TAKJAN píše:Sesi BMW to nazývalo sekvenčním vstřikováním u motorů M20, M30. Jinak ten mechanický vstřik byl fakt děs . Při určité "meziteplotě" to prostě nenastartovalo. Ale jezdilo to super. 2,0 nebo 2,3 jelo jak třílitr...
Keď to pri určitej medziteplote nenaštartovalo, obvykle nefungoval elektro-bimetalický spínač pomocnej trysky (thermo timer switch fig.15.1.7) alebo fungoval zle.
http://www.auto-solve.com/mech_inj.htm#top
Po jeho výmene motor štartoval vždy a stačila mu na to jediná otáčka štartérom. Môže byť aj problém v ďalšom regulátore, ktorý nepracuje správne (warm up regulator (fig. 15.1.5).
Tá "strašná" spotreba je hlavne fáma výrobcov, ktorí potrebovali predávať novšie, "zázračné" elektronické vstreky, ktoré sa viac kazia, pretože sú osadené množstvom elektronických kurvítok. Úspora paliva nie je až tak výrazná, ako by som očakával pri toľkých chválach. Ja mám spotrebu priemerne 9l/100km pri ceste 35km (50% diaľnica 130 km/h 30% okresky 90 km/h a 20% obce). Vstrekovanie Bosch K jetronic (viz odkaz vyššie) auto MB 230E 2,3 benzín 100kW, r.v. 1981. Uvádzam reálnu spotrebu, nie bludy z vysmiatych prospektov. Ak by bola na tých P.R. kecoch aspoň polovica pravdy, dnešné motory porovnateľného výkonu s najmodernejšími vstrekmi by mali brať pod 5l/100km, ale dáko sa im to nedarí...
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Keď Vám hodia pod nohy polená, zakúrte s nimi.