Převodník U/f, signál o spotřebě pro palubní počítač v autě

Základní principy, funkce, rovnice, zapojení - t.j. vše, co byste měli vědět, než se pustíte do praktické realizace elektronického zařízení

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Marena1
Příspěvky: 7
Registrován: 24 bře 2014, 01:00

#16 Příspěvek od Marena1 »

Takže nějaký info. Na autě je zpětný vedení nafty, takže v úvahu tedy připadá varianta se dvěma průtokoměry. (cca 1000Kč)

Pak je potřeba co? Ty dva signály od sebe odečíst. Čím, jak, za kolik?

Dále potřebuji tu výslednou frekvenci ručně upravovat, abych to nakalibroval. Se budu opakovat, ale čím, jak, za kolik?

A ve finále tu frekvenci potřebuju v kostrách. Čím, jak, za kolik? :twisted:

A ještě kdo to splácá dohromady :?:

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#17 Příspěvek od EKKAR »

Marena1 píše:Takže nějaký info.
...
A ve finále tu frekvenci potřebuju v kostrách. ...

Nech už konečně těch koster - plácáš blbosti. Každej počítač nebo i jen blbej čítač (integrovanej obvod postupně počítající příchozí impulsy) reaguje buď na vzestupnou nebo na sestupnou hranu logickýho signálu a pokud má počítat počet impulsů za jednotku času, je mu v podstatě jedno jestli se jako aktivní doba impulsu bere doba setrvání v logický nule = spojení s kostrou, nebo v logický jedničce = spojení s napájecím napětím tý logiky. On počítá jen ty přechody mezi předem danýma napěťovýma hladinama = logickýma úrovněma.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
Marena1
Příspěvky: 7
Registrován: 24 bře 2014, 01:00

#18 Příspěvek od Marena1 »

Já vím, že plácám, protože tomu vůbec nerozumím, ale děkuji za trpělivost.

Odpovědět

Zpět na „Teorie“