ELEKTA CTR20T39 EMK pomoc

Servisní část určená pro profesionály

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
mizde
Příspěvky: 37
Registrován: 17 dub 2005, 02:00
Bydliště: Most

ELEKTA CTR20T39 EMK pomoc

#1 Příspěvek od mizde »

Nemáte někdo schema k tomuto televizoru mám problémek s odporem označení na desce R806 je to hned pod I801 je pod ním schovaný.Je totiž spálený na uhel a není tudíž z něho nic vyčíst.Jinak u tohoto televizoru řeším problém s zapínámím již roky se projevoval pomalým spouštěním, někdy až čtvrt hodinky něž naskočila obrazovka až to vyvrcholilo že již spustit nelze.Led stanby je funkční a jestliže nevím tento odpor asi se dále nedostanu.Přivítám všechny zkušenosti a rady co stím.Upozorňuji že jsem pouze amatér, který se maliko do toho sere těm kteří tomu opravdu rozumí a proto chápu všechny kteří mi to tu budou vyčítat a radit jdi stím k odborníkovi.
Ještě maličkost přečtu zněho jen první dva proužky jest to hnědý černý a poslední zlatý.
Přílohy
Snímek 002.jpg
(27.77 KiB) Staženo 87 x

Uživatelský avatar
rnbw
Příspěvky: 32312
Registrován: 21 bře 2006, 01:00
Bydliště: Bratislava

#2 Příspěvek od rnbw »

Elyty si uz za tie roky skontroloval?

Uživatelský avatar
mizde
Příspěvky: 37
Registrován: 17 dub 2005, 02:00
Bydliště: Most

#3 Příspěvek od mizde »

rnbw píše:Elyty si uz za tie roky skontroloval?
našel jsem tam zatím jen jeden vadný tak jsem ho vyměnil

Uživatelský avatar
kokun
Příspěvky: 8693
Registrován: 21 čer 2008, 02:00
Bydliště: Valachy

#4 Příspěvek od kokun »

Na polském fóru píšou, že by to mělo být šasi DAEWOO C520, tak se podívej, jestli to "C 520" není někde na DPS (z horní strany mezi součástkami!) natištěné.
Něco mi říká, že jsem kdysi měl s tou ELEKTOU cosi do činění - ráno se podívám v dílně po tom schématu. To by ale nebylo to DAEWOO, ale vím, že jsem to kdysi tahal z nějakého ruského serveru.
Honza - kokúň
__________________________
Žádný učený z nebe nespadl, ale pitomce jako by shazovali

Uživatelský avatar
mizde