Skylink - co se tam děje?

Vše co se týká satelitní techniky a dekodérů

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Killroy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4147
Registrován: 08 pro 2007, 01:00
Bydliště: Plzeňsko

Skylink - co se tam děje?

#1 Příspěvek od Killroy »

Nedávno jsem kritizoval přístup společnosti Digi TV ke svým zákazníkům. Po poslední zkušenosti se Skylinkem mám pocit, že už i ten Skylink se chová stejně. Ač momentálně čerpám dva balíčky, od 1.7 mi kromě několika volných programů (Óčko, CT24. STIL, TV8.. ) nic dalšího nefunguje a nemůžu s tím vůbec hnout.
Restart přijímače nebo refresch karty nepomáhá. Na zákaznický servis 595694310 jsem už volal od pondělka snad 20x, ráno, odpoledne a co já vím kdy. Bohužel není možno se dovolat, akorát si člověk xkrát dokola vyslechne (a zaplatí) krásný žvásty z automatu o plném vytížení operátorů. Napsal jsem jim už tři maily a zatím bez jakékoliv reakce. Jsem zákazník dlouhodobě využívající jejich placených služeb a neskutečně mi s tímhle přístupem začínají srát.. :twisted: :twisted: :twisted:

Dotaz zní: jak postupovat dál, případně zná někdo nějaký jiný kontakt, třeba telefon na který se tam dá dovolat?

Uživatelský avatar
KUBO
Příspěvky: 3713
Registrován: 30 říj 2005, 02:00
Bydliště: VT SLOVAKIA

#2 Příspěvek od KUBO »

Karta je stará CRW? Keby som vedel jej číslo tak by som skúsil refresh cez servisný web Skylinku.
„Hľadáme nepoznané, spoznávame nehľadané. Strácame to cenné, ceníme si až stratené. Milujeme všetko zradné a zrádzame milované.”
Pozdravuje Vás Martin

Uživatelský avatar
Killroy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4147
Registrován: 08 pro 2007, 01:00
Bydliště: Plzeňsko

#3 Příspěvek od Killroy »

Ne, je to Irdeto ICE (karta výměna) a refresch už se tam poslal dvakrát. Bohužel bez úspěchu.. Číslo karty v SZ..



.
Na SZ a maily od uživatelů se žádným přínosem pro toto fórum zásadně neodpovídám a mažu je bez přečtení…

Uživatelský avatar
biker77
Příspěvky: 214
Registrován: 20 úno 2011, 01:00
Bydliště: Rakovník

#4 Příspěvek od biker77 »

Musím se přidat včera jsem zákošovi nastavoval parobolu - STB měl vlastní nějakýho Mascoma karta skylink když jsem odcházel šlo vše po 2 hodinách telefonát že něco nejde a dnes kromě FTA nejde nic.

Uživatelský avatar
KUBO
Příspěvky: 3713
Registrován: 30 říj 2005, 02:00
Bydliště: VT SLOVAKIA

#5 Příspěvek od KUBO »

Neviem aký máte prijímač a soft. Či náhodou nieje zapnutý bloker a zápisi neprejdú. Trebalo by kartu vyskúšať u niekoho v prijímači komu funguje. Nakoniec môže byť aj chybná karta, ale to sa veľmi nestáva.
„Hľadáme nepoznané, spoznávame nehľadané. Strácame to cenné, ceníme si až stratené. Milujeme všetko zradné a zrádzame milované.”
Pozdravuje Vás Martin

Uživatelský avatar
biker77
Příspěvky: 214
Registrován: 20 úno 2011, 01:00
Bydliště: Rakovník

#6 Příspěvek od biker77 »

Přijímač byl akorát přemístěn na jiné místo a si jich běhají tisíce. Tak nevím...

Uživatelský avatar
rezis
Příspěvky: 5148
Registrován: 17 lis 2005, 01:00

#7 Příspěvek od rezis »

Nevím co tam mají nebo nemají. Asi měsíc zpátky mi taky přestalo chodit vše kódované. Dvakrát refresh a nic. Jel jsem na prodejnu dal jim tam kartu - odpoledne jsem tam jel zpátky jak mi říkal ten týpek a prý to stačilo refreshnout. Říkal jsme mu, že to bylo první co jsem udělal. Usmál se a odpověděl " tak jsem měl více štěstí"
Internet - metla lidstva

Uživatelský avatar
galjo
Příspěvky: 1352
Registrován: 15 črc 2005, 02:00
Bydliště: záp.slovensko

#8 Příspěvek od galjo »

Usmál se a odpověděl " tak jsem měl více štěstí"
Tak to teda mal naozaj viac štastia. :lol:

Uživatelský avatar
souba
Příspěvky: 706
Registrován: 21 led 2005, 01:00

#9 Příspěvek od souba »

Také se připojím.
Přešel jsem se Skylinku na Cslink .Poslali kartu na výměnu s tím že se sloučili a placené programy,které mám zaplacené u skylinku do 28.9.2012 zůstanou zachovány,opak je pravdou.Po dvou dnech mi vše zrušili a jdou jenom programy co nabízí cslink v této "cenové relaci ".
Šlo mi o programy AXN , AXNCrimi , AXNscifi ,které mi zrušily.
Ty jsou nyní zvlášt v balíčku MULTI za 210kč na 3 měsíce.
Čili je to podvod a jak zase z nás šikovně vytáhnout peníze .
Na zavolání a e-maily Mrtvý Brouk jak uvádí Killroy .
Mrtvý brouk.

Uživatelský avatar
KUBO
Příspěvky: 3713
Registrován: 30 říj 2005, 02:00
Bydliště: VT SLOVAKIA

#10 Příspěvek od KUBO »

Ja mám jednu Skylink kartu v zásobe a na nej iba základ. Niekedy som predplácal Multi balík, ale odkedy dvihli cenu tak som prešiel k FreeSat od UPC. Tam platím základ a Plusko a mám programov požehnane. Skylink využívam iba ak na UPC nemám signál pri búrkach.
„Hľadáme nepoznané, spoznávame nehľadané. Strácame to cenné, ceníme si až stratené. Milujeme všetko zradné a zrádzame milované.”
Pozdravuje Vás Martin

Uživatelský avatar
Nika
Příspěvky: 191
Registrován: 17 úno 2008, 01:00
Bydliště: Dačice
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Nika »

Mám skylink multi HD, Irdeto a umřelo to 1.7. ráno. Refresh nepomohl, na e-maily zareagovali až ve čtvrtek, ale jen obligátními pindy, že u nich je vše O.K. Jako přijímač mám HDBox9105, kartu mám v Conax šachtě, používám Oscam a mgcamd. Podařilo se mi to rozejít tak, že jsem kartu refreshovala ve starém Humaxu 5500. Nasadila jsem novější Oscam a mcas pro čtečku a uvidím, co to udělá. Když bude problém, chystám se do spodní šachty koupit jimi certifikovanou čtečku.

Uživatelský avatar
Killroy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4147
Registrován: 08 pro 2007, 01:00
Bydliště: Plzeňsko

#12 Příspěvek od Killroy »

Nika píše:Mám skylink multi HD, Irdeto a umřelo to 1.7. ráno. Refresh nepomohl..
U mě přesně to samé a nejde mi to do teď. Mám Golden Media UNI-BOX 9060 CRCI HD, nicméně ta karta teď nefunguje ani v přijímači Skylink ready (ověřeno).
Na SZ a maily od uživatelů se žádným přínosem pro toto fórum zásadně neodpovídám a mažu je bez přečtení…

Uživatelský avatar
KUBO
Příspěvky: 3713
Registrován: 30 říj 2005, 02:00
Bydliště: VT SLOVAKIA

#13 Příspěvek od KUBO »

Ja na refresh kariet používam Opticum 4060, zatiaľ ma nesklamal a zápisy do 5minút. Túto stránku asi poznáte. Je tam toho dosť ohľadom Goldenov.
„Hľadáme nepoznané, spoznávame nehľadané. Strácame to cenné, ceníme si až stratené. Milujeme všetko zradné a zrádzame milované.”
Pozdravuje Vás Martin

Uživatelský avatar
Nika
Příspěvky: 191
Registrován: 17 úno 2008, 01:00
Bydliště: Dačice
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od Nika »

Hm. Dej kartu do skylink ready přijímače a pak si vyvolej přes web rozhraní refresh. Samozřejmě si zkontroluj, co na té kartě máš aktivní, opět přes ten jejich web. V Humaxovi se to rozjelo do dvou minut. v Oscamu mi to hlásí expiraci 4.8., takže uvidím, zda se to refreshne v HDBoxu.

Uživatelský avatar
Killroy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4147
Registrován: 08 pro 2007, 01:00
Bydliště: Plzeňsko

#15 Příspěvek od Killroy »

Vzdal jsem to a kartu předal k prověření autorizovanému prodejci. Tak to snad rozchodí. Akorát by mi tedy zajímalo, kdo mi bude kompenzovat víc než týden nefunkce dvou zaplacených balíčků..


.
Na SZ a maily od uživatelů se žádným přínosem pro toto fórum zásadně neodpovídám a mažu je bez přečtení…

Odpovědět

Zpět na „Satelitní technika a dekódování“