Kod origo BLAUPUNKT

Poruchy, opravy, rady, návody (kromě návodů na UNLOCK !)

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Návštěvník

Kod origo BLAUPUNKT

#1 Příspěvek od Návštěvník »

Prosím o radu k autoradiu..viz obr.v pøíloze
BLAUPUNKT-WERKE GMBH
typové èíslo-7649374316
vozidlo fiat punto
Toto pøi !!každém!! zapnutí požaduje zadání kodu.Ten pochopitelnì mám.
Bez zadání kodu po zapnutí napíše "check"(vypnutí kodování nikde v menu není)
Prosím zda by se dalo nìco dìlat aby nepožadovalo pøi každém zapnutí radia kod??
Přílohy
524094662.jpg
(84.09 KiB) Staženo 77 x

Uživatelský avatar
xxxe
Příspěvky: 2340
Registrován: 12 zář 2005, 02:00
Bydliště: Trutnov

#2 Příspěvek od xxxe »

A je dobře zapojený?Vypadá to jako když se vypnutím odpojí ůplně od napájení a proto chce pak znovu kod.Musíš tam mít trvale 12V napájení.(většinou žlutý vodič) i při vypnutém zapalování.

Uživatelský avatar
Maskot
Příspěvky: 1772
Registrován: 19 lis 2004, 01:00
Bydliště: Wien

#3 Příspěvek od Maskot »

Zkontroluj podle obrazku zapojeni,teda pokud se jedna o Punto 2.
Přílohy
punto_radio.jpg
(37.63 KiB) Staženo 199 x

Návštěvník

#4 Příspěvek od Návštěvník »

Zdravím tak jsem radio dal do opravny kde zaroven i autoradia prodavaji,borec to pichl na iso konektory a rikal že to bude nejaka ochrana blaupunktu,že to nebude jenom nejaka blbost.Co se da delat v tomto pripade?Poradi nekdo?

Uživatelský avatar
Hill
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 18898
Registrován: 10 zář 2004, 02:00
Bydliště: Jičín, Český ráj

#5 Příspěvek od Hill »

ISOkonektor se zapojuje dvěma způsoby - jeden má trvalé napájení na pinu A4 (žlutý drát), druhý, spínaný klíčkem, je na A7.
V některých vozidlech není norma ISO dodržená a piny jsou zapojené opačně, t.j. trvale je plus na A7 a klíčkem se pouští na A4.
Zjisti si, jestli v konektoru máš plus trvale a na kterém pinu.
Viz http://www.ebastlirna.cz/images/image_a ... ry_iso.pdf .
Je možné, že je v rádiu jen přerušený přívod trvalého napájení.
Je také možné, že v rádiu ztratil kapacitu elektrolyt, co drží napájení pro paměť, a že se rádio zamkne až poklesem napětí v palubní síti při startování.
Napřed bych šel po těchto věcech, než tvrdit, že je to speciální ochrana BP.

Uživatelský avatar
elektromichal
Příspěvky: 190
Registrován: 09 říj 2003, 02:00
Bydliště: KARVINA
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od elektromichal »

ja jen k tomu servisu,když to pøipojil na iso konektor bez auta,tak to
piše CHECK ,radio je urèitì MID ,èeka pøipojeni sbìrnice CAN :-)
maš to original radio v autì,nebo je druhe? z nìjakeho jineho punta?
nevypina ti nahodou po 20 minutach hrani samo?

Návštěvník

#7 Příspěvek od Návštěvník »

elektromichal píše:ja jen k tomu servisu,když to pøipojil na iso konektor bez auta,tak to
piše CHECK ,radio je urèitì MID ,èeka pøipojeni sbìrnice CAN :-)
maš to original radio v autì,nebo je druhe? z nìjakeho jineho punta?
nevypina ti nahodou po 20 minutach hrani samo?
Ano radio je z jineho punta drazil jsem ho na aukru sice nevypiná po dvaceti minutach ale nejspis to bude tento problem.Co se da delat v tomto pripade?

Uživatelský avatar
elektromichal
Příspěvky: 190
Registrován: 09 říj 2003, 02:00
Bydliště: KARVINA
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od elektromichal »

koupit ještì auto,z ktereho je :D
domnivam se teoreticky,že jsi v autì mìl i pøed tim
radio MID, to komunikuje s autem,když neni ve svem
autì chce pokažde kod,potykam se se stejnym problemem
radio je MID ale v autì neni CAN,pøepsana eeproma,
radio hraje 20 minut a vypne se 8-)

Uživatelský avatar
gino
Příspěvky: 343
Registrován: 17 říj 2008, 02:00
Bydliště: Prešovský kraj, SR

#9 Příspěvek od gino »

Toto autorádio ťahá overenie aj z kódu autorádia a potom aj z immobilizéra v originál aute kde bolo montované.

Uživatelský avatar
TomasX
Příspěvky: 630
Registrován: 12 srp 2005, 02:00

#10 Příspěvek od TomasX »

elektromichal píše:ja jen k tomu servisu,když to připojil na iso konektor bez auta,tak to
piše CHECK ,radio je určitě MID ,čeka připojeni sběrnice CAN :-)
maš to original radio v autě,nebo je druhe? z nějakeho jineho punta?
nevypina ti nahodou po 20 minutach hrani samo?
Prosímtě a jak by to auto dostali do radioservisu?
Machr jsme každý, ovšem vždy v oboru někoho druhého ...

Uživatelský avatar
elektromichal
Příspěvky: 190
Registrován: 09 říj 2003, 02:00
Bydliště: KARVINA
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od elektromichal »

:(
Naposledy upravil(a) elektromichal dne 25 úno 2009, 19:21, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
ferys
Příspěvky: 91
Registrován: 27 úno 2006, 01:00

#12 Příspěvek od ferys »

elektro michal je tam 95160 ?
Zdravim ferys

Uživatelský avatar
TomasX
Příspěvky: 630
Registrován: 12 srp 2005, 02:00

#13 Příspěvek od TomasX »

elektromichal píše:.....,ja ji přepsal,radio zapnu,nechce po mně kod při zapnuti ,ale vypine se,.....
Tak to se asi vloudila chybička :lol:
Tohle se mě ještě nestalo. Přepíšu EEPROM - zadám kód - a hraju stále, ne jen 19 minut. :lol:
To s tím připojením na CAN je nějaká pověra?
Když nemáš "po ruce" CAN - zadáš kód a hraješ, když máš CAN - jenom zapneš zapalování a hraješ taky.
Machr jsme každý, ovšem vždy v oboru někoho druhého ...

Uživatelský avatar
PTAZZ
Příspěvky: 308
Registrován: 15 úno 2007, 01:00
Bydliště: Velvary
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od PTAZZ »

TomasX píše:
elektromichal píše:.....,ja ji přepsal,radio zapnu,nechce po mně kod při zapnuti ,ale vypine se,.....
Tak to se asi vloudila chybička :lol:
Tohle se mě ještě nestalo. Přepíšu EEPROM - zadám kód - a hraju stále, ne jen 19 minut. :lol:
To s tím připojením na CAN je nějaká pověra?
Když nemáš "po ruce" CAN - zadáš kód a hraješ, když máš CAN - jenom zapneš zapalování a hraješ taky.
Povera to neni já to mam taky tak zhruba po pul hodince,mam dvoudinový ve vw passat,ale neni zapojený na CAN a je to tak.
Kdysi jsem byl strašně namyšlený, ale teď?! Teď už nemám chybu :-D

emichal

#15 Příspěvek od emichal »

tak už jsem na to pøišel :(
to mi nìkdo nemohl poradit,že se zapojuje
3,7,8 a ne 4,7,8 :D
to vypinani je funkce radia,když vytahneš
klièek,samo se vypne 8-)

Odpovědět

Zpět na „Autorádia“