Zařízení pro Canon

Poruchy, opravy, rady, návody

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Natacha
Příspěvky: 1
Registrován: 24 črc 2010, 02:00

Zařízení pro Canon

#1 Příspěvek od Natacha »

Jsem nováček ve fotografii. Koupil jsem si Canon, a prodávající mi řekl, že je profesionální zařízení pro Canon. je jako tento:
http://www.tinydeal.com/R004/vbr5708-p-5122.html
To může zdvojnásobit kapacitu baterie můj fotoaparát, a fotografie mohou být jasnější. pravda? Je to užitečné? Chci své nápady, děkuji

Uživatelský avatar
procesor
Příspěvky: 5284
Registrován: 02 říj 2009, 02:00
Bydliště: PO

#2 Příspěvek od procesor »

Je to iba iná väčšia batéria (simultánne pre dva typy).
Čistotu (nie jasnosť) dosiahneš aj priviazaním tehly k telu fotoaparátu. Kto má parkinsona je lepšia zámková dlažobná kocka.
Pre začiatočníka určite stačí zabudovaná stabilizácia obrazu, ktorú novšie typy "canonov" majú.

Uživatelský avatar
DiGiCo
Příspěvky: 331
Registrován: 11 črc 2006, 02:00
Bydliště: Trutnovsko
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od DiGiCo »

No v popisu toho battery gripu píší mimochodem i to, že dodává fotoaparátu lepší stabilitu, čímž zajistí "super clear photo effect" (čili něco jako super čistou / jasnou fotografii). Tak nevím, připomíná mi to výrobky z teleshoppingu...

Uživatelský avatar
Crifodo
Příspěvky: 14471
Registrován: 11 říj 2005, 02:00

#4 Příspěvek od Crifodo »

95% toho gripu bude reklamní efekt, zbytek možná užitná hodnota. Objektiv buď má kvalitní optický stabilizátor a žádné závaží nepotřebuje, nebo nemá a pak mu závaží moc nepomůže.
pokud se dostaneš s časy někam k 1/15, stejně potřebuješ jedinou věc, neměnnou už od Daguerra: STATIV.

Uživatelský avatar
PavelFF
Příspěvky: 4796
Registrován: 18 úno 2008, 01:00
Bydliště: Brno

#5 Příspěvek od PavelFF »

Nehledě na to, že se výrobce chlubí tím, že je výrobek "Lightweight". Což je v protikladu s funkcí lapače otřesů.

Uživatelský avatar
Razitko
Příspěvky: 26
Registrován: 06 kvě 2005, 02:00