Čorka peněz z účtu

Prostor pro osobní dotazy, které nelze jinde dopasovat, případně které přímo nesouvisí s bastlením či elektrotechnikou obecně (protože i bastlíři jsou většinou normální lidé, co nedrží v ruce štípačky a šroubovák 24 hodin denně). Neslouží pro přeposílání obecně známých informací z komerčních webů.

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Hejnicek
Příspěvky: 2022
Registrován: 16 čer 2004, 02:00

#61 Příspěvek od Hejnicek »

FIO asi OK. Nejsom to hamouni za vselijake poplatky. Akorat min bankomatu.

Uživatelský avatar
konosuke
Příspěvky: 9483
Registrován: 18 pro 2006, 01:00
Bydliště: Český Těšín tam v pohraničí

#62 Příspěvek od konosuke »

No zkrátka: jsem 19 let klientem KB a furt jim enem ládují peníze a platím podivné poplatky za to že točí moje úspory, ale co, minulý týden mi elektrikář měnil rozvody v bytě do měděnejch drátů, barák stoji 35 let, vše v hliníku tak budiž...doma hotovost v takové výši nedržím a bankomat KB mi odmítl vydat a to proto že jsem delší dobu nic nevybíral...jo platnost debit master card je 2017. O tom není ve smlouvě ani řádek. Výběr u přepážky ? Ano, prosím ale zpoplatněn 75 Kč. Podvod, lež a vydírání. Ne, jde o princip, KB never more.
Co se může pokazit to se taky pokazí. Co se nemůže pokazit to se pokazí taky. (Murphy)

Uživatelský avatar
Kvicala_r
Příspěvky: 3221
Registrován: 19 led 2005, 01:00
Bydliště: Haná / N.J.

#63 Příspěvek od Kvicala_r »

Já jsem u air-bank a můžu jen doporučit. Jejich podpora na telefonu alespoň pomůže. Na pobočce sem nebyl a nevidím za (skoro) dva roky potřebu...¨Vedení je zdarma tak jako tak a při platbě 5x kartou - a tou platím pořád, zúročení 1,5% i na běžném účtu
Je jediná věc čeho lituju a to, že už sem to neudělal dávno...

Uživatelský avatar
beny66ka
Příspěvky: 389
Registrován: 12 zář 2015, 02:00
Bydliště: Ostrava

#64 Příspěvek od beny66ka »

FIO

Firemní účet již několik roků - bez problémů,
osobní účet + je využívám jako Brokera na akciovém trhu.

Vše funguje, prakticky vše je zdarma.

Pobočky celkem skromě zařízené, bez vyvolávacího systému což je vlastně plus a navíc tam stejně jdeš tak 1x za rok.

Uživatelský avatar
robo
Příspěvky: 3228
Registrován: 08 dub 2004, 02:00
Bydliště: Brno

#65 Příspěvek od robo »

Takze konec dobry, vsechno dobre. KB me penize vratila na ucet a poslala dopis ze musim spolupracovat v setreni, pokud o to budu pozadan. Behem setreni, ted jsem zapomel jak dlouho bude probihat, pokud se zjisti lidove receno ze v tom mam prsty, tak si ty vracene penize strhnou zpet. To je me jasne.

Uživatelský avatar
ZdenekHQ
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 25593
Registrován: 21 črc 2006, 02:00
Bydliště: skoro Brno
Kontaktovat uživatele:

#66 Příspěvek od ZdenekHQ »

PavelFF píše:... Jinak k embosovaným kartám - pokud embosovaná znamená vyražená písmenka, pak je mám i od těchto nových bank. Ovšem už tam je napsané, že je to debetní karta.
Běžné embosované ("vyražená písmenka") i elektronické karty jsou debetní - t.j. nemáš peníze na účtu, nemůžeš platit. Maximálně může být povolený kontokorent, což je jakási částka, kterou lze čerpat i do mínusu zůstatku.

Kreditní karta automaticky poskytuje úvěr, t.j. půjčuješ si od banky peníze, i když tam žádné nemáš.

P.S. Pokud se ptáte, na co je kreditka, když kontokorent nabízí vlastně stejné výhody - to je věc nabídky banky a opravdu ten kontokorent může být výhodnější.

P.S.2 U platby embosovanou kartou ručí za proplacení banka, u elektronické se vždy musí ověřit stav účtu. Nejde internet = nejde platit elektronickou kartou.
Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?
]

termit256
Příspěvky: 10071
Registrován: 06 pro 2007, 01:00

#67 Příspěvek od termit256 »

robo píše:Takze konec dobry, vsechno dobre. KB me penize vratila na ucet a poslala dopis ze musim spolupracovat v setreni, pokud o to budu pozadan. Behem setreni, ted jsem zapomel jak dlouho bude probihat, pokud se zjisti lidove receno ze v tom mam prsty, tak si ty vracene penize strhnou zpet. To je me jasne.
Tohle je standartni postup, jen je treba se nestydet ozvat.

Po zkusenostech s neochotnymi pracovnicemi co se te snazily odpalkovat jinam bych urcite zmenil banku. Muzes zkusit treba tu FIO, pripadne Airbank. Je to vcelku jedno, pojistene jsou obe stejne. Fio ma pobocky takze je vhodna pokud delas s hotovosti, u Airbank mi prijde prehlednejsi webove rozhrani. KB ma mit i nejakeho ombudsmana kde muzes tyto kravy nabonzovat a oni je pak umravni nebo po opakovanych stiznostech vyrazi. Nebo by teda ve vlastnim zajmu meli. V kazdem pripade pokud se neozves, nic se nezmeni a ty zenske se budou chovat stejne. Je to obdobne jako s reklamaci platby.

Odpovědět

Zpět na „Nezařaditelné“