Hille, ještě Tě nepotrápil fakt, že ta vulkanizačka časem měkne a může ten drát prolézt až ven? Vulkanizačku používám, ale pokud bych takto chtěl izolovat napájecí drát, ještě bych ho asi přetáhl smršťovkou/izolačkou. Druhým faktem je, že asfaltovatí a po čase vše zašpiní, že je člověk jako prase.
Ty zařezávací spojky už sem taky opravoval - nějaký technický diletant tím připojil přídavné dálkové na kámošové motorce. Trošku zoxidují, pak se zahřejí a kolečko se rozjíždí. Na krátkodobou a pohodlnou aplikaci mooožná, ale pro dlouhodobý a spolehlivý spoj ee, to raději zapájet a přetáhnout smršťovkou, která ten drát trochu zfixuje i za spojem. Nikdy sem s pájeným spojem v autě neměl problém. Často krimpuju, občas páýjím.
Napojování a spojování vodičů v autě
Moderátor: Moderátoři