Úprava rozsahů

Problémy s měřícími přístroji, detektory fyzikálních veličin, detektory kovů a další

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
cackler
Příspěvky: 286
Registrován: 17 pro 2007, 01:00

Úprava rozsahů

#1 Příspěvek od cackler »

základní dotaz :-) Potřebuji upravit dva měřáky na rozsahy 10mA a 200V obojí DC. Protože jsem chudej student tak si nemůžu dovolit skutečný měřáky, ale jen tu čínskou pomstu z GME za pade :-D Na výběr mam vlastně jen z 15V nebo 30V s internim předřadníkem a 3A nebo 10A s externím bočníkem viz http://www.gme.cz/cz/index.php?page=pro ... =331831140

Nějaký hodně podobný měřák byl už komentovám zde http://www.ebastlirna.cz/modules.php?na ... ic&t=21626 ale vlastně žádnej skutečnej závěr nebo měření, jestli opravdu je úplně k ničemu nebo jestli to aspoň měří orientačně.

Chci je použít do zdroje jen jako orientační měřáky, na nic víc dobrý nejsou, ale lepší než nic.

Jde mi o to jaký ty měřáky koupit pro těch 10mA bude asi dobrej ten na 10A, ale nevim jakej pro těch 200V. Jestli by šel taky použít ampérmetr nebo jestli koupit ten na 30V a zkusit nějak kuchnout ten předřadník?

Planuju je koupit v nejbližších dnech, tak se sem vrátim, protože budu potřebovat ještě případnou pomoc s výpočtem a výrobou bočníku a předřadníku :)

Takhle ty měřáky aspoň ozkoušim, když mi teda někdo pomůže, aby ostatní věděli co to je skutečně zač ;)

Uživatelský avatar
Sendyx
Příspěvky: 12118
Registrován: 05 čer 2005, 02:00
Bydliště: Ostrava

#2 Příspěvek od Sendyx »

Co tak raději na Aukro nebo z výprodeje koupit nějaké pořádné panelovky, třeba Metra, nebo poláky ?

Uživatelský avatar
cackler
Příspěvky: 286
Registrován: 17 pro 2007, 01:00

#3 Příspěvek od cackler »

aukce sleduju už dlouho, potřebuju to už konečně dodělat.

Prosím už sem se rozhod, že to chci udělat takto, tak těď bych potřeboval který ty měřáky bude nejlepší koupit.

Uživatelský avatar
Crifodo
Příspěvky: 14471
Registrován: 11 říj 2005, 02:00

#4 Příspěvek od Crifodo »