nabijacka baterii elite17-160

Poruchy, opravy, rady, návody

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
milan810i
Příspěvky: 74
Registrován: 27 pro 2009, 01:00
Bydliště: stara tura

nabijacka baterii elite17-160

#1 Příspěvek od milan810i »

nemate nahodou niekto schemu na tuto nabijacku dakujem,kamarat my doniesol opravit tuto nabijacku elite 17 a rozobral mostik do srobika a tam je taky mostik hlinikovy usmernovac a su tam 3 diody vadne ale to by nebol problem vymenit keby on nebol rozobral do srobika ten mostik a ja ho neviem zlozit tak preto potrebujem tu schemu dik za rady

Uživatelský avatar
procesor
Příspěvky: 5284
Registrován: 02 říj 2009, 02:00
Bydliště: PO

#2 Příspěvek od procesor »

Na "hliníkový môstik" schému netreba.
Pofoť, niekto ti poradí.

Uživatelský avatar
BOBOBO
Příspěvky: 18110
Registrován: 25 úno 2008, 01:00
Bydliště: Rychnovsko

#3 Příspěvek od BOBOBO »

Do 50A se dělá dnes toto . Jde použít jako plný grec nebo i pro trafo se středem .
Přílohy
můstek.PNG
(141.97 KiB) Staženo 40 x

Uživatelský avatar
milan810i
Příspěvky: 74
Registrován: 27 pro 2009, 01:00
Bydliště: stara tura

#4 Příspěvek od milan810i »

ale z tim sa da aj startovat vydrzi to ten mostik?lebo kratkodobo znesie 150 amper trvale 16 amper,dik za rady,neviete aky typ mostika tam pouzit?

Uživatelský avatar
BOBOBO
Příspěvky: 18110
Registrován: 25 úno 2008, 01:00
Bydliště: Rychnovsko

#5 Příspěvek od BOBOBO »

KBPC25 špičkově 300A , KBPC 35 špičkově 400A

Uživatelský avatar
milan810i
Příspěvky: 74
Registrován: 27 pro 2009, 01:00
Bydliště: stara tura

#6 Příspěvek od milan810i »

ok dik moc dam tam kbpc5010 momentalne iny mostik nemam poruke

Uživatelský avatar
vladom
Příspěvky: 317
Registrován: 11 zář 2008, 02:00
Bydliště: Prievidzsko

#7 Příspěvek od vladom »

Nechci nikoho urazit, ale tyhle moderní součástky mají tyhle údaje snad jen v katalogu. Čipy těch diod jsou většinou zalité tou černou zalévací hmotou a nemají dobrý tepelný kontakt s tou "hliníkovou kostkou" která je navíc křivá a nedá se rozumně upevnit na chladič. Následkem zlého odvodu tepla "odcházejí" už při 20A, na 300A je lépe zapomenout, tak krátký impuls se v nabíječce ani nevyskytuje. Při pokusu o nastartování auta jde usměrňovač do věčných lovišť. Myslím že staré teslácké diody např KY708-12 nebo jiné výkonnější typy vydržely víc a daly se líp uchladit.

Uživatelský avatar
patrikvarga
Příspěvky: 1062
Registrován: 24 dub 2007, 02:00

#8 Příspěvek od patrikvarga »

milan810i
Aké tam boli diódy ?
Tá kocka to podľa mňa nevydrží., hlavne pri štartovaní. Tá špička 400A môže, konkrétne u tvojho typu, trvať 8ms.

Uživatelský avatar
BOBOBO
Příspěvky: 18110
Registrován: 25 úno 2008, 01:00
Bydliště: Rychnovsko

#9 Příspěvek od BOBOBO »


Uživatelský avatar
vladom
Příspěvky: 317
Registrován: 11 zář 2008, 02:00
Bydliště: Prievidzsko

#10 Příspěvek od vladom »


Uživatelský avatar
milan810i
Příspěvky: 74
Registrován: 27 pro 2009, 01:00
Bydliště: stara tura

patrikvarga

#11 Příspěvek od milan810i »

tak diody v tom mostiku boly T25-4 ale neviem sa dopatrat na kolko su amper som rozmislal tam dat diody z alternatora

Uživatelský avatar
patrikvarga
Příspěvky: 1062
Registrován: 24 dub 2007, 02:00

#12 Příspěvek od patrikvarga »

To by mal byť tyristor 25A/400V , ak sa nemýlim.
Podľa značenia CKD.

Odpovědět

Zpět na „Svářečky, UPS, nabíječe, měniče, zdroje, trafa a další“