaří se mi totiž udělat model tak, aby byly vidět jednotlivé listy a větve.

Můžete mi prosím někdo poradit? Jsem už opravdu bezradný a strašně mi to pomůže. Pracuji ve verzi R17.

Děkuji za Váš čas.
Přílohy
Strom_forum.jpg
(199.65 KiB) Staženo 66 x

Odpovědět

Zpět na „Nezařaditelné“