VCR Sony SLV-E580-Tracking

Poruchy, opravy, tipy, triky, servisní menu

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
xmarty08
Příspěvky: 256
Registrován: 10 črc 2005, 02:00

VCR Sony SLV-E580-Tracking

#1 Příspěvek od xmarty08 »

Přeji hezký den, mám tu takovou nic moc závadu, při přehrávání záznamu se neudrží dlouho pěknej obraz, chvílema jde dobře(tak 10-20vteřin) a chvílema se rozhodí, jako kdyby video treckovalo, zvuk jde dobře stále. Jak bych mohl ověřit správné nastavení a snímání AC hlavy? Nebo kde jinde hledat problém? Díky, Martin

Uživatelský avatar
bumpkin
Příspěvky: 163
Registrován: 02 říj 2004, 02:00

#2 Příspěvek od bumpkin »

Zacal bych cistenim a vymenou kladky.

Uživatelský avatar
xmarty08
Příspěvky: 256
Registrován: 10 črc 2005, 02:00

#3 Příspěvek od xmarty08 »

U toho to zacalo, původně mi sem to video dali s tím, že ničí kazety, tak jsem dal do kupy mechaniku a ted tohle...moje smula, ze sem si pred tím to video nepustil, ale bylo v takovym stavu, že sem tam kazetu nechtěl ani dávat...

Uživatelský avatar
xmarty08
Příspěvky: 256
Registrován: 10 črc 2005, 02:00

#4 Příspěvek od xmarty08 »

To vážně nikdo nemáte žádnou radu? Už jsem i projel skoro všechny koníky, mimo zdroje a stále se to nelepší. Když odpojím propojení mezi AC hlavou a deskou, tak obraz na chvíli naběhne a ztratí se úplně...nevím jestli je u Sony normální, že po založení kazety zabliká auto tracking, rozhodí obraz a nechá to tak-nesnaží se dál trackovat :?: Prosím, prosím-poraďte

Uživatelský avatar
DjRix
Příspěvky: 1247
Registrován: 30 dub 2005, 02:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od DjRix »

No vždyť jsi to na začátku napsal sám,že to je nastavením AC,co dalšího radit? Kontola AC se dá udělat osciloskopem na synchro signál nastavit co nelepší intenzitu na už nahrané kazetě.Jakej to má capstan motor? Jsou na jeho desce nějaký elyty (3 kusy stejé kapacity tak 100-470uF)??
Klídek chlapi,to je nulák...

Uživatelský avatar
xmarty08