Já zas po něm běžně jezdím, menší kruháč se tak dá projet v podstatě rovněmi-ro píše:"chodník" uvnitř kruháče … používám jako chodec běžně.
Přechody pro chodce
Moderátor: Moderátoři
- tomasjedno
- Příspěvky: 5634
- Registrován: 11 říj 2008, 02:00
- Bydliště: ZZ9 Plural Z Alpha
No on ten chodník byl před předělávkou náměstí o dobrejch 15 cm vejš než dlažba. Fakt se tam šmajdalo a osobák, kdyby chtěl na ten chodník vjet, tak by si buď svlíknul gumu a nebo bouchnul ráfek.Kremik píše:Chodník uvnitř kruháče Tak to by mě vážně nikdy nenapdlo spojovat s chodníkem.
Tohle je starej kruháč s chodníkem a vysokejma obrubákama: https://pardubice.rozhlas.cz/sites/defa ... 20886.jpeg
A tohle novej bez chodníku s jen lehce vyvýšenou dlažbou a obrubákem až u kytiček: https://hradec.rozhlas.cz/sites/default ... 547b84.jpg
A taky nesmíš zapomenout, že ten kruháč tam je jako jeden z prvních v ČR. Je tam už asi 70 let.
Jirka
Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
Podobný historický kruháč je i v Havl. Brodě. Tam je střed ještě klasický a asi není důvod ho měnit - kruháč je dost široký.
https://mapy.cz/s/duvesoculu
https://mapy.cz/s/duvesoculu
Právě proto, že to navrhli dost široké. Ten kruháč se předělával někdy v 80. letech, předtím byl střed větší a silnice užší. V téhle verzi tam nemá problém ani kamion.Celeron píše:Ale tam není ten chodník.
Jinak tohle byl jeden z mála kruháčů, kde až do změny pravidel v 90. letech platila přednost zprava, nebyly tam značky dej přednost v jízdě.
Na tom našem pamatuju kdysi přednost v okruhu, pak to změnili na přednost zprava a pak zase zpět na přednost v okruhu. Při každý změně bylo pár zmuchlanců jak byli lidi zblblí předchozím stavem. I o mě se jeden, co mi nedal na okruhu přednost, líznul. Naštěstí můj Pažout měl dost bytelnej nárazník a Stodváca už dost shnilá tak to povolilo u toho blba.
Jirka
Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
Za 14 dní jsme se dostali od dopravního značení poněkud jinam, i když od Hradce jsme se zase tak daleko neutrhli...
Nicméně musím podotknout, že Hradec Králové byl už před 60 lety cvičnou plochou pro dopravní značení, vedení dopravy se tam v letech 1972 až 1984 měnilo na různých místech nejméně osmkrát, hlavně řazení do pruhů na velkých křižovatkách (asi nejhorší bylo téčko u Kremlu, kde 1977-1978 do křižovatky vedly od PVT dva pruhy, ale pak se to muselo nacpat do jednoho přímého, většina vozidel totiž neodbočovala ani zpět do města, ani k Fotochemě, skoro všichni se museli složit do jednoho pruhu k viaduktu; rozšiřovali ji dost dlouho: od té doby se tato křižovatka projíždí dvěma pruhy přímo, jenomže po 200 metrech se levý pruh mění na odbočovací a dál už to jde zase jen jedním - nějakou dobu trvalo, než se aspoň někteří naučili zipovat, pokud ovšem chtěli), rytmus a směry zelené vlny se ladily snad ještě častěji, dvakrát pamatuji otočení několika jednosměrek... prostě nezbývalo, než být denně ve střehu a nejezdit po paměti. Oči na šťopkách kvůli těm, kdo po paměti jezdí.
O nějaký ten rok dřív jsme tam jezdili s autoškolou z Pardubic cvičit kruhový objezd; blíž, než v Hradci za Gajerkami, totiž žádný nebyl. V Bydžově sice byl taky, ale to už bylo pro Pardubáky daleko, i když se ještě jezdilo na speciál litr za Kčs 2,40. Ale kurs v autoškole stál i s jízdami tuším osm set, pro členy Svazarmu, tedy i pro členy HiFiklubů povinně začleněných pod Svazarm, to bylo za polovinu...
Jojo, jen velkoryse navržená křižovatka Mileta u fakultky zůstala ve stádiu projektu zkapacitnění, a jsem zvědav, jestli nějaké jiné opatření pomůže nějak citelně zkrátit čekací doby v kolonách...p32 píše:Možná by to chtělo něco přečíst o úpravách.
https://doprava.hradeckralove.cz/zpravy ... ovy-48378/
Nicméně musím podotknout, že Hradec Králové byl už před 60 lety cvičnou plochou pro dopravní značení, vedení dopravy se tam v letech 1972 až 1984 měnilo na různých místech nejméně osmkrát, hlavně řazení do pruhů na velkých křižovatkách (asi nejhorší bylo téčko u Kremlu, kde 1977-1978 do křižovatky vedly od PVT dva pruhy, ale pak se to muselo nacpat do jednoho přímého, většina vozidel totiž neodbočovala ani zpět do města, ani k Fotochemě, skoro všichni se museli složit do jednoho pruhu k viaduktu; rozšiřovali ji dost dlouho: od té doby se tato křižovatka projíždí dvěma pruhy přímo, jenomže po 200 metrech se levý pruh mění na odbočovací a dál už to jde zase jen jedním - nějakou dobu trvalo, než se aspoň někteří naučili zipovat, pokud ovšem chtěli), rytmus a směry zelené vlny se ladily snad ještě častěji, dvakrát pamatuji otočení několika jednosměrek... prostě nezbývalo, než být denně ve střehu a nejezdit po paměti. Oči na šťopkách kvůli těm, kdo po paměti jezdí.
O nějaký ten rok dřív jsme tam jezdili s autoškolou z Pardubic cvičit kruhový objezd; blíž, než v Hradci za Gajerkami, totiž žádný nebyl. V Bydžově sice byl taky, ale to už bylo pro Pardubáky daleko, i když se ještě jezdilo na speciál litr za Kčs 2,40. Ale kurs v autoškole stál i s jízdami tuším osm set, pro členy Svazarmu, tedy i pro členy HiFiklubů povinně začleněných pod Svazarm, to bylo za polovinu...