Kod autoradia.

Opravy a závady na MG, RMGF, CD, zesilovačů, receiverů, reprosoustav

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#16 Příspěvek od EKKAR »

pepik9 píše:
načítavanie kódov platí na základe Bruselu a je to platné menej, ako 16 rokov....
Citroeny to dělají přibližně od roku 2000, současně se zavedením CAN/VAN do konkrétního modelu.
Na tom štítku dole je 06/04, což silně připomíná rok výroby.
U fábulí to funguje až od druhý generace, ta první nemá potřebnou verzi CAN-bus. Autorádio si musí "pokecat" s imobilizérem v palubní desce, aby si z něj vytáhlo autorizační kód. Takže první fábule co to uměly jsou z roku 2006 ...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
rnbw
Příspěvky: 32312
Registrován: 21 bře 2006, 01:00
Bydliště: Bratislava

#17 Příspěvek od rnbw »

Do Fabie II sa ale toto radio s kazetakom nedavalo. Preco je to potom v navode?

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#18 Příspěvek od EKKAR »

Protože rádio to sice umělo, ale fábule ne - důvodem byla starší verze CAN-bus, kterou dostala jedničková fábule ve srovnání se stejně starým polem/ibizou/audi A2. Ty rádia byly střevama identický, měly jen pro každou značku jinej panel. První fábule měly pokud se nepletu CAN verze 1.1, ale pro "kecací rádio" byla potřebná aspoň 1.14 a vyšší. Komunikaci ŘJ motoru-ABS-komfortka-palubovka to nevadilo, tu zvládá už ta základní verze, komfortní funkce včetně právě komunikace s rádiem ale mají až ty vyšší. Úplně celou komunikace neměla ani ta "dvojková" fóblije, CAN verze aspoň 1.16 dostal až facelift v roce 2010 ...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Odpovědět

Zpět na „Audiotechnika“