Napsal jsem, že byl rozhodně platnějším vozidlem, než VKP050 pojítkem - a za tím si stojím. Nic mu neupírám.Michal22 píše:Ekkare, nešahej mi na velouše![]()
Na třech kolech se dá užít tolik srandy, kterou ty ve své koncernové plechovce nezažiješ
A přestože to byla jen motorka oblíknutá do koženkovýho montgomeráku a zpátečka se až do poslední série řadila tak, že se řidič opřel otevřenýma dveřma nohou o zem a odstrkoval se i s celým Velorexem dozadu (poslední série dostala přepínatelný dvojí kladívka do zapalování a využitím kopnutí do protisměru při zhasínání se motor nechal roztočit opačným směrem = Velorex pak couval po normálním zařazení jedničky i dalších kvaltů určenejch pro jízdu dopředu), tak prostě jako vozidlo NĚJAK fungoval, dva lidi i s nějakou tou taškou odvezl, i když komfort mizernej a nějaká bezpečnost skoro nulová - ale aspoň jezdil.
Jasně že fanda do podobnýho cestování si bude vychutnávat i to, co někdo jinej bude pokládat za negativum - třeba jen dvousedadlovost Velorexe ve srovnání s "normálním" autem - ale na to ten Velorex stavěnej nebyl, ten byl určenej primárně jako vozítko pro tělesně postižený a jako takovej se i vyráběl a prodával. Že si z něj dnešní lidi učunili kultovní vozítko je podobnej případ jako anglickej tříkolovej bázmek Reliant Robin.
Ale ta "ruční radiostanice" VKP050 prostě už z podstaty svýho zapojení žádnou radiostanicí není, to je fakt spíš jen hračka, kterou komančové ve svojí protišpiónský mánii zašlapali do země ...