čidlo airbagu

Prostor pro osobní dotazy, které nelze jinde dopasovat, případně které přímo nesouvisí s bastlením či elektrotechnikou obecně (protože i bastlíři jsou většinou normální lidé, co nedrží v ruce štípačky a šroubovák 24 hodin denně). Neslouží pro přeposílání obecně známých informací z komerčních webů.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Olchor
Příspěvky: 1513
Registrován: 18 lis 2009, 01:00
Bydliště: Blansko

čidlo airbagu

#1 Příspěvek od Olchor »

Mám postarší Oktávku I z r. 05, najednou mi začala hlásit - problém s airbagem na displeji, ikona na palubce svítí. Žádná zjevná příčina. Tak mě zajímá - jaké čidlo hlásí do řj. stav airbagu, co vlastně snímá?

Uživatelský avatar
keemo
Příspěvky: 4996
Registrován: 10 zář 2007, 02:00
Bydliště: Ostrava, Bratislava

#2 Příspěvek od keemo »

Konkretne u pytlu se hlida odpor odpalovaci patrony primo v Bagu. Odchazely ploche vodice v krouzku volantu. Napichnout na DG, vycist chyby a podle toho dal resit

Uživatelský avatar
PCmaniac99
Příspěvky: 749
Registrován: 07 úno 2008, 01:00
Bydliště: Jablonec nad Nisou

#3 Příspěvek od PCmaniac99 »

presne jak uvádí keemo - doplním taky častý problém kabeláž k patroně přitahovače pásu (pod sedadlem). Každopádně airbag nezhasne dokud není smazána závada pomocí diagnostiky. Tak že napíchnout na diag - opravit dle chyb v diag. - smazat chyby.

Uživatelský avatar
keemo
Příspěvky: 4996
Registrován: 10 zář 2007, 02:00
Bydliště: Ostrava, Bratislava

#4 Příspěvek od keemo »

pak si vybavuju ze jsme obcas menili tu kabelaz mezi krouzkem a primo pytlem ve volantu, nejspis zlobil ten dvoupinovy mikrokonektor co se strkal primo do bagu... ale ty krouzky byly castejsi vada...

Uživatelský avatar
BOBOBO
Příspěvky: 18110
Registrován: 25 úno 2008, 01:00
Bydliště: Rychnovsko

#5 Příspěvek od BOBOBO »

Nejdříve zjistit diagnostikou KTERÝ bag to dělá . Ještě jsem měl takovou chuťovku , že prohodili ve výrobě kabely mezi levou a pravou sedačkou . A u sedačkových bagů je ještě kostra !!!!

Uživatelský avatar
Jodr
Příspěvky: 1357
Registrován: 20 led 2008, 01:00
Bydliště: na vejminku

#6 Příspěvek od Jodr »

Diag řekne kde je problém. Když je zle, měřím přímo na konektoru jednotky. Všechny roznětky musí mít kolem 2ohmů (neplatí pro Fordy). Samozřejmě se musí v konektoru zvednout zkratovací můstek. Pokud jednotka je OK, po zapnutí klíčku se kontrolka rozsvítí, pak na chvíli zhasne. Tím jednotka říká, jsem v pořádku. Pokud se vzápětí kontrolka rozsvítí, jednotka našla chybu v roznětkách nebo kabeláži a tu je třeba odstranit.
Jen blbec se učí svými chybami opakovaně....

Uživatelský avatar
vasekpetr1
Příspěvky: 802
Registrován: 20 čer 2005, 02:00
Bydliště: Hospoda u Třebíče

#7 Příspěvek od vasekpetr1 »

Diagnostika napoví a určí, kde je pes zakopán. Ještě může být problém v kabeláži průchodky dveří, kde je čidlo bočního nárazu :wink:
Samozřejmě, pokud je na Oktě použit, píšu o zkušenosti u Astry.

Odpovědět

Zpět na „Nezařaditelné“