Vkládání zajímavých obrázků II.
Moderátor: Moderátoři
Jestli to nebude tím, že jsem včera vypouštěl vodovod v kempu na Branžeži (to je kousek pod Mužským), ať to do mrazů vyschne...
Ono se to dost blbě odhaduje, jak vzdálenost, tak ohnisko potažmo úhel záběru. Zvlášť, když to pak ořízneš.
Ono se to dost blbě odhaduje, jak vzdálenost, tak ohnisko potažmo úhel záběru. Zvlášť, když to pak ořízneš.
Těm, kdo si nevybírají odpovědi na soukromé zprávy, už příště neodpovím. Tak.
- Hubert_79
- Příspěvky: 6583
- Registrován: 24 pro 2017, 01:00
- Bydliště: Praha 6 - Petřiny
- Kontaktovat uživatele:
dobrman: Ač nevím, kterého města ten znak je, tak ne toho, kde jsem Edit: teď na to koukám, a ano, tento erb se na znaku onoho města nachází; nejde však o znak celý. Jde ale o prapor města.
Napovím: Kraj Vysočina, město několikrát vyhořelo. Hrad, čtyři kostely. Končící koleje.
Tak třeba někdo uhodne další.
Napovím: Kraj Vysočina, město několikrát vyhořelo. Hrad, čtyři kostely. Končící koleje.
Tak třeba někdo uhodne další.
Naposledy upravil(a) Hubert_79 dne 30 zář 2018, 16:30, celkem upraveno 1 x.
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!
Jo naposledy málem Polná vyhořela, když se tam převrátila cisterna s benzínem, to bylo někdy v osmdesátých letech. Datum přesně nepamatuji, ale ten týden autobusová linka Znojmo - Hradec Králové jezdila jinudy a v Hradci mi tehdy ujel spoj domů.
Těm, kdo si nevybírají odpovědi na soukromé zprávy, už příště neodpovím. Tak.
- Hubert_79
- Příspěvky: 6583
- Registrován: 24 pro 2017, 01:00
- Bydliště: Praha 6 - Petřiny
- Kontaktovat uživatele:
Jardo, proč by linka Znojmo - Hradec jezdila přes Polnou? Leda z Jihlavy (do Jihlavy po I/38 ) přes Polnou do Žďáru a tam dál na sever po I/37. Stejně mi to přijde jako zbytečná zajížďka. Lepší by to bylo do HB a tam po I/34 přes Ždírec.
Schválně doma mrknu do kursbuchu ČSAD z let sedmdesátých či osmdesátých.
Schválně doma mrknu do kursbuchu ČSAD z let sedmdesátých či osmdesátých.
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!
No a obráceně, z kladenských věžáků je za dobré viditelnosti běžně vidět nejen České středohoří ale i Krušné hory.davemh píše:Na to jak bylo včera hnusně, dnes vcelku pěkná viditelnost. Byl jsem na kopci nafotit pár západů, Buková hora je už klasika, ale že uvidím i Kladno mě mile překvapilo.
Člověk se celý život učí jenom proto, aby ve stáří všechno zapomněl.
„Když už člověk jednou je, tak má koukat aby byl. A když kouká, aby byl, a je, tak má být to, co je, a nemá být to, co není, jak tomu v mnoha případech je.“ J. Werich
„Když už člověk jednou je, tak má koukat aby byl. A když kouká, aby byl, a je, tak má být to, co je, a nemá být to, co není, jak tomu v mnoha případech je.“ J. Werich
Mrkni, (já jsem při stěhování o staré jízdní řády přišel, dnes by to byl dobrý suvenýr) tahle linka jezdila kolem páté ranní ze Znojma přes Jaroměřice nad Rokytnou, Třebíč, Polnou, Ždírec a Chrudim. Nějak si nevzpomínám, že by zajížděla do Moravských Budějovic, Jihlavy či HavlBrodu. V týdnu jsem dojížděl ze Znojma do práce do Moravského Krumlova (tam tehdy byl zavřený hotel na náměstí a jiné ubytování nebylo) přes Prosiměřice. Ale je to přes pětatřicet let, taky nemusím přesně pamatovat všechno.Hubert_79 píše:Jardo, proč by linka Znojmo - Hradec jezdila přes Polnou? ...
Schválně doma mrknu do kursbuchu ČSAD z let sedmdesátých či osmdesátých.
Do Jihlavy jsem jezdil linkou Jičín - Jihlava přes Pardubice, Ždírec, Chotěboř a z HavlBrodu po osmatřicítce přes Štoky.
Autobudem jsem jezdil přednostně takovým, kde jsem nemusel přestupovat, případně s přestupem, ale jen tam, kde bylo kam v zimě zalézt do tepla. Zajímavé je, že vlakem mi čtyři přestupy nevadily: buď spoje slušně navazovaly, nebo se dala ta pauza na příslušném nádraží v pohodě přečkat.
Těm, kdo si nevybírají odpovědi na soukromé zprávy, už příště neodpovím. Tak.
- Hubert_79
- Příspěvky: 6583
- Registrován: 24 pro 2017, 01:00
- Bydliště: Praha 6 - Petřiny
- Kontaktovat uživatele:
Kdy to cca Jardo bylo? Já mám tedy kursbuchy "Mezinárodní a dálkové linky" (tam je Polná zmíněna jen u linek Jihlava-Ostrava, Boskovice-Budějovice a Ledeč nad Sázavou-Brno). Linka Znojmo-Hradec tam je a jede to jinudy; zase jestli to jelo přes Polnou, tak by to tam tutově stavělo. Schválně mrkni (fotka je z JŘ 1978/79, ale v JŘ 1990/91 je to stejný) :
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!
Důvod neznám, ale nejméně třikrát jsem v pátek přes Polnou autobusem jel (nevzpomínám, jestli tam stavěl), pak ten autobus začal jezdit jinudy. Jestli to byl Jihlavák a přes Štoky to zrovna nešlo... asi v tom už mám hokej, na každé z těch fabrik (těch provozů bylo 21, ostatní měl v rajónu kolega) jsem měl práci maximálně na měsíc, na jiných na tři dny nebo na tři měsíce.
Ale v autobusech jsem sedával nejradši vpředu, abych viděl, kudy to jedeme. Zato pamatuju Krucemburk, když se jmenoval Křížová... a vlastně dnes už je to jedno. Taky pamatuju, že se z Jičína do Znojma dalo autem dojet celkem předpisově pod tři hodiny. Letos jsem po osmatřicítce od Kolína po Znojmo nabral vždy hodinu zpoždění proti loňsku, bez ohledu na hodinu i den v týdnu, kdy jsem jel.
Ale v autobusech jsem sedával nejradši vpředu, abych viděl, kudy to jedeme. Zato pamatuju Krucemburk, když se jmenoval Křížová... a vlastně dnes už je to jedno. Taky pamatuju, že se z Jičína do Znojma dalo autem dojet celkem předpisově pod tři hodiny. Letos jsem po osmatřicítce od Kolína po Znojmo nabral vždy hodinu zpoždění proti loňsku, bez ohledu na hodinu i den v týdnu, kdy jsem jel.
Těm, kdo si nevybírají odpovědi na soukromé zprávy, už příště neodpovím. Tak.