Léto 2013

Aktuality a zprávy z oblasti elektroniky, komunikační a výpočetní techniky, teorie či software

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
vrky
Příspěvky: 1738
Registrován: 28 lis 2004, 01:00
Bydliště: pod Black Mount

#16 Příspěvek od vrky »

Hille to tvoje auto je legenda. :D Jezdíš stále do stejné myčky?

Uživatelský avatar
Hill
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 18898
Registrován: 10 zář 2004, 02:00
Bydliště: Jičín, Český ráj

#17 Příspěvek od Hill »

Jo, jezdím do stejné myčky, jen anténa už nejde zasunout vůbec, tak ji vždycky ohnu a skřípnu zadními dveřmi.
A personál se chodí dívat.

Uživatelský avatar
rezis
Příspěvky: 5148
Registrován: 17 lis 2005, 01:00

#18 Příspěvek od rezis »

Hill píše:... všechno je záležitost vlastních priorit.
Přesně tak. Ve městě bych nevyužil ani jedno.
Chopper je hezký na dlouhé vyjížďky. Opravdu dlouhé - řekl bych je to životní styl ke kterému se snaží nějak přisrat ti rychlozbohatlíci co neví kam by natlačili peníze.
Hayabusa je zase využitelná jen na okruhu.

Jinak ještě k motorkářům. Kluci mě vzali na vyjížďku (je z ní ta fotka) bylo nás 9 já skůtr sám. Už na začátku jsem říkal když tak normálně kašlete na mě nechci Vás brzdit. Překvapení bylo když oni jezdí v podstatě předpisověji než 99% ostatních řidičů. Tedy relativně. V obci max. 70km/h mimo obec max. 110km/h. Prostě tak aby nikdo nepřišel o řidičák a měl to za minimum bodů když už.

Hill: bud rád, že nemáš černou perleť jako já. To někdy když, jsou dobré rozptylové podmínky, není pyl a nevím co vše vydrží čisté i dvě hodiny. :)
Do 3 válců bych nešel (tedy zkušenosti s 1,2HTP vs. Fiat 1,2). 4 jsou minimum. Nejlépe 5 a více jenže ....
Internet - metla lidstva

Uživatelský avatar
vrky
Příspěvky: 1738
Registrován: 28 lis 2004, 01:00
Bydliště: pod Black Mount

#19 Příspěvek od vrky »

Hayabusu má kamarád: "Chceš se svézt? Neboj to je v pohodě..." Zdvořile jsem odmítnul. V techničáku má psanou max. rychlost 300km/h. Tady je oturbovaná. Pěkný zvuk pop off ventilu. https://www.youtube.com/watch?v=QRpy5gKLLDA Mě stačí moje babetta 210.

Uživatelský avatar
Hill
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 18898
Registrován: 10 zář 2004, 02:00
Bydliště: Jičín, Český ráj

#20 Příspěvek od Hill »

rezis píše:...Do 3 válců bych nešel (tedy zkušenosti s 1,2HTP vs. Fiat 1,2). 4 jsou minimum. Nejlépe 5 a více jenže ....
Jezdili jsme s jedním válcem, s traboši a maluchy se dvěma válci, tříválec ve Swiftu bych ale s nedodělaným čtyřválcem z haťapky nesrovnával: Japonci udělali kliku po 120° stejně, jako koncern, motor je ale vyvážený už z principu a má klidnější chod, než motor HTP (proč v něm musí být vyvažovací hřídel, když v podobné konstrukci Japonec ji nemá a přesto vibruje méně?), navíc má Japonec stejný výkon při zdvihovém objemu o čtvrtinu menším...
Ten tříválec HTP ve Fabce opravdu není žádný zázrak. I ten jsem měl ve služebním autoparku, tak vím, o čem je řeč. Pak tam byl ještě 1,4TDi ve fabce kombi, ten bych vzal na milost, protože s ní docela uměl cvičit, ale je to traktor hlučnější, než traboš blahé paměti. A pak jsem také měl možnost srovnání s více, než desítkou čtyřválců, turba, biturba, osmi i šestnáctiventily, teď dva pětiválce, nedávno jsme se zbavili šestiválce MB a dalšího MB s motorem V8 od AMG, přece jen 5,5 litru a 255kW bylo na našich silnicích vlastně k ničemu, jen ten zvuk motoru byl skvělý, ale to bylo tak všechno.
Nejde proto ani tak o to, kolik má motor hrnků. Je to stejné, jako v každém jiném oboru: žádný princip není špatný, když se využije ve správném místě správným způsobem. A s tím využitím mají (zřejmě i z licenčních a patentových důvodů) někteří výrobci problém...

Uživatelský avatar
tomaw
Příspěvky: 81
Registrován: 15 led 2010, 01:00

#21 Příspěvek od tomaw »

3 válce mají smysl pouze u dvoutaktního motoru ,třeba Wartburg .U 4 taktu ten jeden výbuch prostě chybí :) .Nevím jak to je u toho Swiftu .Strejda ho má ,musím strejdovi oslídit motor.Myslím si že tam ta hřídel také bude .Japonci vyvažovat motory umí :)

Uživatelský avatar
rezis
Příspěvky: 5148
Registrován: 17 lis 2005, 01:00

#22 Příspěvek od rezis »

U toho Swiftu bude použita stejná finta jako u Fordu EcoBoost. Taky se chlubí vyvážeností. Ve skutečnosti mají "koplé" všechny řemenice i setrvák. Bez žádného vyvážení to moc nefunguje. Ono 4 taktní motor není nadarmo nazýván 4 taktní. 4 válec má hluchá místa v úvratích. 5 válec už tím netrpí. Jiná věc je třeba v traktorech nebo ve strojích kde je motor vyvážen na určité otáčky a ty většinu svého času drží.
Ale to jsme daleko od tématu dvou kol :(
Internet - metla lidstva

Uživatelský avatar
Hill
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 18898
Registrován: 10 zář 2004, 02:00
Bydliště: Jičín, Český ráj

#23 Příspěvek od Hill »

Tomaw: v předchozím příspěvku máš odkaz na rozstřílenou sestavu motoru Suzuki G10A. Klikni na číslo 120°.
Žádný vyvažovací hřídel tam není.
Navíc v tom odkazu můžeš listovat rozstřílenými sestavami skupin Swiftů několika generací, zdvihových objemů a verzí.

Uživatelský avatar
tomaw
Příspěvky: 81
Registrován: 15 led 2010, 01:00

#24 Příspěvek od tomaw »

Díky za hezký odkaz .Fakt ,nic . No umějí to :) . Zvuk toho Swifta oproti 1.2HTP se opravdu nedá srovnat.

Uživatelský avatar
Davidsev
Příspěvky: 717
Registrován: 02 bře 2007, 01:00
Bydliště: Štatl

#25 Příspěvek od Davidsev »

Zajel jsem si na menší výlet :oops:
Přílohy
oldič.jpg
(122.38 KiB) Staženo 76 x
Eletrika je sviňa, kope a neni vidět :hool:

Uživatelský avatar
rnbw
Příspěvky: 32312
Registrován: 21 bře 2006, 01:00
Bydliště: Bratislava

#26 Příspěvek od rnbw »

Oltcit som uz niekolko rokov nevidel ziadny. To uz aj Trabantov je tu viac.

Uživatelský avatar
Davidsev
Příspěvky: 717
Registrován: 02 bře 2007, 01:00
Bydliště: Štatl

#27 Příspěvek od Davidsev »

Srdcovka :)
Eletrika je sviňa, kope a neni vidět :hool:

Uživatelský avatar
Hill
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 18898
Registrován: 10 zář 2004, 02:00
Bydliště: Jičín, Český ráj

#28 Příspěvek od Hill »

A teď si představ, že s tím litrovým pětidveřákem Swiftem jezdím od školení na netopýra (2005) každý rok, někdy i dvakrát, ještě o asi 150 km dál. Na Pelješac do Žuljany. Předtím jsem tam jezdil taky litrovým Swiftem, ale ročník 1991, třídveřákem, koupeným v Bavorech za DM 400, který měl skvělé otevírací "uši", prostě vyklápěcí zadní boční okna. Vystačil si i bez klimatizace.

Uživatelský avatar
Davidsev
Příspěvky: 717
Registrován: 02 bře 2007, 01:00
Bydliště: Štatl

#29 Příspěvek od Davidsev »

Tohle jsem taky zvládl bez klimy. Toto auto se dá perfektně vyvětrat, i bez otevřených oken. Dnes je to samozřejmě pasé, ale prostě si plním sny, než to EU zakáže...
Eletrika je sviňa, kope a neni vidět :hool:

Uživatelský avatar
rezis
Příspěvky: 5148
Registrován: 17 lis 2005, 01:00

#30 Příspěvek od rezis »

Olcit je hodně zajímavý stroj. Ten motor když je odplechován je hodně zajímavý.

Michal22: jak se chová hadraplán v zatáčce? Jako auto nebo motorka? V tom jsem nikdy nejel ani neviděl vnitřek. Ale fascinoval mě vždy.
Internet - metla lidstva

Odpovědět

Zpět na „Co je nového?“