JTAG/SWD zaloha firmware

Diskuze a poradna o programátorech a programování různých obvodů

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
dudo02
Příspěvky: 981
Registrován: 27 úno 2007, 01:00

JTAG/SWD zaloha firmware

#1 Příspěvek od dudo02 »

Zdravím,

Chcem poprosiť o radu ohľadom displeja 850C.
Potreboval by som si zálohovať obsah procesora. Na DPS sú k dispozícii piny JTAG - viď foto. Bolo by dobré mať celý obsah procesora ak by sa pri pokusoch úpravy firmware a prípadnom "bricku" dal vždy dostať do pôvodného stavu.

Procesor je GD32F103RET6 čo je 32 bits ARM Cortex M3 a je veľmi podobný STM32F103.
Viete mi prosím odporučiť nejaký programátor ktorý to zvládne cez JTAG?

Ja mám Beeprog2C, ktorý procesor podporuje avšak po ISP a tam si treba od ELNECu kúpiť "Credit box" - tzn. že je každá operácia read/erase/write spoplatnená 8O . A to považujem za zlodejstvo. Nakoľko som za programátor zaplatil vyše 1000€ s tým že je univerzálny a samozrejme pri kúpe sa nič o CREDIT BOXE nedočitate. Fakt že za každú päticu chcú cca 300€ a dokonca aj keď sa jedná o rovnaké puzdro, tak si na každý procesor musíte kúpiť vlastú päticu, radšej nekomentujem. To si rovno kúpim programátor na STM za 40€ a toto podporovať odmietam.

Okrem toho je jednoduchšie to robiť cez JTAG protokol.
Přílohy
Display_JTAG_70.png

Uživatelský avatar
eleferner
Příspěvky: 422
Registrován: 04 čer 2016, 02:00
Bydliště: Brno

#2 Příspěvek od eleferner »

Sam taky starsi Elnec pouzivam a ten Credit Box je mazec, ale z obchodniho hlediska asi jine reseni neni, pokud maji podporovat i obskurni cipy:

https://www.elnec.com/en/support/applic ... cb_and_isp

Taky mne udivilo, ze na dole na te strance je rok 2013. To uz to opravdu maji tak dlouho? Asi jsem mel stesti, ze jsem zatim nenarazil na cip, ktery by byl zpoplatneny.