Vyvřená autobaterie 2 roky stará, Felicie 19 let (přesunuto)
Moderátor: Moderátoři
Horší fotku asi neumíš vyrobit.
Černoch v tunelu
Jestli vidím dobře, tak je to filtr s aktivním uhlím. Ten by se asi nemusel zahřívat...
Černoch v tunelu
Jestli vidím dobře, tak je to filtr s aktivním uhlím. Ten by se asi nemusel zahřívat...
Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
Měl by tam být elektromagnetivký ventil, myslím že otvírá až když je motor nastartovaný. Vlastní proudění obstarává podtlak v sání.
Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
- markoni
- Příspěvky: 2310
- Registrován: 30 říj 2006, 01:00
- Bydliště: Poblíž Zlína
- Kontaktovat uživatele:
tak to tedy napravujiMichal22 píše:Horší fotku asi neumíš vyrobit.
Černoch v tunelu
- Přílohy
-
- IMG_20161129_094528.jpg
- (181.3 KiB) Staženo 70 x
Aktivní uhlí v tom je, ale nic se z nádrže neodsává - tím by se jen povzbuzovalo vytváření par z těkavějších složek benzínu. Ta nádobka je s nejvyšším bodem nádrže spojená hadicí tak, aby se do ní "odfukoval" veškerej dilatační objem plynu nad hladinou paliva, kterej při kolísání teplot může v nádrži kolísat. Tzn. DO nádobky jde vzduch s benzínovýma výparama jenom když se roztahuje benzín vinou ohřátí, nebo když se tankuje a odvod plynů nestíhá klasický odvzdušnění hrdlem nádrže a kolem ústí tankovací pistole - odkud páry MÁ ODSÁVAT stojan. Benzín se zachytí na aktivním uhlí a po nastartování motoruŘJ začne elektromagnetickým ventilem CYKLOVAT, tzn. střídavě tu nádobku přepojuje na sací potrubí a zase zpátky na nádrž s periodou několika minut a střídou přibližně 1:10, aby bylo dál po co největší čas to aktivní uhlí "připojený k nádrži". V době, kdy je nádobka připojená k sání samozřejmě vinou podtlaku v sání do uhlí zachycenej benzín zase zplyní a je odsátej do motoru.
Přitom se všude píše, že pokud někdo tankuje nádrž povytaženou pistolí a se smáčknutým odvzdušňovacím ventilkem v ústí, aby do ní nacpal plnej objem benzínu (výrobci nechávají právě na dilataci paliva asi 10% objemu nádrže "mimo uvedení" - fábule s nádrží o udaným objemu 47l může při zaplnění úplně všech prostor nádrže palivem natankovat až 53 litrů, do oktávky starších generací nebo roomstera, kterej má oktávkovou nádrž s objemem 55l se dá "našťouchat" maximum přesahující 62 litrů), může si poškodit právě tyhle části palivový instalace, protože když se natočí benzín i do těch prostor pro jeho obvyklou dilataci, MŮŽE protéct až do tý uhlím naplněný nádobky a cestou poškodit rozleptáním plastový díly. Bohužel nekecají, viděl jsem už několikrát poškozenou právě tu ventilkovou instalaci, kdy náhradní díl stojí minimálně kolem 1500 - průnik kapalnýho benzínu rozleptá těsnicí gumičky tak, že se slepí pohyblivá část ventilku se sedlem a ventil pak nepřepíná. To by v podstatě ničemu až tak nevadilo, kdyby to přepínání nehlídala pomocí kontroly odběru proudu ventilem řídicí jednotka motoru a kdyby v případě nesprávný funkce nerozsvěcovala varovnou kontrolku hlásící závadu v řízení motoru a nezapisovala do paměti závadovej kód, kterej auto automaticky vyřazuje z možnýho "projití emisní kontrolou bez ztráty kytičky". Proto se o tom tolik žvaní, o nic jinýho než o další buzeraci nejde ...
Přitom se všude píše, že pokud někdo tankuje nádrž povytaženou pistolí a se smáčknutým odvzdušňovacím ventilkem v ústí, aby do ní nacpal plnej objem benzínu (výrobci nechávají právě na dilataci paliva asi 10% objemu nádrže "mimo uvedení" - fábule s nádrží o udaným objemu 47l může při zaplnění úplně všech prostor nádrže palivem natankovat až 53 litrů, do oktávky starších generací nebo roomstera, kterej má oktávkovou nádrž s objemem 55l se dá "našťouchat" maximum přesahující 62 litrů), může si poškodit právě tyhle části palivový instalace, protože když se natočí benzín i do těch prostor pro jeho obvyklou dilataci, MŮŽE protéct až do tý uhlím naplněný nádobky a cestou poškodit rozleptáním plastový díly. Bohužel nekecají, viděl jsem už několikrát poškozenou právě tu ventilkovou instalaci, kdy náhradní díl stojí minimálně kolem 1500 - průnik kapalnýho benzínu rozleptá těsnicí gumičky tak, že se slepí pohyblivá část ventilku se sedlem a ventil pak nepřepíná. To by v podstatě ničemu až tak nevadilo, kdyby to přepínání nehlídala pomocí kontroly odběru proudu ventilem řídicí jednotka motoru a kdyby v případě nesprávný funkce nerozsvěcovala varovnou kontrolku hlásící závadu v řízení motoru a nezapisovala do paměti závadovej kód, kterej auto automaticky vyřazuje z možnýho "projití emisní kontrolou bez ztráty kytičky". Proto se o tom tolik žvaní, o nic jinýho než o další buzeraci nejde ...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!
To jsem jeste neslysel o tom tankovani "do plna". To fakt nekdo dela kvuli par litrum benzinu navic? Vzdyt jsou benzinky dneska na kazdym rohu
Ja mel za to, ze se pres ten filtr (evap. cannister) pripojuje jakoby nadrz k sani, a podtlakem odsavaji pary, ale kdyz se divam na souvisejici DTC kody, je to jak popisujes ty.
Ja mel za to, ze se pres ten filtr (evap. cannister) pripojuje jakoby nadrz k sani, a podtlakem odsavaji pary, ale kdyz se divam na souvisejici DTC kody, je to jak popisujes ty.
- markoni
- Příspěvky: 2310
- Registrován: 30 říj 2006, 01:00
- Bydliště: Poblíž Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Tak že koupil jsem si toto viz přílohy
- Přílohy
-
- IMG_20161201_094856.jpg
- Nová autobaterie !!!
- (161.42 KiB) Staženo 93 x
-
- IMG_20161201_094856_1.jpg
- Nastartovaný motor
- (253.57 KiB) Staženo 71 x
To kolísání v klidu dělají špatný kontakty na pojistkách a v samotný zásuvce. Jinak na tý zásuvce bys v klidu auta měl naměřit kolem 12,3 - 12,5V DC, jinak to signalizuje vybitou baterku. Porovnej to s jiným měřákem připojeným přímo k zásuvce paralelně a s tím samým měřákem připojeným přímo na baterku. Už jsem viděl rozdíl mezi zásuvkou a baterkou v klidu 1,5V - vinou amatérsky připojenýho neznačkovýho autorádia, který trvale žralo klidovej proud a majitel si ho zapojil na zásuvkovej přívod v domnění, že tam má silnější jištění ...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!