Dobrý den, není někdo ochoten poskytnout dokumentaci k této LPG jednotce? Hlavně se mi jedná o vypínání benzínových střiků a jestli se benzínová jednotka nějak ještě nevypína. Schéma z origo stránek je nečitelné a neúplné. Vše se odkazuje na přílohy.
Ford C-MAX 1.6 nedaří se nastartovat. Až na dvacátý pokus se to podaří, ale počet pokusů se každý den zvyšuje. Pokud se podaří nastartovat, tak cítím benzín z výfuku ( asi přechlastáno, z toho usuzuji, že benzín je a stříká). Čerpadlo po každém otočení klíčku na cca půl sekundy zavrčí. 12 Volt na benzínových střikách je. Pokud se motor nahřeje tak, že se hned přepíná na plyn, tak startuje v pohodě. Tlak benzínu v liště nemám jak změřit. Vyměněny svíčky a cívka.
Děkuji R..
LPG STAG Q box plus
Moderátor: Moderátoři
Bude se měřit zítra. (Byla kolem 14 na všech válcích)
Jo, co jsem napsal výše platí pro studený motor a první start po delší době ( řekněme po 4 hodinách). Pokud motor nevychladne tak nastartuje na benzín a po sekundě přepne na plyn ( tak jak to má dělat).
Tak byly vyměněny všechny střiky, jeden nešel vůbec rozhýbat a další po rozhýbání stříkal, jak se mu chtělo.
Nicméně neposkytne někdo dokumentaci od toho LPG?
Děkuji R...
Jo, co jsem napsal výše platí pro studený motor a první start po delší době ( řekněme po 4 hodinách). Pokud motor nevychladne tak nastartuje na benzín a po sekundě přepne na plyn ( tak jak to má dělat).
Tak byly vyměněny všechny střiky, jeden nešel vůbec rozhýbat a další po rozhýbání stříkal, jak se mu chtělo.
Nicméně neposkytne někdo dokumentaci od toho LPG?
Děkuji R...
https://www.ac.com.pl/cn-download-instr ... start=file
Schémata zapojení jsou v tom PDF krásně vidět. Stačí to zvětšit a je to hezky čitelné. Benzinové vstřiky vypíná jednotka plynu. K ostatnímu se raději nebudu vyjadřovat - benzín z výfuku, zatuhlé vstřiky, přepínání na plyn po 1s chodu motoru. Ehm.
Schémata zapojení jsou v tom PDF krásně vidět. Stačí to zvětšit a je to hezky čitelné. Benzinové vstřiky vypíná jednotka plynu. K ostatnímu se raději nebudu vyjadřovat - benzín z výfuku, zatuhlé vstřiky, přepínání na plyn po 1s chodu motoru. Ehm.