Autoradio Tesla 2110B - schanim schema

Poruchy, opravy, rady, návody (kromě návodů na UNLOCK !)

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
kulik

Autoradio Tesla 2110B - schanim schema

#1 Příspěvek od kulik »

Schanim schema k tomuto staremu autoradiu. Predem dekuji za odkaz nebo pomoc.

Uživatelský avatar
souba
Příspěvky: 706
Registrován: 21 led 2005, 01:00

Předmět

#2 Příspěvek od souba »

Bohužel 2110B nemám.
Mám - 2108 B , 2111 B , 2113 B , 2114 B.
Pokud by se Ti nějaké hodilo mohu poslat.

kulik

#3 Příspěvek od kulik »

Hadam, ze konstrukcne nejpodobnejsi bude asi 2111. Predem nesmirne dekuji. Prosim na kulik(a)volny.cz nebo www.uschovna.cz

Chystam se preladit ho. Puvodni typ ma obe FM normy a v pulce stupnice je kousek bez ladeni. Chci tam nechat jen soucasnou normu. FM je ladena napetim/trimrem, takze uprava bude "stejnosmerna".

jandu
Příspěvky: 4509
Registrován: 06 úno 2007, 01:00
Bydliště: vých.slovensko

#4 Příspěvek od jandu »

Len tak narýchlo som sa sem pozrel, a marí sa mi, že v niektorom staršom AR je presný popis preladenia s dotknutou časťou schémy. Len si nepamätám číslo. Je to červené AR.

Uživatelský avatar
souba
Příspěvky: 706
Registrován: 21 led 2005, 01:00

Předmět

#5 Příspěvek od souba »

2108 B - SV , KV . Ladění jádrem cívky.
2111 B - SV , KV . Ladění jádrem cívky.
2113 B - VKV1 . VKV2 , VKV3, KV , SV , DV .Ladění varikapem.
2114 B - SV , DV . Ladění jádrem cívky.
Podle mě je nejblíže 2113 B.
Schema 2113 B je v souborech Elekto Bastlírny

Uživatelský avatar
miro41
Příspěvky: 17
Registrován: 18 dub 2005, 02:00
Bydliště: Praha

#6 Příspěvek od miro41 »

radio 2110 mas vv uploaudu

kulik

#7 Příspěvek od kulik »

To: Miro41
presne ono, velmi dekuji

2110B ma napetove ladeny jen UHW (tedy FM). Ve schematu neni patrne rozdeleni odporove drahy ladiciho potenciometru R25 na dve casti (jedna pro kazdou normu; R26, R27 jsou predvolby), ale je to rozhodne velka pomoc. Pocitam to komancove nepustili na papir, protoze mezipasmo pouzivala VB a armada CR a upravou by byl mozny jejich odposlech. Ted uz je to pasé :-)

kulik

to: jandu

#8 Příspěvek od kulik »

Alespon priblizny rocnik toho AR?

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#9 Příspěvek od EKKAR »

To vyklíčování se dělalo integrovaným obvodem MH3ST2, to je integrovaný Schmittův KO, byl tam zapojený tak, že při dosažení určité úrovně Ulad (vršek OIRT pásma) se IO překlopil a výstupem sepnul tranzistor, kterým se zkratovala část děliče nad potenciometrem Ulad, takže výsledné napětí skokově vyletělo na hodnotu nastavující vstupní jednotku na spodek CCIR pásma, nazpátek to fungovalo a funguje s minimální hysterezí taky - potenciometr neměl dělenou dráhu, stejný způsob ladění a vyklíčování "mezipásma" byl i v tunerech TESLA Blava T710, T820A atd... Schéma můžu poskytnout, i když, jak už tady padlo, je to pasé...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

kulik

#10 Příspěvek od kulik »

2110B ma potenciometr deleny - dve 'navazujici' odporove drahy a jeden jezdec na sroubovem zavitu osicky. Obe odporove drahy maji po dvou externich trymrech pro usazeni v pasmu.

Odpovědět

Zpět na „Autorádia“