kondenzátorová svářečka
Moderátor: Moderátoři
Ale mazat jsi to nemusel celý, stačilo to jen upravit. Taky se mě s tím povedl jeden ohňostroj. Při letování těch pásovin, když jsem jednu pokládal vedle vývodů, tak se smekla a spojila to tak přesně, že měla v místech letování napařený cín z tišťáku. Zapomněl jsem to vybít. Taky mě zaujalo, že se na těch kondenzátorech samo od sebe sbírá napětí, za hodinu asi 2,5V. Je to nějaká chemie, nebo se tam něco indukuje?
- weed_smoker
- Příspěvky: 2675
- Registrován: 02 pro 2011, 01:00
- Bydliště: Jaroměř
Vůbec nejhorší práce, ze všech nejhorších prací na světě, střihnout na kabát...
Naštěstí se válela v šuplíku krabička od nedodělané konstrukce časového spínače
Naštěstí se válela v šuplíku krabička od nedodělané konstrukce časového spínače
- Přílohy
-
- IMG_2834.JPG
- (107.74 KiB) Staženo 117 x
"Stříbrné pájky" dráty pro tvrdé pájení jsou už s tavidlem na povrchu naneseným. Vypadají jako elektroda pro el. sváření. Podle barvy poznáš kvalitu (obsah stříbra). Žlutá má stříbra nejméně a nejhůř smáčí a je nejlevnější, modrá je střed, nejlepší výsledky dává drát s bílým tavidlem, ale je nejdražší. Podle kvality je taky odstupňována teplota tavení, bílá potřebuje nejvíc tepla.
Ještě je možná červená nebo růžová, měla by být nejkvalitnější a nejdražší, ale teplota pro tavení bude asi dost vysoká (tu jsme nikdy nepoužívali).
A samozřejmě acetylén.
Ještě je možná červená nebo růžová, měla by být nejkvalitnější a nejdražší, ale teplota pro tavení bude asi dost vysoká (tu jsme nikdy nepoužívali).
A samozřejmě acetylén.
Kde v tom máš použitý molybden ??
Milane jak máš propojený ty patra? Taky šínou, nebo tou širokou fólií?
Chtěl bych po letech dokončit SpeakerDeflorator©.
Průmyslové Matsushity, 33G/125V s M6 šrouby, ač nejsou nějak extra velké /Ø80x120/ mi z hlediska využití prostoru nepřijdou moc šik a ani o nich moc nevím. Světle šedivá smršťovačka a červený potisk, výroba pravděpodobně Malajsie ´88. Jetý údajně nebyly, jen skladovaný, ke každému byl ještě extra zavařený sáček se šrouby, matkami a štefty/. Nemám je ani jak rozumně změřit.
Ten střep bude stejně mít 5U, možná i 6U a tak mi přijde prostorově hospodárnější, možná i výkonnější proudově to udělat třeba ze štíhlých, Nichicon LS 100V snapinů na patro, jak to máš Ty. Vyjdou i docela lacino při tomhle počtu.
A možná pod každou tu baterii vejde i jeden toroid.
Z běžných věcí mám poruce k propojení jen ty pásy z jističových lišt, jsou k mání ve třech průřezech 6, 10 a 16mm2.
Pak mám ještě zbytek metráže měděné pásky 0,5x40mm. Skoro stejná, jak se používá na pospojování trubek, ale širší a měkčí. Známý, co jsem mu sháněl a pak skládal přepínač, tak z téhle pásky, omotané tenkým samolepicím lakovaným skelným plátnem, vinul svářečkový sekundáry. Moc si to chválil, je to prý bezva na jednotlivý sekce a na vyvádění z cívek. Jen to přehneš o 90° a vyvedeš spárou v cívce.
No a pak už jen šestku či desítku instalační Cu. S tím se dělá blbě, je to už dost tvrdý.
Měl jsem takovou "opačnou" ideu - že snapinům narovnám vývody, srovnám je do bloku, stáhnu, něčím prozatím podlepím, do těch tenčích a širších jističových šín naříznu pilkou drážky a zaletuju vývody elytů přímo do šín. Pak teprv celý ten blok podlepit hňupolepem na kus sklolaminátu.
Do konců těch šín 1-2 díry, měděný oka a propojit pak 10mm2 lanem.
Jak máš ty patra propojený Ty?
Milane jak máš propojený ty patra? Taky šínou, nebo tou širokou fólií?
Chtěl bych po letech dokončit SpeakerDeflorator©.
Průmyslové Matsushity, 33G/125V s M6 šrouby, ač nejsou nějak extra velké /Ø80x120/ mi z hlediska využití prostoru nepřijdou moc šik a ani o nich moc nevím. Světle šedivá smršťovačka a červený potisk, výroba pravděpodobně Malajsie ´88. Jetý údajně nebyly, jen skladovaný, ke každému byl ještě extra zavařený sáček se šrouby, matkami a štefty/. Nemám je ani jak rozumně změřit.
Ten střep bude stejně mít 5U, možná i 6U a tak mi přijde prostorově hospodárnější, možná i výkonnější proudově to udělat třeba ze štíhlých, Nichicon LS 100V snapinů na patro, jak to máš Ty. Vyjdou i docela lacino při tomhle počtu.
A možná pod každou tu baterii vejde i jeden toroid.
Z běžných věcí mám poruce k propojení jen ty pásy z jističových lišt, jsou k mání ve třech průřezech 6, 10 a 16mm2.
Pak mám ještě zbytek metráže měděné pásky 0,5x40mm. Skoro stejná, jak se používá na pospojování trubek, ale širší a měkčí. Známý, co jsem mu sháněl a pak skládal přepínač, tak z téhle pásky, omotané tenkým samolepicím lakovaným skelným plátnem, vinul svářečkový sekundáry. Moc si to chválil, je to prý bezva na jednotlivý sekce a na vyvádění z cívek. Jen to přehneš o 90° a vyvedeš spárou v cívce.
No a pak už jen šestku či desítku instalační Cu. S tím se dělá blbě, je to už dost tvrdý.
Měl jsem takovou "opačnou" ideu - že snapinům narovnám vývody, srovnám je do bloku, stáhnu, něčím prozatím podlepím, do těch tenčích a širších jističových šín naříznu pilkou drážky a zaletuju vývody elytů přímo do šín. Pak teprv celý ten blok podlepit hňupolepem na kus sklolaminátu.
Do konců těch šín 1-2 díry, měděný oka a propojit pak 10mm2 lanem.
Jak máš ty patra propojený Ty?
Aha, tak to by šlo, jeden kus mě bude stačit.
http://www.svarshop.cz/sortiment/pajeni ... 38255f-1ks
A lze to teda natvrdo oletovat a pak na to jít s cínem? Nebo by to mohli přímo naletovat natupo na měď?
Molybden chci dát na hroty
//patra nejsou, jen jsem ostříhal vývody na 5 mm a přisoplil je na stranu spojů, vedle těch pásovin
http://www.svarshop.cz/sortiment/pajeni ... 38255f-1ks
A lze to teda natvrdo oletovat a pak na to jít s cínem? Nebo by to mohli přímo naletovat natupo na měď?
Molybden chci dát na hroty
//patra nejsou, jen jsem ostříhal vývody na 5 mm a přisoplil je na stranu spojů, vedle těch pásovin