Budoucnost motorismu dle Kovandy

Vše, co se týká elektroniky v automobilech, motocyklech a jiných samohybech

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
konosuke
Příspěvky: 9483
Registrován: 18 pro 2006, 01:00
Bydliště: Český Těšín tam v pohraničí

#31 Příspěvek od konosuke »

Proti "montovně" nemám nic...akorát že se tam nemůže chlastat, hulit, melouchařit a sem tam něco šlohnout, v pátek zdejchnout ve dvanáct pač všedě sou ty kamery a donáší se, bonzuje až by se komanč styděl jakej byl vlastně amatér :(
Co se může pokazit to se taky pokazí. Co se nemůže pokazit to se pokazí taky. (Murphy)

termit256
Příspěvky: 10071
Registrován: 06 pro 2007, 01:00

#32 Příspěvek od termit256 »

Jo to bude ten problem. Chtej aby zamestnanci v praci pracovali. Svine kapitalisticky.

Uživatelský avatar
PotPalo
Příspěvky: 4565
Registrován: 13 kvě 2009, 02:00
Bydliště: BA-Petržalka :(
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od PotPalo »

Že sa čoskoro minie ropa som počúval ešte keď som chodil do základky. A akosi sa to zatiaľ nekoná, aj keď termínov už bolo viac. To isté bude aj s lítiom. Ono sa vždy zázračne nájde ďalšie a ďalšie nálezisko.

Problém je v tom že celá civilizácia je padnutá na hlavu. Na dedinách nieje dosť pracovných príležitostí tak sa jazdí do mesta. V meste sa zasa nedá žiť, tak sa jazdí na víkedny na chalupy. Vyrábame hromady automobilov, ale politici nás v televízií presvedčujú aby sme chodili autobusom. Potom pre koho tie autá vyrábame? Alebo je plán mať skupinu otrokov ktorí nikdy nič nebudú vlastniť a budú iba vyrábať pre určitú bohatú skupinu? Kde je rovnoprávnosť? Keď sa vymyslí niečo, malo by toho byť dosť pre všetkých, nie iba pre najnacicanejšie pijavice. :|
Zlu sa neustupuje, proti zlu sa bojuje.

p32
Příspěvky: 15069
Registrován: 13 led 2007, 01:00
Bydliště: Olomouc

#34 Příspěvek od p32 »

Výsledkem je nakonec to, že nějaký ulízaný Kovanda ze sebe dělá druhého Flégra. A ostatní mlčí a mlčí a mlčí. :lol:

Uživatelský avatar
rnbw
Příspěvky: 32312
Registrován: 21 bře 2006, 01:00
Bydliště: Bratislava

#35 Příspěvek od rnbw »



Uživatelský avatar
Crifodo
Příspěvky: 14471
Registrován: 11 říj 2005, 02:00

#36 Příspěvek od Crifodo »

Nějaký český Kovanda to nevytrhne. Zelení marxisti jsou rozlezlí všude.
Spíš byly před deseti, devaceti lety dotyčné české svině aktivní, aby se ty montovny s minimální přidanou hodnotou stavěly tady a jako bonus daňové prázdniny a pobídky.

Uživatelský avatar
msar
Příspěvky: 253
Registrován: 22 dub 2006, 02:00
Bydliště: Hradec Králové

#37 Příspěvek od msar »

Asi před rokem Kovanda předpovídal v TV pokles cen nemovitostí...
Takže kdo ví, co bude za rok nebo za deset let.

Uživatelský avatar
Hubert_79
Příspěvky: 6583
Registrován: 24 pro 2017, 01:00
Bydliště: Praha 6 - Petřiny
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od Hubert_79 »

msar píše: Takže kdo ví, co bude za rok nebo za deset let.
Diskutéři z Novinek. Ti vědí naprosto vše. Jo a ještě zdejší Vševěd z Třebové :lol:
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!

Uživatelský avatar
bdn
Příspěvky: 436
Registrován: 16 led 2020, 01:00

#39 Příspěvek od bdn »

Tady je řešení pro budoucnost: spalovák+generátor+baterie+elektromotor
https://www.autoforum.cz/predstaveni/ra ... toji-mene/

Uživatelský avatar
PotPalo
Příspěvky: 4565
Registrován: 13 kvě 2009, 02:00
Bydliště: BA-Petržalka :(
Kontaktovat uživatele:

#40 Příspěvek od PotPalo »

Aká je asi efektivita prevodu mechanickej točivej sily na elektrickú, následne elektrickú na chemickú (nabíjanie batérie), a následne zasa na mechanickú točivú (pohon)?
Zlu sa neustupuje, proti zlu sa bojuje.

Uživatelský avatar
bdn
Příspěvky: 436
Registrován: 16 led 2020, 01:00

#41 Příspěvek od bdn »

V tomto případě efektivitu neznám.
Ono kouzelný vzorec EU počítá efektivitu EV až od zástrčky, ze které se EV nabíjí.
Někde psali, že z bodu A od elektrárny do bodu B zásuvky v garáži může mít vedení+distribuce ztrátu až 10%. Takže potom 1x nabití baterky 50kWh znamená 5kWh vniveč.

Uživatelský avatar
JiriTom
Příspěvky: 1199
Registrován: 26 dub 2017, 02:00

#42 Příspěvek od JiriTom »

bdn píše:Tady je řešení pro budoucnost: spalovák+generátor+baterie+elektromotor
https://www.autoforum.cz/predstaveni/ra ... toji-mene/
Tato koncepce má budoucnost. Spalovací motor může být vyladěn na maximální účinnost a minimální emise a může mít konstantní otáčky - nezávislé na rychlosti jízdy. Akceleraci zajistí baterie. Baterie může být řádově méně výkonná než u jenom elektromobilu. Motor by měl být v každém kole a tak odpadne převodovka, diferenciál a další věci. :)

Uživatelský avatar
Crifodo
Příspěvky: 14471
Registrován: 11 říj 2005, 02:00

#43 Příspěvek od Crifodo »

PotPalo píše:Aká je asi efektivita prevodu mechanickej točivej sily na elektrickú, následne elektrickú na chemickú (nabíjanie batérie), a následne zasa na mechanickú točivú (pohon)?
Na to sere pes. Ale neomarxisti v Německu se tak vylžou z faktu, že se bez fosilních paliv neobejdou. Tenhle spalovací motor "nevadí".

Uživatelský avatar
JiriTom
Příspěvky: 1199
Registrován: 26 dub 2017, 02:00

#44 Příspěvek od JiriTom »

Oblíbené slovo pitomia okimůry...

Uživatelský avatar
PotPalo
Příspěvky: 4565
Registrován: 13 kvě 2009, 02:00
Bydliště: BA-Petržalka :(
Kontaktovat uživatele:

#45 Příspěvek od PotPalo »

No len aby to po prepočítaní strát nevyšlo úplne narovnako, ako dnešné spalovacie motory, a ešte bude problém s recykláciou batérií.
Zlu sa neustupuje, proti zlu sa bojuje.

Odpovědět

Zpět na „Auto - Moto technika“