0451: OZ

Základní principy, funkce, rovnice, zapojení - t.j. vše, co byste měli vědět, než se pustíte do praktické realizace elektronického zařízení

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Fredy00
Příspěvky: 323
Registrován: 13 bře 2013, 01:00

#31 Příspěvek od Fredy00 »

EKKAR píše:Ze soustavy souřadnic - ale pokud nevíš ani TOTO, pak se vrať do mateřský školky.
Jéžišm šmarjá, číselý souřadnice umím, ale nikdy jsme je nespojovali s integrálama.

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#32 Příspěvek od EKKAR »

Du blejt, velebnosti...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
WLAB
Příspěvky: 867
Registrován: 13 zář 2005, 02:00
Bydliště: Praha

#33 Příspěvek od WLAB »

Coze??
Jak za co?

No dobre, tak ujeta vzdalenost.
Jedes autem stalou rychlosti 100km/h. Kolik ujedes za dve hodiny? To je integral... geometricky to odpovida plose mezi krivkou a osou x na intervalu 0 az 2h. Tady je krivka jednoducha primka y(x)=100, plocha pod ni v inetrvalo x(0 az 2) je 2*100 = 200km. Schvalne si to spocitej pro y(x)=100*x... to bys jeste mohl dat.
de omnibus dubitandum est

Uživatelský avatar
tomasjedno
Příspěvky: 5634
Registrován: 11 říj 2008, 02:00
Bydliště: ZZ9 Plural Z Alpha

#34 Příspěvek od tomasjedno »

Fredy00 píše:Jak určit polohu u číselných hodnot?
Myslíš třeba 69? Zkus naštudovat Kámasútru.

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#35 Příspěvek od EKKAR »

Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
Fredy00
Příspěvky: 323
Registrován: 13 bře 2013, 01:00

#36 Příspěvek od Fredy00 »

Ahoj, toto je integrační A/D převodník.

Ten komparátor tam mi nějak nedává smysl, když je využit jen jeden vstup.

Co vy na to?
Přílohy
Zulfikar Ali Bhutto.JPG
(105.94 KiB) Staženo 42 x

Uživatelský avatar
Fredy00
Příspěvky: 323
Registrován: 13 bře 2013, 01:00

#37 Příspěvek od Fredy00 »

Kamaráde, skoro všichni ostatní na to kašlou, a ani nevědí, že takovýhle schéma existuje...

Tak k čemu je to?

A jak už jsem jednou vysvětloval, mít učebnici, kde je toto vysvětleno, a která bude dostatečně stručná a výkladová pro začátečníka, tak se tu neptám.

Navíc, už se mi mnohokrát stalo, že i odborné knihy trpěly chybama.

Ale připomíná mi to jeden článek:
Většina studentů, se kterými se vídám, nemá skoro žádné sebevědomí. Výsledek je ten, že se často bojí učitele zeptat, když něco nevědí nebo nechápou. Že prý se nebudou ztrapňovat. Jenže pak se nic nedozvědí a jejich sebevědomí to nijak nepomůže. Je to začarovaný kruh.
Zdroj: http://cestovani.lidovky.cz/anglican-vs ... skysok_lvv

Uživatelský avatar
BOBOBO
Příspěvky: 18110
Registrován: 25 úno 2008, 01:00
Bydliště: Rychnovsko

#38 Příspěvek od BOBOBO »

Když máš taková obecná zapojení , tak předpokládej symetrické napájení OZ a zapojení z OZ tvořená . Takže ty vstupy nejsou na záporném potenciálu , ale vůči zápornému jsou kladné např. 12 , 15V . No a kolem této hodnoty se pohybují . Představ si , že na těch "pracovních vstupech se mění napětí (při středu např.12 ) napětí od 11,9 do 12,1V . Namaluj si jednotlivé situace . A u toho integrátoru si všimni toho ZNAMÉNKA !

Uživatelský avatar
Cust
Příspěvky: 5553
Registrován: 17 led 2007, 01:00
Bydliště: Husinec-Řež

#39 Příspěvek od Cust »

Fredy00: Nejlepší bude, když přijdeš za svým učitelem (za tím, o kterém si myslíš, že je jeden z těch lepších) a domluvíš se s ním na doučování. Takto se nic nenaučíš...

Uživatelský avatar
danhard
Příspěvky: 5705
Registrován: 05 bře 2007, 01:00
Bydliště: Jesenice u Prahy

#40 Příspěvek od danhard »

Fredy00 a ty se ucitele ptas, ze ?
A je to marny ....

Wolfik
Příspěvky: 1076
Registrován: 28 črc 2009, 02:00

#41 Příspěvek od Wolfik »

Navíc, už se mi mnohokrát stalo, že i odborné knihy trpěly chybama.
jednou, dvakrát...

Odpovědět

Zpět na „Teorie“