Fiat Punto ECU, IAW59F.M3 - jede na 2 valce

Vše, co se týká elektroniky v automobilech, motocyklech a jiných samohybech

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
PeteBurns
Zablokován
Zablokován
Příspěvky: 2576
Registrován: 08 říj 2007, 02:00

#31 Příspěvek od PeteBurns »

:lol: A preco by to vlastne mal byt problem? Trabanty predsa tiez jazdili na dva valce a uplne v pohode :lol: Takze odpojit vstrekovace, vyhodit sviecky a jazdit dalej ;) :twisted:

Uživatelský avatar
bitak
Příspěvky: 184
Registrován: 02 lis 2005, 01:00

#32 Příspěvek od bitak »

Veĺmi pekne ďakujem slovenským kolegom za odpovedi, ale přesto se ještě jednou zeptám, zda někdo nemá zkušenosti s rozebíráním těchto jednotek?

Uživatelský avatar
JirkaDK
Příspěvky: 16
Registrován: 28 lis 2015, 01:00

#33 Příspěvek od JirkaDK »

Uvedenou řídící jednotku se stejnou závadou jsem opravoval v autě tchýni
před více než 10ti léty a auto jezdí spolehlivě doposud.
Pod hliníkovým povlakem se skrývá běžně pájitelný podklad.

Uživatelský avatar
Atlan
Příspěvky: 4499
Registrován: 10 kvě 2004, 02:00
Bydliště: Košice

#34 Příspěvek od Atlan »

Zalezi na com ten povlak je na to lozor. Zvecsa je med pohlinikovanana a na tuto vrstvu navarene hlinikove preloje. Ktore su zaliate pruznou hmotou. Ano ide napajkovat na ten hlinikovy podklad, aj to troska drzalo ale ked som zatiahol silnejsie tak povolilo nakoniec som plosky oskrabal nozom az sa objavila med a bolo. Akurat bacha ak to robite na keramike aby ste sa nepreskarabli az na nu potom. NEbude o co pripajkovat.

Zober pilku obrez dookola a si dne, alebo orezavaj lamacim nozom. Aspon nahraj fotku. Ked uz sa pytas.

Odpovědět

Zpět na „Auto - Moto technika“