Jawa Mustang
Moderátor: Moderátoři
Jawa Mustang
Nevíte někdo,jak přesně vypadají tvarově a rozměrově tyčky vypínání spojky? Prý tam snad jsou dvě a mezi něma kulička.
To,že někdo dělá věci jinak než by jsi je dělal Ty ještě neznamená,že to dělá špatně.
Nemám zájem o korekci pravopisu.
Nemám zájem o korekci pravopisu.
Jeden web vhodný ke studiu i dotazům: http://www.jawa-50.cz/ ...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!
Díky kluci,tak tam má být opravdu jedna kratší,kulička ,druhá delší.Uřezal jsem to z 5ty hlazenky,na chvíli to vydrží.Díky všem.Teď laboruju se zapalováním.Některá z cívek je prošvihlá.
To,že někdo dělá věci jinak než by jsi je dělal Ty ještě neznamená,že to dělá špatně.
Nemám zájem o korekci pravopisu.
Nemám zájem o korekci pravopisu.
Indukčka má mírný svod na kostru.Nebudu pokoušet štěstí a vyměním i zapalovací cívku,protože to leželo několik let ve vlhku.
To BOBOBO: Jak jsi to myslel,jako že slábnou magnety?
Edit: s tím maximem je to pravda,ale na druhou stranu oblast,kde se indukuje nepětí v zapalovací cívce je dost široká,takže by neměl být problém se trefit i do předstihu.
To BOBOBO: Jak jsi to myslel,jako že slábnou magnety?
Edit: s tím maximem je to pravda,ale na druhou stranu oblast,kde se indukuje nepětí v zapalovací cívce je dost široká,takže by neměl být problém se trefit i do předstihu.
To,že někdo dělá věci jinak než by jsi je dělal Ty ještě neznamená,že to dělá špatně.
Nemám zájem o korekci pravopisu.
Nemám zájem o korekci pravopisu.
Nemůžu to rozchodit ani zza prase.Jiskru mi to háže,ale po několika protočení je svíčka suchá.Ještě vyčistím podruhé karbec,ale moc nevěřím,že je to vněm. Při protáčení to fluská z karbecu do sání vzduchu benzín,ale nen a ne zapálit.Je to celé volaké čudné.
To,že někdo dělá věci jinak než by jsi je dělal Ty ještě neznamená,že to dělá špatně.
Nemám zájem o korekci pravopisu.
Nemám zájem o korekci pravopisu.
Kondík je samozřejmě dobrý(nový). Jiskra je parádní,díval jsem se teď jak se trochu setmělo.
Ten karbec ještě prohlídnu,zítra ráno.Jen pro zajímavost jsem měřil kompres a naměřil jsem necelé 4Atm,takže asi dobrý.No jak pokročím dám vědět.Ale co si vzpomínám,tak tyhle stroje bylo problém rozchodit pokud déle stály.Jen doufám,že to nebude v kartrech.Bych se asi pos...
Ten karbec ještě prohlídnu,zítra ráno.Jen pro zajímavost jsem měřil kompres a naměřil jsem necelé 4Atm,takže asi dobrý.No jak pokročím dám vědět.Ale co si vzpomínám,tak tyhle stroje bylo problém rozchodit pokud déle stály.Jen doufám,že to nebude v kartrech.Bych se asi pos...
To,že někdo dělá věci jinak než by jsi je dělal Ty ještě neznamená,že to dělá špatně.
Nemám zájem o korekci pravopisu.
Nemám zájem o korekci pravopisu.
Když jsem svýho starýho "chrchla" (kde mu je jen konec...?) nemohl našlápnout, pomáhalo vzít 2ml injekční stříkačku, nabrat do ní tak za půlku benzínu (asi 1ml), oddělat koleno filtru, rukojetí plynu otočenou na max. otevřít šoupátko a celý obsah stříkačky "prásknout" otevřeným karbcem do kolínka vedoucího dolů do karteru - a pak našlapávat. Někdy se stalo, že zbytky M2T po vypaření benzínové složky zalepily volnoběžnou trysku - a tímhle motor vyjel do otáček a podtlakem vycucnul "špunt z trysky". To samý pomáhalo při startování za mrazů - když jsem jako frajer největší jezdil i v zimě... Jinak to slábnutí magnetů potvrzuju, měl jsem dokonce magnet, který byl fungl nový a přesto jsem s ním nedokázal fichtla našlápnout - prostě maximum indukce bylo někde úplně jinde, než kde odskakovaly kontakty přerušovače... A protože jiný jsem neměl (starý nebyl schopný vůbec ani hodit jiskru), vyřešilo to až tyristorové zapalko podle jednoho starého Amára (vyšlo i ve sborníku Udělej-Urob si sám), kde je nejdřív nabíjen kondenzátor na napětí cca 150-200V a ten je vybíjen přes tyristor do zapalovací cívky. Dnes už bych volil měničovou konstrukci (proud z magneta nejdříve usměrnit a až pak rozsekat střídačem a transformovat výš - výsledek je mnohem stabilnější, i když konstrukce je složitější) spíš než přímou transformaci - ale tenkrát mi to zachránilo stroj...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!