Grundig Super Color 1615

Poradna určená pro amatéry

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
RoboR5
Příspěvky: 10
Registrován: 23 říj 2014, 02:00
Bydliště: Prešov, Slovensko

Grundig Super Color 1615

#1 Příspěvek od RoboR5 »

Zdravím,
Dostal som sa k TV Grundig Super Color 1615 serie 8s16 a potreboval by som tam dorobiť AV. Skúška so zapojením vidlice do zásuvky v oboch smeroch dopadla bohužiaľ pozitívne a pri jednom zapojení som na kostre nameral 300V.

Po dlhšom premýšľaní akou cestou sa vydať, či oddeľovacie trafo alebo optočlen som narazil na článok pána Hilla umiestnený na týchto stránkach. Nadchlo ma ako jednoducho a inteligentne sa to dá vyriešiť a aj keď som v opravách TV začiatočník, rozhodol som sa, že to skúsim.

Pri preštudovaní článku som narazil na niektoré nezrovnalosti ohľadom ktorých by som sa rád poinformovať:

http://www.ebastlirna.cz/modules.php?na ... le&sid=174

Na obrázku kde je vyobrazený mudul sú umiestnené tantalové/kvapkové kondenzátory.

V zozname súčiastok sú uvedené ako elektrolity 22mf/16v s doporučením na kvapkové. Z toho mi vyšla kapacita 2200uF/16V čo je na kvapkové veľa, tam sa dá použiť jedine elektrolyt. Alebo je v tom zozname preklep a malo tam byť Tantal 22M/16V čo je v podstate 22uF/16V. ?

Pri potenciometri je asi tiež preklep lebo tam je uvádzaný 1kW Piher PT6H ktorý má parametrovo 1W ?

Všetky ostatné súčiastky som už našiel, ostáva mi len samotný optočlen, ten dorazí za 7 dní. Skúsim to poskladať a uvidím ako to pripojím do toho TV.
Mojím momentálne najväčším problémom je chýbajúca schéma. Nemá niekto schému na tento model ?

Ďakujem za pomoc.

Uživatelský avatar
oravan
Příspěvky: 675
Registrován: 02 led 2010, 01:00

#2 Příspěvek od oravan »

bože aj tu z tým otravuješ prepáč ale tvoj čas a peniaze využi na niečo iné vážne

masar
Příspěvky: 12295
Registrován: 03 pro 2005, 01:00

#3 Příspěvek od masar »