BOSCH LSU4

Vše, co se týká elektroniky v automobilech, motocyklech a jiných samohybech

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
WLAB
Příspěvky: 867
Registrován: 13 zář 2005, 02:00
Bydliště: Praha

BOSCH LSU4

#1 Příspěvek od WLAB »

Hraje si nekdo s touhle lambdasondou? Nedari se mi nikde dohledat, jak regulovat jeji teplotu, presneji receno zjistit, jaky odpor ma vykazovat topne telisko pri pracovni teplote....

Uživatelský avatar
Hill
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 18898
Registrován: 10 zář 2004, 02:00
Bydliště: Jičín, Český ráj

#2 Příspěvek od Hill »

Nemá to tělísko sondu jen prvních pár předehřát a pak se vypnout? Vždyť spaliny si ji pak udrží horkou i bez přídavného topení.

Uživatelský avatar
WLAB
Příspěvky: 867
Registrován: 13 zář 2005, 02:00
Bydliště: Praha

#3 Příspěvek od WLAB »

Hill píše:Nemá to tělísko sondu jen prvních pár předehřát a pak se vypnout? Vždyť spaliny si ji pak udrží horkou i bez přídavného topení.


Z toho zvlastniho datasheetu, co mam, vyplyva, ze je treba tu teplotu regulovat - ostatne pusobeni vyfukovych plynu v rezimu plny plyn a volnobeh je dost rozdilne. Ze se meri odpor toho teliska, vyplyva i ze schematu, ktere je treba na wbo2.au.com. Ostatne podobne zapojeni umoznujici merit odpor teliska obsahuje i jednotka SIMOS 2, kterou jsem kdysi "reversoval" (tam ale neni sirokopasmova lambda LSU4). Ovsem wbo2.au.com je uz zamereno ponekud do bussinessu, takze nektere informace se tam clovek proste nedozvi, ale muze si koupit hotove zarizeni :o).

Odpovědět

Zpět na „Auto - Moto technika“