Jen čistě teoreticky, co mě napadlo při čtení vlákna. Pokud se žhavička zapíná jen pro start, a při běhu se hřeje z hořícího paliva, jak se určuje, kdy se má vypnout?
Pokud se sejde teplo z paliva s teplem z procházejícího proudu, tak ta žhavička musí shořet, ne?
A když už to probíráme, tak jen tak pro info -
Jak dlouho se může skladovat to modelářské palivo?
Kompresní poměr by se musel snížit nebo zvýšit?
Dělat to nebudu, ale ať vím...
Ono totiž, moje první auto, Š100, mělo motor v takovým stavu, že byl div, že to vůbec jelo, ale točil, a přes 100km/h přelez. Emise nedával, ale znáte to. Horní kroužky jsem vytahal po kousíčkách, a nové jsem tam nedal, přestože jsem měl celou novou sadu, bo ta štěrbina byla tak široká, že moc nechybělo a dal bych tam dva
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Kousky původních kroužků tam opravdu byly zasekány ve dvou vrstvách. Navíc v některých pístech byly prohořelé kanály i ke druhým kroužkům...
Na emisích jednou kolem toho jeden pět minut běhal a pak se udiveně zeptal "Vy jste s tím přijel?"
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Přitom byl u toho
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
I předstih tam musel být nastavený nějak zvláštně, už teď nevím kolik.
Takže i tenhle žďorbek by určitě nějak fachčil.
Ale já ho vlastně nepotřebuju, vzal jsem ho jen tak ze zvědavosti, někdy před 20ti lety...
S tím, že malé výkonné žďorbo se může někdy hodit. Zatím ale jen leží v krabičce. A jestli jsem ho nevyhodil, tak je na něm i zbytek vrtule
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)