Výměna li-ion baterky z dronu za superkapacitátor

Dotazy na technické problémy, vlastní řešení technických problémů

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
lesana87
Příspěvky: 3296
Registrován: 20 zář 2014, 02:00

#31 Příspěvek od lesana87 »

danhard píše:Ano, takhle by jsi využila 80% energie kondu.
Zeptám jinak, jak to uděláš, aby jsi získala 80% energie kondu na straně těch 7,2V :D

A nebuď sprostá, krávo !
Zeptej se Břéti a už mi polib kocoure.

Uživatelský avatar
danhard
Příspěvky: 5705
Registrován: 05 bře 2007, 01:00
Bydliště: Jesenice u Prahy

#32 Příspěvek od danhard »

Chybí Ti tam , :)

Uživatelský avatar
breta1
Příspěvky: 3454
Registrován: 09 zář 2005, 02:00

#33 Příspěvek od breta1 »

Břéťa by zase přehlídl tři desetinná místa a celé to zase zprasil

Uživatelský avatar
danhard
Příspěvky: 5705
Registrován: 05 bře 2007, 01:00
Bydliště: Jesenice u Prahy

#34 Příspěvek od danhard »

Bohužel to tu nespěje k nějaké konkrétní výchovné radě Farrellovi, jen nějaké trapné exhibice.

Kdyby Farrell uměl porovnat energetickou výtěžnost, tak by sem asi ani takovej dotaz nedával.

Takže mu mohu poradit jediné, nedělej to, nefungovalo by to.
Dej si tam lepší Li-Ion baterku, parametry té co uvádíš jsou dost mizerný.

Uživatelský avatar
lesana87
Příspěvky: 3296
Registrován: 20 zář 2014, 02:00

#35 Příspěvek od lesana87 »

Chybí ti tam 2 ,.

Uživatelský avatar
danhard
Příspěvky: 5705
Registrován: 05 bře 2007, 01:00
Bydliště: Jesenice u Prahy

#36 Příspěvek od danhard »

Já vím, ale v nepodstatných pasážích to vynechávám, bylo by to moc přečárkovaný.
Aspoň si máš do čeho rejpnout, když už Ti energetický srovnání zdrojů nejde :D

Uživatelský avatar
vlastoTN
Příspěvky: 119
Registrován: 06 říj 2017, 02:00

#37 Příspěvek od vlastoTN »

V Toyota hybrid TS030 tiež použili kondenzátor aj jej nasledovníku TS040 ešte použili kondenzátor ale TS050 už má batérie..

Uživatelský avatar
tomasjedno
Příspěvky: 5634
Registrován: 11 říj 2008, 02:00
Bydliště: ZZ9 Plural Z Alpha

#38 Příspěvek od tomasjedno »

Volba kondenzátorového řešení nejspíš vyplývala z omezení daných technickými předpisy.

Uživatelský avatar
vlastoTN
Příspěvky: 119
Registrován: 06 říj 2017, 02:00

#39 Příspěvek od vlastoTN »

V Audi použili hneď akumulátor,riešenie z akumulátorom je asi preto fektívnejšie..

Uživatelský avatar
tomasjedno
Příspěvky: 5634
Registrován: 11 říj 2008, 02:00
Bydliště: ZZ9 Plural Z Alpha

#40 Příspěvek od tomasjedno »

Příčinná souvislost je opačná - je to efektivnější, a proto to použili.
Kde se mně použití superkondů v autě líbí je podpora startovací baterky.

p32
Příspěvky: 15069
Registrován: 13 led 2007, 01:00
Bydliště: Olomouc

#41 Příspěvek od p32 »

Ani tam nejsou potřebné. Pokud je baterie v pořádku, tak se nastartuje vždycky a pokud ne, tak se bude muset vždycky vyměnit. :lol:

Na prvotní rozdíl v dotazu nakonec už odpověděl (částečně) frpr666, ale zapoměl dodat, že v dronu při stejné váze ten kondík prostě nestíhá už z podstaty své funkce při stejné váze. Jinak by už výrobci prodávali i kombinace s kondíkem, ale o tu ostudu zatím nikdo nestojí. :wink:

Uživatelský avatar
tomasjedno
Příspěvky: 5634
Registrován: 11 říj 2008, 02:00
Bydliště: ZZ9 Plural Z Alpha

#42 Příspěvek od tomasjedno »

p32 píše:Ani tam nejsou potřebné. Pokud je baterie v pořádku, tak se nastartuje vždycky a pokud ne, tak se bude muset vždycky vyměnit. :lol:
Potřebné či nezbytné jistě ne, ale užitečné ano. Prodlouží to životnost baterky, umožní to start i s velmi zasulfatovanou baterkou, usnadní start v mrazech, uleví jí to při start-stop systému atd. atd.

Uživatelský avatar
danhard
Příspěvky: 5705
Registrován: 05 bře 2007, 01:00
Bydliště: Jesenice u Prahy

#43 Příspěvek od danhard »

breta1 píše:C=Q/U=I*t/U=0,65*3600/7,2=325F
Řekl bych, že je to zase zavádějící použití kupeckých počtů.
Akumulátor se jako lineární kapacita nechová.

Uživatelský avatar
lesana87
Příspěvky: 3296
Registrován: 20 zář 2014, 02:00

#44 Příspěvek od lesana87 »

Když se na to jde přes energie (0,65*7,2*3600=0,5*7,2*7,2*C), vychází dvojnásobek 650F. Ale to je taky jen tupé použití kupeckých počtů.
Někdo osvícenej by na to měl vrhnout světlo.

Uživatelský avatar
tomasjedno
Příspěvky: 5634
Registrován: 11 říj 2008, 02:00
Bydliště: ZZ9 Plural Z Alpha

#45 Příspěvek od tomasjedno »

danhard píše:
breta1 píše:C=Q/U=I*t/U=0,65*3600/7,2=325F
Řekl bych, že je to zase zavádějící použití kupeckých počtů.
Akumulátor se jako lineární kapacita nechová.
To jenom Břéťa odpovídal na termitův OT, do souvislosti s akumulátorem to nikdo nedával.

Odpovědět

Zpět na „Poradna“