Jaké máte zkušenosti se Zásilkovnou

Prostor pro osobní dotazy, které nelze jinde dopasovat, případně které přímo nesouvisí s bastlením či elektrotechnikou obecně (protože i bastlíři jsou většinou normální lidé, co nedrží v ruce štípačky a šroubovák 24 hodin denně). Neslouží pro přeposílání obecně známých informací z komerčních webů.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
ZdenekHQ
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 25593
Registrován: 21 črc 2006, 02:00
Bydliště: skoro Brno
Kontaktovat uživatele:

#76 Příspěvek od ZdenekHQ »

@josef_novak: Víš, co já bych do těch chrchelboxů nechal nejraději doručit? :twisted:
Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?
]

Uživatelský avatar
josef_novak
Příspěvky: 685
Registrován: 06 kvě 2017, 02:00

#77 Příspěvek od josef_novak »

5 litrů rumu?

Poštu mám sice cca 2 km daleko, ale její otevírací doba s polední přestávkou mě vůbec neláká.

Uživatelský avatar
Kvicala_r
Příspěvky: 3221
Registrován: 19 led 2005, 01:00
Bydliště: Haná / N.J.

#78 Příspěvek od Kvicala_r »

tomasjedno píše:
Kvicala_r píše:Jo balíkovna nemá odesílání mezi fyzickými osobami.
Omyl, už 10 dní má...
Ok, díky za navedení. Mrknu, kde mám "pobočku"

Uživatelský avatar
jindrichus
Příspěvky: 31
Registrován: 01 zář 2017, 02:00

#79 Příspěvek od jindrichus »

Mně dost vadí jak mi Zásilkovna v poslední době "z kapacítních důvodů" samovolně přesměrovává zásilky na jiné než mnou vybrané pobočky. To si rovnou můžu nechat posílat balíky do ruky na poštu.

Uživatelský avatar
Celeron
Příspěvky: 16140
Registrován: 02 dub 2011, 02:00
Bydliště: Nový Bydžov

#80 Příspěvek od Celeron »

To je zajímavý. Když měla u nás jedna pobočka 3dny dovolenou, tak jsem jim zavolal na depo a chtěl ať mi balík přesměrují na jinou z dalších čtyř ve městě. Nešlo to. Je to tak 2 měsíce, psal jsem tu o tom.
Jirka

Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!

Uživatelský avatar
DedVseved
Příspěvky: 492
Registrován: 01 črc 2019, 02:00

#81 Příspěvek od DedVseved »

Někdy mají s pobočkou domluveno uložení zásilek bez přítomnosti prodavače. U nás máme pobočku, kde jsou sice na prodej nějaké bio nesmysly, ale hlavně slouží pro výdej zásilek jen od 14-18 hodin. Má tzv. dvojité dveře, kde je za hlavními dveřmi ještě mříž a do toho meziprostoru mu řidič dává zásilky.
Jinak mi též ty Z-boxy nebo Alza-boxy vyhovují. Když jsem si z Alzy objednal zboží v neděli odpoledne, tak tam bylo v pondělí v 8 ráno k vyzvednutí a to jsem 350 km od Prahy.

Uživatelský avatar
Hubert_79
Příspěvky: 6583
Registrován: 24 pro 2017, 01:00
Bydliště: Praha 6 - Petřiny
Kontaktovat uživatele:

#82 Příspěvek od Hubert_79 »

tomasjedno píše:Vyzkoušel jsem, a líbí se mi to. Stačí podat v odpoledních hodinách (to už Zásilkovna mívá po svozu), doručeno druhý pracovní den, peníze z dobírky na účtu za další dva dny, a bere i balíky těžší než 5 kg.
Podáváš to na poště, nebo na výdejním místě mimo poštu?
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!

Uživatelský avatar
tomasjedno
Příspěvky: 5634
Registrován: 11 říj 2008, 02:00
Bydliště: ZZ9 Plural Z Alpha

#83 Příspěvek od tomasjedno »

Na poště. Ve stejném baráku (OC Vivo Hostivař) mám i Zásilkovnu.
Ovšem Zásilkovna udělala jednu těžkou chybu - zrušila několik výdejních míst v okolí, zrušila malé výdejní místo pár kroků od pošty a otevřela velkokapacitní výdejní místo v patře - tedy s horší dostupností. Teď, když má pošta konkurenceschopný produkt, se pro mne opět stala první volbou. A asi nebudu sám.

P.S. při podání balíku bylo vidět, že si děvčata teprve zvykají. Pečlivě zkontrolovala, že na vytištěném štítku je to samé co v systému :-)

Uživatelský avatar
Hubert_79
Příspěvky: 6583
Registrován: 24 pro 2017, 01:00
Bydliště: Praha 6 - Petřiny
Kontaktovat uživatele:

#84 Příspěvek od Hubert_79 »

No jo, se jim nediv, je to nový, tak se s tím musí nejprve sžít :) Jestli to bude fungovat tak, jak (zatím) balíky do balíkovny fungovaly, tak dobrý.
S tou dobírkou - k tomu se nevyplňují složenky, jen někam do systému zadáš číslo účtu, že? Bylo by fajn, kdyby se to rozšířilo na ostatní druhy zásilek pro podání "od lidí" (smluvní to mají už X let). Vypisovat složenky je fakt jak z pravěku.
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!

Uživatelský avatar
tomasjedno
Příspěvky: 5634
Registrován: 11 říj 2008, 02:00
Bydliště: ZZ9 Plural Z Alpha

#85 Příspěvek od tomasjedno »

Jo, s tou dobírkou je to jak říkáš. Jen by ještě nebylo od věci, kdyby se to umělo napojit na zákaznickou kartu (doplněnou volitelně i o číslo účtu pro příjem peněz). Nemluvě o takové vyšší dívčí, jakou by bylo při platbě poštovného kartou tu částku jen blokovat, pak si to strhnout z dobírky a blokaci zrušit. Ušetřili by poplatek kartové společnosti :D

Uživatelský avatar
Hubert_79
Příspěvky: 6583
Registrován: 24 pro 2017, 01:00
Bydliště: Praha 6 - Petřiny
Kontaktovat uživatele:

#86 Příspěvek od Hubert_79 »

To už by byla fakt vyšší dívčí :) Nevím, jestli to někdo takhle jak popisuješ nabízí a je to účetně proveditelné. Poštovné máš s DPH, dobírka defacto nejsou prachy pošty ale jen svěřené atd.
To číslo účtu zadáváš pokaždé, nebo se ti předvyplní když se do toho systému přihlásíš?
Velké firmy, co mají "online" podání, tak mají ještě jednu věc - tou je volba mezi položkovým přípisem dobírek a kumulovaným. Položkový znamená jedna dobírka z jednoho balíku -> jedna transakce na účet odesilatele a kumulovaný je třeba jednou za nějakou periodu úhrnem, třeba za sto balíků jednou částkou plus rozpis na mail.
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!

Uživatelský avatar
tomasjedno
Příspěvky: 5634
Registrován: 11 říj 2008, 02:00
Bydliště: ZZ9 Plural Z Alpha

#87 Příspěvek od tomasjedno »

Jestli to jde účetně? Třeba by stačilo, že by pošta přestala předstírat, že došlo ke zdanitelnému plnění už objednáním dopravy, a brala tu blokovanou částku jen jako garanci uhrazení poštovného. Už nevím u koho, ale u někoho jsem viděl, že si poštovné strhávali z inkasovaných dobírek.

Přihlášení - právě že tam žádné přihlášení není, takže to nemá kde si pamatovat číslo účtu apod.. Musím tam vždycky vyplnit všechno znova. Vazba na identitu odesilatele - ať už přes postaonline.cz nebo přes zákaznickou kartu - tam není.

termit256
Příspěvky: 10071
Registrován: 06 pro 2007, 01:00

#88 Příspěvek od termit256 »

Chtit neco takoveho po poste a jejich neschopnych zamestnancich je jako ucit opici mluvit :-)

Uživatelský avatar
Hubert_79
Příspěvky: 6583
Registrován: 24 pro 2017, 01:00
Bydliště: Praha 6 - Petřiny
Kontaktovat uživatele:

#89 Příspěvek od Hubert_79 »

Děkujeme za věcný příspěvek.
--
tomasjedno píše:...
Určitě by to pro odesílatele bylo komfortní, o tom žádná. Otázkou ovšem je, zda to někoho z oddělení, které produkty vymýšlí vůbec napadlo. Mě by to tedy nenapadlo :)
Bych to mohl navrhnout jako zlepšovák a dostat prémie :twisted:
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!

Uživatelský avatar
PotPalo
Příspěvky: 4565
Registrován: 13 kvě 2009, 02:00
Bydliště: BA-Petržalka :(
Kontaktovat uživatele:

#90 Příspěvek od PotPalo »

Mňa tiež sralo, že pri neprevzatej dobierke som platil poštovné späť, ale z poštovného tam sa príplatok za "dobierku" neodpočítal. Pritom služba dobierka, čiže výber peňazí a poslanie mi ich sa nekonala, zásielka putovala naspäť.
Zlu sa neustupuje, proti zlu sa bojuje.

Odpovědět

Zpět na „Nezařaditelné“