zapalování Felicia

Vše, co se týká elektroniky v automobilech, motocyklech a jiných samohybech

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
ESTRA
Příspěvky: 51
Registrován: 25 úno 2005, 01:00

zapalování Felicia

#1 Příspěvek od ESTRA »

Mám Felicii 1,3 MPI. Startuje perfektně i v současných mrazech na první otočení. Pokud ale chcípnu už zahřátý motor, téměř nejde nastartovat ! Pravděpodobně stříkne benzín na svíčky a nepřeskočí jiskra. :cry:
Na fóru Škoda na toto téma doporučovali vyměnit mnoho různých dílů, často naprosto nesmyslně. Proto zkouším toto fórum, plné elektrikářů, zda nemáte někdo zkušenost uvedeným problémem. :?:
Nejpravděpodobnější se podle fóra Škoda zdála zapalovací lišta. Je přímo na svíčkách a jsou v ní dva transformátory. Je dost drahá abych ji jen tak na vyzkoušení koupil.

Uživatelský avatar
badoch
Příspěvky: 586
Registrován: 23 úno 2005, 01:00
Bydliště: SM
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od badoch »

Na Vagu zkontrolovat snímač teploty (G62 tuším)vody pro řj , pozor budík na přístrojovce má jiný snímač.

Uživatelský avatar
Topik
Příspěvky: 106
Registrován: 27 kvě 2008, 02:00

#3 Příspěvek od Topik »

ESTRA píše:Mám Felicii 1,3 MPI. Startuje perfektně i v současných mrazech na první otočení. Pokud ale chcípnu už zahřátý motor, téměř nejde nastartovat ! Pravděpodobně stříkne benzín na svíčky a nepřeskočí jiskra. :cry:
Na fóru Škoda na toto téma doporučovali vyměnit mnoho různých dílů, často naprosto nesmyslně. Proto zkouším toto fórum, plné elektrikářů, zda nemáte někdo zkušenost uvedeným problémem. :?:
Nejpravděpodobnější se podle fóra Škoda zdála zapalovací lišta. Je přímo na svíčkách a jsou v ní dva transformátory. Je dost drahá abych ji jen tak na vyzkoušení koupil.
..zkontroluj snimac otacek na setrvaku...1.odpor snimace,2.vizualne-muzou na nem byt nabaleny kovove spony, ktere zkresluji start.signal,3.snimac prestava fungovat prave pri zahratym motoru jelikoz se teplotou zmeni odpor-reseni vymena.

Jinak urcite zkontrolovat i snimac vody!
piny 1a3 pri 20stupnich-odpor cca. 1940ohmu
piny 1a3 pri 80stup. - odpor cca.200-400ohmu
Naposledy upravil(a) Topik dne 11 led 2009, 18:55, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
jopo166
Příspěvky: 1238
Registrován: 30 lis 2008, 01:00
Bydliště: Michalovce

#4 Příspěvek od jopo166 »

mal som tten sami problem dlho som startoval ked bol motor zahriaty a za studena startoval mal som vtedi najazdenich 40000km a bolo to cidlo teploti hned na termostate po vymene vsetko OK MAM FELDU

Uživatelský avatar
no_-_name
Příspěvky: 257
Registrován: 13 pro 2007, 01:00
Bydliště: Mladá Boleslav

#5 Příspěvek od no_-_name »

též se přikláním k čidlu teploty vody
~Nestavte se mi na odpor! - Georg Simon Ohm ~

Uživatelský avatar
ESTRA
Příspěvky: 51
Registrován: 25 úno 2005, 01:00

#6 Příspěvek od ESTRA »

Díky všem.
K vyzkoušení se asi dostanu až příští sobotu, protože nemám garáž a venku je pěkná kosa.
Dám vědět, jak to dopadlo. :arrow:
Jirka

D.i.n.g.o

#7 Příspěvek od D.i.n.g.o »

Mìl jsem tentýž problém na Mazdì 323 1,6i z roku 1989 za studena chytla na první otoèení a to i pøi -20°C, po ohøátí motoru nebyl problém aby chytla hned, ale jakmile se odstavilo auto a tøeba za 20minut sem chtìl nastartovat, tak to trvalo daleko déle anìkdy i na nìkolikrát. Tipuju to na to, že vstøikování dává moc bohatou smìs.
(auto je už zrecyklováno, mìl jsem ho dva roky a nikdy žádný jiný problém a to se startováním poøád stejné)

Uživatelský avatar
blahojan
Příspěvky: 93
Registrován: 10 úno 2009, 01:00

#8 Příspěvek od blahojan »

Kontrola cez vag, a ked teplota je ok tak vymen snimac otacok.

Odpovědět

Zpět na „Auto - Moto technika“