Poptávám Opravu receiveru Yamaha RX-V673

Jestliže poptáváte nebo hledáte osobu(y) k vyřešení nějakého problému, popř. nabízíte SERIÓZNÍ zaměstnání související s elektronikou.

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
samec
Příspěvky: 3692
Registrován: 19 pro 2017, 01:00

#16 Příspěvek od samec »

To sú úplne najhoršie závady, keď niečo občas ide, občas nejde. V zásade takéto závady odmietam opravovať. Je to len obrovská strata času s neistým výsledkom.

Uživatelský avatar
jezevec
Hlavní moderátor
Hlavní moderátor
Příspěvky: 5414
Registrován: 13 čer 2004, 02:00
Bydliště: Břeclavsko
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od jezevec »

Co tě nemá, vždyť je to jen...
Sniker píše:...Nemyslím si že to bude závažná chyba, spíš nějaká drobnost. ... ... zkušený elektronik by to nejspíš opravil za pár minut.

Uživatelský avatar
ZdenekHQ
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 25593
Registrován: 21 črc 2006, 02:00
Bydliště: skoro Brno
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od ZdenekHQ »

Já to napsat nechtěl, ale s touhle větou se zákazníci většinou rovnou vyhazují. Já jim raději jen říkám, ať mlčí, že to nosí smůlu.
Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?
]

Uživatelský avatar
MiraSt
Příspěvky: 1202
Registrován: 19 dub 2008, 02:00
Bydliště: Fryčovice

#19 Příspěvek od MiraSt »

A taky mi vadí otázka "Co tomu bylo?" S oblibou říkám, že byla vadná E 34. :-)
Posílal jsem elektřinu horníkům. Už dofárali. Důl Staříč - Paskov. Gravidity se nekoná. Na jaře 2023 zásyp. 20.4.2023 vyjel z dolu poslední vozík. 2.5.2023 se zastavuje hlavní ventilátor.

Uživatelský avatar
jezevec
Hlavní moderátor
Hlavní moderátor
Příspěvky: 5414
Registrován: 13 čer 2004, 02:00
Bydliště: Břeclavsko
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od jezevec »

ZdenekHQ píše:Já to napsat nechtěl, ale s touhle větou se zákazníci většinou rovnou vyhazují...
Jo, tahle věta odradí každého servisáka.
Ze zkušenosti je to tak, že každá cena za opravu bude moc vysoká.

Uživatelský avatar
Sendyx
Příspěvky: 12118
Registrován: 05 čer 2005, 02:00
Bydliště: Ostrava

#21 Příspěvek od Sendyx »

MiraSt píše:A taky mi vadí otázka "Co tomu bylo?" S oblibou říkám, že byla vadná E 34. :-)
Sorry, ale zákazník, který platí za diagnostiku a opravu má právo vědět, co bylo provedeno, měněno atd. Takový ten přístup TV šizuňků typu "jó to my děláme smluvně za 2 talíře jako Baťa cvičky a nestarejte se víc", je doufám už dnes jenom okrajový.
Curvetraceristé všech zemí spojte se!

Uživatelský avatar
Sendyx
Příspěvky: 12118
Registrován: 05 čer 2005, 02:00
Bydliště: Ostrava

#22 Příspěvek od Sendyx »

Sniker píše:... Nemyslím si že to bude závažná chyba, spíš nějaká drobnost. Nechce se mi proto hned kupovat nový receiver, zkušený elektronik by to nejspíš opravil...
Kontrola základních "drobností" v podobném přístroji je tak na 2-6 hodin, pokud to někdo aspoň trochu zná. Může to být častá vada (uvedeno v Service bulletinu), v tom případě autorizák nebo smluvní servis může udělat opravu i do 1-2 hodin i s testováním atd.
Curvetraceristé všech zemí spojte se!

Uživatelský avatar
Hubert_79
Příspěvky: 6583
Registrován: 24 pro 2017, 01:00
Bydliště: Praha 6 - Petřiny
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od Hubert_79 »

Sendyx píše: Sorry, ale zákazník, který platí za diagnostiku a opravu má právo vědět, co bylo provedeno, měněno atd. Takový ten přístup TV šizuňků ...
Přesně tak. Z přístupu "já jsem génius co tomu rozumí a ty jsi jen oslík co se otřásá, nestarej se a plať" bych blil.
A dělání blbců z těch, co tomu až tak nerozumí? :roll:
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!

Uživatelský avatar
Ivan_01
Příspěvky: 768
Registrován: 15 zář 2018, 02:00
Bydliště: BB SK

#24 Příspěvek od Ivan_01 »

Hubert_79 píše:
Sendyx píše: Sorry, ale zákazník, který platí za diagnostiku a opravu má právo vědět, co bylo provedeno, měněno atd. Takový ten přístup TV šizuňků ...
Přesně tak. Z přístupu "já jsem génius co tomu rozumí a ty jsi jen oslík co se otřásá, nestarej se a plať" bych blil.
A dělání blbců z těch, co tomu až tak nerozumí? :roll:
nieje to tak úplne pravda, zákazník má len jednu telku, ale ty ako servisman ak máš dennodene vysvetľovať 5 - 10 ľuďom čo tomu bolo a postup práce a potom ti povie, že načo mu to hovoríš, že on tomu aj tak nerozumie, je to obrovská strata času. Ja niesom wikipedia zadarmo, aby som každému vysvetľoval základné veci, typu rozdiel medzi LED a LCD a robota bude stáť. Ale ak sa zákazník "chytá", nieje problém podebatovať obšírnejšie, väčšina sa však uspokojí s výrokom, že to nešlo a už to ide :)

Uživatelský avatar
Hubert_79
Příspěvky: 6583
Registrován: 24 pro 2017, 01:00
Bydliště: Praha 6 - Petřiny
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od Hubert_79 »

Samozřejmě, nebudeš každému popisovat detailní průběh opravy. Ale když se někdo věcně zeptá, tak proč to nevysvětlit? Všechno jde i bez toho povýšeneckého "já jsem bůh a ty jen kaštan co platí..."
Měl jsem v opravě starou TV (tehdy ještě Oravan Lux, bylo to mrtvé) a kazeťák (deck Sony na výměnu řemínků) a v obou případech v pohodě. Zeptal jsem se, odpovědí bylo "bylo tam chybné to a to, vyměnil jsem támhleto a preventivně ještě tohle a na zkoušku to běželo 12 hodin; kdyby něco, zavolejte", naprosto bez problému. Ale říkat někomu rádoby vtipně, že tam byla chybná elektronka XY 34 a podobně? :roll:
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!

Uživatelský avatar
Sendyx
Příspěvky: 12118
Registrován: 05 čer 2005, 02:00
Bydliště: Ostrava

#26 Příspěvek od Sendyx »

Já teda nevím jak kdo, ale když jsem fungoval v autorizovaném režimu, tak mojí povinností bylo mj. napsat něco jako výměna dílů a konkrétní jejich reference, mj. pro případnou reklamaci. Pochopitelně u lepších firem to slouží i výrobci a jeho podpoře. Nějaké sáhodlouhé rozmluvy se zákazníkem nikdy, vše písemně.
Curvetraceristé všech zemí spojte se!

Uživatelský avatar
Ivan_01
Příspěvky: 768
Registrován: 15 zář 2018, 02:00
Bydliště: BB SK

#27 Příspěvek od Ivan_01 »

samozrejme o tom to celé je, uvedomíš si že zákazníci ťa živia a preto k nim nemôžeš pristupovať ako k póvlu, pretože druhýkrát nepríde. V konečnom dôsledku aj tak príde, pretože tých servisov je málo, ale o to teraz nejde. Arogantný prístup v práci s ľudmi nemá dlhé trvanie a tak mám si celkom problém predstaviť si jedného člena fóra čo začína na Fo... ako on jedná so zákazníkmi :)

Uživatelský avatar
MiraSt
Příspěvky: 1202
Registrován: 19 dub 2008, 02:00
Bydliště: Fryčovice

#28 Příspěvek od MiraSt »

Hubert_79 píše: elektronka XY 34 a podobně? :roll:
Protože když si pak řeknu cenu tak si řekne že si to mohl za tu cenu opravit sám když to byla taková pitomost.
Okruh mých zákazníku jsou samí neználci tak co jim budu vysvětlovat co jsem s tím dělal. On je spokojený, že mu to jede a ještě mi v hospodě zaplatí pivo.
Posílal jsem elektřinu horníkům. Už dofárali. Důl Staříč - Paskov. Gravidity se nekoná. Na jaře 2023 zásyp. 20.4.2023 vyjel z dolu poslední vozík. 2.5.2023 se zastavuje hlavní ventilátor.

Uživatelský avatar
Sniker
Příspěvky: 7
Registrován: 17 dub 2022, 02:00

#29 Příspěvek od Sniker »

rnbw píše:Zapni Pure Direct. Ak zvuk pojde, tak je vadny DSP.
Vyzkoušeno... I když zapnu Pure Direct tak nic nehraje, chová se to stejně jako s dekodérem.

Uživatelský avatar
rnbw
Příspěvky: 32312
Registrován: 21 bře 2006, 01:00
Bydliště: Bratislava

#30 Příspěvek od rnbw »

Skusal si analogovy vstup?

Odpovědět

Zpět na „Poptávka služeb, nabídky zaměstnání“