Bodovka
Moderátor: Moderátoři
Bodovka
Zdravim tak jsem dneska přišel ke svému luxusnímu vozu Škoda 120L a koukám u spolujezce mokrej koberec tak důmám jak je to možný...posléze ho odhrnu a skrz podlahu u podběhu koukám na asfalt díra asi 3cm okolo...tak si říkám že by stím chtělo něco udělat...no tak si to jen tak rozmejšlim že by stačilo to schnilý odříznout...navařit autogenem novej plech a v tom lemu to sbodovat...no s autogenem by problém nebyl ale bodovku nemam a tak jsem koukal po bodovkách všechny nehorázně drahý...tak už jsem hledal samodomo a našel jsem pár konstrukcí s převinutým motem a zarazila mě jedna věc že to trafo bude tvrdý a v konstrukcích se stím vůbec nezabívají.A když s tím budu dělat delší dobu tak se mě primár odporoučí a to nemluvím o tom co na to bude říkat jistič...nechtělo by do primáru dát odpor ?A neví někdo kolik má být Uo a za další jaký je potřebný proud na spečení (provaření) 2 plechů síly 2mm ? ...díky
Poslední slova před smrtí: ''nebojte to je nulák''....Praskla žárovka:''vyměň všechny elity''
Ty proudy pro 1 bod o průměru cca 2-2,5mm se počítají proudy v řádu desítek až stovek A, doba trvání desetiny sekundy - dělá se to počítáním půlvln, vpustěných do primáru trafa tyristorem.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!
A vyplatí se ti kvůli tomu stavět bodovku?Co takhle ten lem navrtat a tim autogenem ty dírky provařit?Jinak je lepší COčko.Pak to tak nehnije.
U bodovky se potkáš s problémem,a to s měděnejma hrotama.Brzy se ti rozplácnou a nebude to provařovat.Je to tim že nebudou chlazený a změknou.
U bodovky se potkáš s problémem,a to s měděnejma hrotama.Brzy se ti rozplácnou a nebude to provařovat.Je to tim že nebudou chlazený a změknou.
Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat
A nestačilo by to řídit jenom časem než pouštěním jednotlivích 1/2 period to by znamenalo 100 pulzů/1s na řídící elektrodu tyristoru a komparátorem spínat když je sinusovka v 0...je to složitější....ale teď nastává otázka co by to dělalo za bordel to spínat jenom v čase....?A jen tak podotýkám mikroprocesory jsou pro mě španělská vesnice
Poslední slova před smrtí: ''nebojte to je nulák''....Praskla žárovka:''vyměň všechny elity''
To je drahý...ono i ty prahy by chtěly vyměnit hevér zalézá vesele dovnitř...tak by se ta bodovka docela hodila...myslím že těm prahům už nepomůže ani svěcená voda...a víc věcí na autě vypadá podobně a do šrotu moje vozítko dávat nebudu..
Poslední slova před smrtí: ''nebojte to je nulák''....Praskla žárovka:''vyměň všechny elity''
NO bodovku som si spravil.... lezi zaviata prachom .... podol som par spojov.
Ak by si chcel bodovat nieco na aute pocitam vela zvarov za kratky cas...tak chladenia vinutia napr olejom + chladic k tomu a to nehovorim o hrotoch na bodovke tie sa tiz zahrievaju.
CHce to nenormalne prudy na boddovanie a 2mm + 2mm je hoooooooooooooooodne.
TEn lem som videl robeny CO ckou .. male bodky zvaru na hrane.....
Ak by si chcel bodovat nieco na aute pocitam vela zvarov za kratky cas...tak chladenia vinutia napr olejom + chladic k tomu a to nehovorim o hrotoch na bodovke tie sa tiz zahrievaju.
CHce to nenormalne prudy na boddovanie a 2mm + 2mm je hoooooooooooooooodne.
TEn lem som videl robeny CO ckou .. male bodky zvaru na hrane.....
Bodovku bych Ti vůbec nedoporučoval . Kromě toho moc proudu potřebuješ mít taky "dobrý" kontakt mezi bodovanými díly . Prostě pro zer absolutně nevyhovující , nehledě na to , že potřebuješ vařit " na plocho" a tam se nechytáš vůbec . COčko je dobrý , ale stejně musíš místa svarů obrousit do skoro čistého stavu kovového povrchu . COčko má dvě základní výhody proti autogenu . Sváříš jen v Tebou přesně určenou chvíli a dobu sváru . Dají se tak zaflikovat díry i na velmi problematickém (prožraném) okolí , které by jsi ani autogenem nedokázal svařit . A proti autogenu vskutku svar a hlavně přilehlá místa méně korodují . Autogen je zas nedostižný v tom , že mu do určité míry nevadí znečištění povrchů , ani nátěr . Sám lepím jezdící autovraky COčkem .
Pekné kúsky, zvlášť sa mi zapáčila 720 AD-3. Pripadá mi to zpredu niečo medzi 120LS/GLS a staršími typmi BMW(aspoň na fotke to vyzerá pekne široké). Ak to má zadok aspoň ako ten prototyp ID tak by to stálo za vyskúšanie. Povedal by som že to vyzerá lepšie ako T613-1.Crifodo píše:když jsme u těch plechovek, viděli jste tohle?
člověk z toho má až divnej pocit.
Včetně diskuse
Pridávam nejaký ten odkaz:
http://bmwfanda.szm.sk/history/1969/0404_832.jpg
http://ned.ronet.ru/0/Skoda%20120%20LS%20(1976-83).jpg
Cahnov axióm: "Zlyhali všetky pokusy, je načase prečítať si návod.''
No to by bylo určitě rychlejší koupit jiný ale tohle je můj miláček...a taky do něj budu cpát motor Felicia 1,3 4bod....to bude síla na dálnici ...jinak tak kastle je dost sežraná...jediný co nehnije jsou skla ...ale mohli by jste napsat něco k tématu...
Poslední slova před smrtí: ''nebojte to je nulák''....Praskla žárovka:''vyměň všechny elity''
- zdenoeddie
- Příspěvky: 2411
- Registrován: 31 říj 2007, 01:00
- Bydliště: uz len Presov :)
- Kontaktovat uživatele:
z felicie agregat do MB?nxn píše:No to by bylo určitě rychlejší koupit jiný ale tohle je můj miláček...a taky do něj budu cpát motor Felicia 1,3 4bod....to bude síla na dálnici ...jinak tak kastle je dost sežraná...jediný co nehnije jsou skla ...ale mohli by jste napsat něco k tématu...
uz len papierovo sa mi zda ze sa to neda, a nebojis sa, ze Ti ostane len volant v ruke?
No s papírama si zase tak hlavu nelámu už těď tam je motor z jiný 120 horší bude až příjde technická...no a s tim volantem to se až zas tak nebojim...no ale to bude sranda až auťáky bude předjíždět stodváca
Poslední slova před smrtí: ''nebojte to je nulák''....Praskla žárovka:''vyměň všechny elity''