Kolega dělal servisáka u kyslíků dlouhou dobu. Když přišel ten jejich skvostný outsorcing, přešel k sitelu jako první za třech servisáků na okrese. Byl celkem smutný z toho, že když dojel někam na servis dostal pojeb, že tu závadu hlásili x-krát a vždy je na hotlajně poslali k šípku. Prý si tak uměle snižovali O2 servisní zásahy. Někdo prostě neměl nervy tam volat tolikrát a servis si domluvil jinde, nebo ve finále zrušil.
Teď ten kolega dělá správce v jednom freenetu a je spokojený, že věci může sám ovlivnit.
Po těchto zkušenostech bych k nim nešel an s GSM. V minulé firmě dostal šéf nabídku, tak kývl - výsledek z kanclu sem musel chodit volat nna louku, protože mapa pokrytí byla asi kopie tvrdoti vody v republice - tak šup zpátky k vodafnu..
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)