Napojování a spojování vodičů v autě

Vše, co se týká elektroniky v automobilech, motocyklech a jiných samohybech

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Kvicala_r
Příspěvky: 3221
Registrován: 19 led 2005, 01:00
Bydliště: Haná / N.J.

#16 Příspěvek od Kvicala_r »

Hille, ještě Tě nepotrápil fakt, že ta vulkanizačka časem měkne a může ten drát prolézt až ven? Vulkanizačku používám, ale pokud bych takto chtěl izolovat napájecí drát, ještě bych ho asi přetáhl smršťovkou/izolačkou. Druhým faktem je, že asfaltovatí a po čase vše zašpiní, že je člověk jako prase.
Ty zařezávací spojky už sem taky opravoval - nějaký technický diletant tím připojil přídavné dálkové na kámošové motorce. Trošku zoxidují, pak se zahřejí a kolečko se rozjíždí. Na krátkodobou a pohodlnou aplikaci mooožná, ale pro dlouhodobý a spolehlivý spoj ee, to raději zapájet a přetáhnout smršťovkou, která ten drát trochu zfixuje i za spojem. Nikdy sem s pájeným spojem v autě neměl problém. Často krimpuju, občas páýjím.

Uživatelský avatar
Celeron
Příspěvky: 16140
Registrován: 02 dub 2011, 02:00
Bydliště: Nový Bydžov

#17 Příspěvek od Celeron »

BOBOBO píše:Koukám celerone , že jsi už tak rozjetý , že nečteš celé vlákno . To píše Jiří již v prvních slovech .
No tak sorry, víckrát to neudělám. :wink:
Jirka

Odpovědět

Zpět na „Auto - Moto technika“