Podle jakého paragrafu pracuje tento elektrikář ?

Prostor pro osobní dotazy, které nelze jinde dopasovat, případně které přímo nesouvisí s bastlením či elektrotechnikou obecně (protože i bastlíři jsou většinou normální lidé, co nedrží v ruce štípačky a šroubovák 24 hodin denně). Neslouží pro přeposílání obecně známých informací z komerčních webů.

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
mtajovsky
Příspěvky: 3694
Registrován: 19 zář 2007, 02:00
Bydliště: Praha

#16 Příspěvek od mtajovsky »

EKKAR píše:- včetně výztuží do betonu. Jak je možný, že jim s tímhle přístupem ještě nepadají mnohapatrový budovy typu Mendělejevovy univerzity v Moskvě já sám osobně nechápu..
Když jsem v nemocnici na Františku ležel po operaci kolena, tak mi spolumarodící živnostník - dodavatel stavební oceli - vysvětlil, že výztuže do betonu se nesvařují - ani se nesmí, kvůli degradaci vlastností materiálu roxorů. Jen se spojují vázacím drátem. Svařují se hotové panely. Takže to možná bude tím ...

Uživatelský avatar
TAKJAN
Příspěvky: 5866
Registrován: 17 lis 2011, 01:00

#17 Příspěvek od TAKJAN »

To je v pohodě. Má zpracován místní provozní předpis:-)

Jenda_KL
Příspěvky: 1173
Registrován: 10 zář 2008, 02:00
Bydliště: Kadaň
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od Jenda_KL »

ok1hga píše:jenže u kolotoče se solná lázeň používá ke zkratování kroužků na rotoru motoru . . .
Zřejmě jeden z mála luxusních kolotočů, obávám se že jsme každý viděl něco jiného. Normálně jsou to kolotočáci schopný spáchat ze starý autobaterky - uříznou, vykuchaj, trocha plechu, pár šroubků a regulátor výkonu je hotovej.

Uživatelský avatar
kevin_mitnick
Příspěvky: 1724
Registrován: 20 kvě 2007, 02:00

#19 Příspěvek od kevin_mitnick »

Asi nechapes princip krouzkovyho motoru. Vodni odpor jsou vzdycky tri plechy co se maceji ve vode. Podstatne je, zda jsou jako seriovy odpor pred motorem a je na nich 220V, nebo jsou jako spousteci odpor krouzkoveho motoru a je na nich vuci zemi zanedbatelny napeti...

Uživatelský avatar
Jimmi2
Příspěvky: 1177
Registrován: 04 led 2010, 01:00
Bydliště: Praha, Teplice

#20 Příspěvek od Jimmi2 »

Nic to nemění na tom, že na kolotočáře je každý revizák krátký. A bezpečák taky 8-)

Uživatelský avatar
helios
Příspěvky: 2914
Registrován: 08 srp 2007, 02:00
Bydliště: Tryskáčovo na Záhorí.

#21 Příspěvek od helios »

Ja som teda videl u kolotočárov vždy len krabicu s vodou, viacerými plechmi, ale išli z toho len dva káble. Ten trojfáz by musel byť o dosť objemnejší a dobre izolovaný, aby z toho nebol generátor ohňa a smradu.
Keď Vám hodia pod nohy polená, zakúrte s nimi.

Jenda_KL
Příspěvky: 1173
Registrován: 10 zář 2008, 02:00
Bydliště: Kadaň
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od Jenda_KL »

Řekl bych že chápu princip kroužkového motoru, to co popisuju bylo tak jak to popisuju

Uživatelský avatar
ok1hga
Příspěvky: 11485
Registrován: 28 lis 2006, 01:00
Bydliště: Česká Třebová

#23 Příspěvek od ok1hga »

záleží na tom jaký ten motor je, jaký má rotor . . . jestli tří, nebo dvou kroužkový . . . závisí to na počtu cívek v rotoru.

Já viděl oba systémy . . .
a dokonce jsem tímto způsobem viděl rozbíhat i normální třífázový asynchroní motor a koukal jsem na to jako blázen . . .

z motoru šlo šest drátů, začátky cívek normálně přes jistič na fáze a konce cívek na tři elektrody do vany se slanou lázní, která byla připojena na nulák . . . a hotovo, taky to "fungovalo"

Uživatelský avatar
Artaban001
Příspěvky: 9457
Registrován: 01 dub 2004, 02:00
Bydliště: Pendrov

#24 Příspěvek od Artaban001 »

Zdarec. "Vodní odpor" jsem viděl na Ruským kole. Měl 3 "nože" a taky si pamatuju, že když to kolo balili, páč jim zrovna končila doba pobytu, tak ten obsah vylili do kanálu. Napadlo mě, zda tam mají fakt jen vodovodní vodu, nebo nějakou kyselinu, sůl, nebo louh.. Dneska tam snad mají frekvenční měniče, protože tu plechovku jsem už dlouho neviděl, a ty kroužkový motory, kde byly vidět ty kroužky taky ne.. Doba se mění..
A my v práci jsme měli na zkušebně kroužkový motor ze spouštěčem který honil dvě dynama v sérii, aby jsme dostali 3KV. U tohodle motoru se po ukončení sekvence rozběhových stupňů museli pákou sklopit kartáče a rotor se vyskratoval. V současnosti tam je obráceně zapojený trafo z lokomotivy..

Tady je vodní odpor zřejmě na měření zatěžovací charakteristiky generátoru pro trakční motory dieseloelektrických lokomotiv.
http://www.k-report.net/ukazobrazek.php ... g&httpref=

Uživatelský avatar
BOBOBO
Příspěvky: 18110
Registrován: 25 úno 2008, 01:00
Bydliště: Rychnovsko

#25 Příspěvek od BOBOBO »


Odpovědět

Zpět na „Nezařaditelné“