krimpovat ci letovat
Moderátor: Moderátoři
krimpovat ci letovat
Ahoj,
viem ze sa to tu uz riesilo.. Letovanie kabla do konektoru v autotechnike pri pouziti olovnateho cinu - ma to nejake minusy?
viem ze sa to tu uz riesilo.. Letovanie kabla do konektoru v autotechnike pri pouziti olovnateho cinu - ma to nejake minusy?
Co jsem se bavil se servisáky (autoelektrika), podle jejich mínění je dobře nakrimpovaný faston, nějakým převlekem nebo nátěrem ochranné hmoty chráněný před agresivním prostředím v autě (rozdíly teplot, nejrůznější provozní hmoty, voda nebo sůl z posypu) asi 10x spolehlivější spoj, než pouze připájený vodič - autolicna. Plné dráty se ve vozidlových instalacích snad vůbec nepoužívají (pomíjím vinutí cívek - tam je drát zpevněn utažením a impregnací) z důvodů nesnadné instalace při montáži a menší odolnosti proti vibracím..
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!