Aktivátor (regenerátor) olověných baterií 12 V

Vše, co se týká elektroniky v automobilech, motocyklech a jiných samohybech

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
badoch
Příspěvky: 586
Registrován: 23 úno 2005, 01:00
Bydliště: SM
Kontaktovat uživatele:

Aktivátor (regenerátor) olověných baterií 12 V

#1 Příspěvek od badoch »

Vážení viděl někdo někdy toto?http://www.conrad.cz/detailpage.asp?DPG=46474

Uživatelský avatar
Artaban001
Příspěvky: 9457
Registrován: 01 dub 2004, 02:00
Bydliště: Pendrov

#2 Příspěvek od Artaban001 »

Koukal jsem na to, cetl jsem i navod k obsluze a musim rict, ze to hranici skoro z WM magazinem propagovanou nabijecku ALADIN, ktera je totalni bluf. Pochopil jsem, ze se uvnitř nabiji pres menic nejaky kodan na vyssi napeti a pak se natvrdo vybije do baterie (ktera to zivi). Nevim, jestli nejaka dlouha pauza vybijeni a pak prudky proudovy impuls, ktery na 100% nepokryje spotrebovanou energii , protoze menic ma nejaky ztraty -
(podobne funguje i ten ALADIN, akorat, ze se tady netvrdi, ze z jedne baterie se nabiji plne tri dalsi, ale ze to regeneruje baterii). No zkratka, nevim, jestli to ma nejakej vliv na stav baterie.

Vim, ze "setrny " nabijecky nabiji autobaterie pulsne, a v mezerach mezi pulzy se baterie kratce vybiji mensim proudem. Udajne to dokaze ozivit
castecne vadnou baterii.

Uživatelský avatar
Dikobraz
Příspěvky: 910
Registrován: 17 říj 2004, 02:00
Bydliště: Ostrava

zlodějina

#3 Příspěvek od Dikobraz »

Zdravím Perpetum mobile ještě nikdo nevymyslel a tadyta blbost se tomu velmi podobá. Ty peníze raději vyhoď oknem uděláš radost aspoň někomu jinému.

Uživatelský avatar
Mourek
Příspěvky: 1285
Registrován: 17 zář 2005, 02:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Mourek »

myslím ž e je to nesmysl, vadné baterce už nepomůže nic, kromě recyklace

Uživatelský avatar
eljaro
Příspěvky: 441
Registrován: 03 pro 2004, 01:00
Bydliště: Krnov
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od eljaro »

jo jo kdo viděl rozebranou baterku tak ví že když začne zarůstat tak je poni a nic uč to olovo nedostane spátky do těch elektrod tam kde bylo!
jedna věc je nešetrné zacházení a druhá pak vadná baterie !
:evil: proti nešetrnému zacházení je olovo jak-štak odolné ! akorát nesmí vyschnout ! pak je z pravidla pozdě :!: kdy začne krystalizovat tak zpět to jde jen v tavící peci :D :!:

Uživatelský avatar
jasin
Příspěvky: 1440
Registrován: 22 úno 2005, 01:00
Bydliště: Kunratice u Prahy

artaban

#6 Příspěvek od jasin »

Artaban má pravdu, jenže zapomíná, že uvedená funkce je v chodu jen při běhu motoru, když je baterie nabíjena. Je skutečně možné, že se proces sulfatace zastaví nebo i zlepší.
Když nabíjení neběží (napětí <13 V), tak se ta věcička zřejmě vypne.

Uživatelský avatar
Artaban001
Příspěvky: 9457
Registrován: 01 dub 2004, 02:00
Bydliště: Pendrov

#7 Příspěvek od Artaban001 »

Jasin: - Pokud to bude tak osetreno, jak rikas, tak budiz, Ale mam jiste zkusenosti s touto firmou, takze nektere jejich nabizene produkty beru s rezervou.
Otazka je, jestli ty napetovy spicky, co to produkuje, aby to protlacilo tech avizovanych 80 az 100A neco prinejlepsim "nezblbnou" v palubni siti auta..

Uživatelský avatar
badoch
Příspěvky: 586
Registrován: 23 úno 2005, 01:00
Bydliště: SM
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od badoch »

Artaban001 píše:Jasin: - Pokud to bude tak osetreno, jak rikas, tak budiz, Ale mam jiste zkusenosti s touto firmou, takze nektere jejich nabizene produkty beru s rezervou.

Otazka je, jestli ty napetovy spicky, co to produkuje, aby to protlacilo tech avizovanych 80 az 100A neco prinejlepsim "nezblbnou" v palubni siti auta..
Jj, taky bych to raději neriskoval :lol: Jinak mám už mnoho let udělanou nabíječku pulsní (jak bylo už zde uvedeno) Jednocestné usměrnění a v druhé půlvlně se to přes odpor opět vybíjí...... Zkušenosti po cca 10 letech -možná dýl. Baterie AFA 44Ah mi v š125L vydržela skoro 7 let, (zhruba 2x zarok vybití s okamžitým nabitím touto nabíječkou, druhá podle mne jezdí dodnes (auto jsem prodal baterka byla kousek po záruce) a teď to nemám důvod používat. Baterka se stačí dobít.

Otázkou je jestli to mělo /má nějaký efekt, a při cenách baterií nových to experimentování nemá cenu.

Uživatelský avatar
Miradim
Příspěvky: 207
Registrován: 29 říj 2005, 02:00

Re: Aktivátor (regenerátor) olověných baterií 12 V

#9 Příspěvek od Miradim »

Tak tuto blbůstku si koupil můj kamarad do Škodovky stím ,že bude mít v zimě lepší startování a podobné blbiny co tam výrobce uvádí.Bliká to hezky,ale to je to jediný co to snad umí.Za dva dni stání už Škodovku nenatočil.Kdyby to mělo mít takové účinky na akumulátor,tak proč už tento převratný vynález nemontují výrobci do aut. Kdo zná problematiku olověných akumulátoru,tak se tomu musí zasmát.Plně souhlasím,že je lepší ty peníze vyhodit oknem a udělat aspoň někomu radost.Kamarád si ale nedá říct a baterku nabíjí a nabíjí a čeká kdy se mu baterka zregerenuje a bude zase jako nová.Jsem zvědavej jak dlouho to vydrží.

Uživatelský avatar
Nagant
Příspěvky: 1051
Registrován: 11 lis 2005, 01:00
Bydliště: Hradec Králové

#10 Příspěvek od Nagant »

U Conrada je taky problém, že tam vše stojí asi tak 3x víc než jinde.
Snad jen u výprodejů bývají dobré ceny.

A pak ty popisy výrobků, vzniklé doslovným překladem z němčiny - brr!. :evil:

Odpovědět

Zpět na „Auto - Moto technika“