Ale hovno, ty semestre.
Uměl jsem to před lety vysvětlit soplošom na tabuli a hned vzápětí, ještě ani nedokreslili do sešitů, jsem jim to ukázal i s měřením na leto-očkovém pertinaxovém poli.
Stačily na to dva dny v týdnu, úterý a čtvrtek, každý po cca 5 hodinách. Někdy se to protáhlo i na hodin sedm, když to bylo něco hodně zajímavého. Muselo se ze sborovny zavolat rodičům.
Třeba když jsme "spouštěli" kolektivně vyráběnou sestavu předzesilovač+korekce - dva 10W koncáky - zdroj - bedýnky k walkmanu jednoho z nich.
Na každém dílu dělal někdo jiný a výsledek závisel na poctivosti každého z nich. Kdyby jeden něco posral v korekčáku, no tak práce toho, co dělal oba koncáky a dalšího, co dělal bedny, stojí. Blbá práce toho, co osazoval koncáky, mohla teoreticky zničit bedýnky, práci dalšího z nich.
Ale Jaroslav má pravdu. Tohle fórum by nemělo nikoho učit naprostý základy a není určený pro laiky.
Ale Jaroslav je tak dobrej, že dokáže i přes fórum nadirigovat naprostýho laika k tomu, že si sám opraví HiFi zesilovač.
Tohle je slušný základ k nf technice od ing. Kellnera:
https://uloz.to/file/MwOOavivUHiI/zakla ... ellner-pdf
A když už jsme těch bambusových zesíčkách, tady jeden povedený, s jedním NPN tranzistorem v kanálu, jinak vše PNP:
https://uloz.to/file/3g9wC0BYxT12/leak- ... -ad140-gif