Preventívna výmena trimrov?

Opravy, renovace, schemata historické techniky

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
dred
Příspěvky: 1583
Registrován: 08 dub 2007, 02:00
Bydliště: Handlová

#16 Příspěvek od dred »

Nedávno som "oživoval" kamarátovi Tesla Sextet 637A ... okrem uhnitých nožičiek na KF-kách v koncákoch,bola na všetkýck trimroch TP040 "odpadnutá" minimálne 1 nožička uchytená dutým nitmi....
Mám v zásobách "veľa" rôznych TP040, ale tento problém u nich nie je... Čo mali v tej dobe nejaký problém s kyslými dažďami ??
:lol:

Uživatelský avatar
kokun
Příspěvky: 8693
Registrován: 21 čer 2008, 02:00
Bydliště: Valachy

#17 Příspěvek od kokun »

I když jsou vývody principiálně totožné s TP280 moje zkušenosti jsou u TP040 spíše takové jako u Lukáše:
Lukas-Peca píše:Čím dál častěji narážím na rozpadlé teslácké trimry - to nejběžnější pertinaxové provedení ze 70. a 80. let, kde jezdec drží za dva jazýčky. Ty jsou z mosazi, po letech praskají a jezdec upadne. Dělají to jen některé šarže, ale časem se to bude určitě zhoršovat a už teď se dá narazit na přístroje, kde se ty trimry rozpadly všechny.
Honza - kokúň
__________________________
Žádný učený z nebe nespadl, ale pitomce jako by shazovali

Odpovědět

Zpět na „Opravy a restaurování starých elektropřístrojů“